Xboxlife forum

GTA et farligt spil. !

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Khaine775 » 7. aug 2008 11:30

Stronghold skrev:
Khaine775 skrev:
Stronghold skrev:Thailændere slikker på deres hunde ohg hænger dem op på væggen! Det siger sgu da bare lidt om dem!! Det halve af dem er derudover shemales!


I det mindste kommer de ikke med lige så dumme udtalelser.


ah haha ah ahhahahhaahhaa... Så du mener ikke at thailænderne dummer sig ved at gøre GTA forbudt?? Er du dum?

Mit indlæg skulle være en joke men den fuckede du lige op.. :?


Det lød sørme også som en joke, det gjorde det nemlig. Du glemmer vidst at kropssprog og toneleje er lidt svært at læse sig frem til.

Jo, Thailand dummer sig ved at banne GTA, det kan der ikke være nogen tvivl om, men det er ikke meget dummere end da Tyskland var lige ved at gøre voldelige spil ulovlige sidst år.

"Er du dum?" Tja, du kan jo prøve at læse de sidste par posts igennem, og se hvem der lyder dummest.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Anonymous22 » 7. aug 2008 11:46

Khaine775 skrev:
Stronghold skrev:
Khaine775 skrev:
Stronghold skrev:Thailændere slikker på deres hunde ohg hænger dem op på væggen! Det siger sgu da bare lidt om dem!! Det halve af dem er derudover shemales!


I det mindste kommer de ikke med lige så dumme udtalelser.


ah haha ah ahhahahhaahhaa... Så du mener ikke at thailænderne dummer sig ved at gøre GTA forbudt?? Er du dum?

Mit indlæg skulle være en joke men den fuckede du lige op.. :?


Det lød sørme også som en joke, det gjorde det nemlig. Du glemmer vidst at kropssprog og toneleje er lidt svært at læse sig frem til.

Jo, Thailand dummer sig ved at banne GTA, det kan der ikke være nogen tvivl om, men det er ikke meget dummere end da Tyskland var lige ved at gøre voldelige spil ulovlige sidst år.

"Er du dum?" Tja, du kan jo prøve at læse de sidste par posts igennem, og se hvem der lyder dummest.


Du kan jo bare sige hvis du er blevet stødt... Kan godt se at du har en lille thai på dit billede.. Er det dig?

Hvis du angriber mig kan du ligeså godt regne med at få noget igen;)
Anonymous22
 


Indlægaf Khaine775 » 7. aug 2008 11:49

Stronghold skrev:
Khaine775 skrev:
Stronghold skrev:
Khaine775 skrev:
Stronghold skrev:Thailændere slikker på deres hunde ohg hænger dem op på væggen! Det siger sgu da bare lidt om dem!! Det halve af dem er derudover shemales!


I det mindste kommer de ikke med lige så dumme udtalelser.


ah haha ah ahhahahhaahhaa... Så du mener ikke at thailænderne dummer sig ved at gøre GTA forbudt?? Er du dum?

Mit indlæg skulle være en joke men den fuckede du lige op.. :?


Det lød sørme også som en joke, det gjorde det nemlig. Du glemmer vidst at kropssprog og toneleje er lidt svært at læse sig frem til.

Jo, Thailand dummer sig ved at banne GTA, det kan der ikke være nogen tvivl om, men det er ikke meget dummere end da Tyskland var lige ved at gøre voldelige spil ulovlige sidst år.

"Er du dum?" Tja, du kan jo prøve at læse de sidste par posts igennem, og se hvem der lyder dummest.


Du kan jo bare sige hvis du er blevet stødt... Kan godt se at du har en lille thai på dit billede.. Er det dig?

Hvis du angriber mig kan du ligeså godt regne med at få noget igen;)


:lol:


Jeg blev på ingen måde stødt, min avatar er et random Google billede. Din avatar er en mand med sminke, er det dig?
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Anonymous22 » 7. aug 2008 11:59

Ja jeg har nok noget for klovne.. Du må have noget for små thai shemales.. Hvad der er værst ved jeg ikke..

Well, nothing to see here, move along! ;)
Anonymous22
 


Indlægaf Furious JT » 7. aug 2008 12:08

Khaine775 skrev:

Jeg blev på ingen måde stødt, min avatar er et random Google billede. Din avatar er en mand med sminke, er det dig?


:lol: :lol: :lol: Det er sq humor

Og nej thailændere er da ikke dummere end alle andre. På nogle områder er vi da dummere end dem. Vi skulle have strafferammer som dem, så kunne det være diverse retards kunne lære noget, og hvis ikke så kunne de få lov at rådne op i et usselt fængel UDEN tv og og internet. Vi lever i et besynderligt land :roll:


Men at de vælger at banne gta pga en drengs opførsel er lidt underligt. Der vil jo altid være folk der gør forfærdelige ting, og havde han ikke spillet gta, så havde han sq nok set for meget pokemon og proppet en gul pik..achu op i røven på en istedet. Om det så er mindre behageligt end at blive stukket ihjel ved jeg ikke.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf Niki Lauda DK » 11. okt 2008 13:51

De burde hellere fange nogle børnemordere og pædofile istedet for at sætte en latterlig regel op, for at vise at Thailand er et andstændigt land - BULLSHIT !!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf ALJ » 12. okt 2008 16:31

Hvorfor ikke bare gå skridtet videre og forbyde knive?

Hvor er det bare pinligt at folk ikke har mere realitetssans end at man bare forbyder et computerspil og "så er problemet løst". Medierådet har for flere år siden konkluderet at selv børn i helt små aldre sagtens kan kende forskel på computerspil og virkeligheden. Hvis man ikke kan, er det ikke normalt. Jeg tror ikke spillet har givet manden problemer psykisk, jeg tror nærmere det har vist at han HAR psykiske problemer, hvis man så nemt og med så lidt motiv kan slå en anden person ihjel.

Endnu mere usselt er det hvordan medierne udråber disse episoder som bevis på, at computerspil fører til vold, som om alle nu kan se at det er sandt. Man burde gøre journalister opmærksomme på, at deres job er at formidle information og ikke bare skabe den som de lyster. Det kan de lade de uddannede videnskabsfolk om, tak.

Tænk på hvilke konsekvenser det kunne få for et samfund, hvis den form for censur bliver almindelig, ud fra hvad medierne nu bare synes skal have opmærksomhed. Overvej også hvilke metoder firmaer pludselig ville kunne tage i brug imod konkurrenter. Det er kun et spørgsmål om tid, før der dukker overskrifter op i stil med "Firma X betaler person Y stort beløb, for at starte slagsmål og sige han gjorde det pga. spil Z".
ALJ
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster