Xboxlife forum

Motorcykler er en knaphed!

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Motorcykler er en knaphed!

Indlægaf AZ10 » 6. jul 2008 18:43

I San Andreas kunne man spotte mange motorcykler, på alle gader og stræder. Men, det er langt fra hvad jeg har erfaret i Gta4. Jeg kan godt forstå at man har forsøgt at gøre det realistisk, med bilerne som er i langt overtal i trafikken, i forhold til motorcykler - men det er alligevel ærgerligt med så få motorcykler.

Så ærgerligt at, på 4 timers spil har jeg kun spottet max. 2-3 motorcykler/scooter. Er det kun i den første ø, der er så få MC'er, eller er det stort set det samme i de andre ø'er?

Tak på forhånd.
AZ10
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf lasse1207 » 6. jul 2008 18:49

Ja sys også det træls! :x men tror det er sådan på nærmest alle øer, De valgte vel bare at gøre som de gjorde, sikke en skam.. ](*,) #-o
lasse1207
Niveau 3
 
Indlæg: 276

Brugeravatar

Indlægaf skitzofraen » 6. jul 2008 19:12

Synes nu jeg ser masser af motorcykler, men det kommer også an på hvad du kører i/på (får du først fat i en motorcykel ser du næsten ikke andet... præcis som med bilerne, finder du en fed bil, som man ikke ser så tit, så kører der pludseligt 100vis rundt af den samme bil)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Spankey103 » 6. jul 2008 19:15

skitzofraen skrev:Synes nu jeg ser masser af motorcykler, men det kommer også an på hvad du kører i/på (får du først fat i en motorcykel ser du næsten ikke andet... præcis som med bilerne, finder du en fed bil, som man ikke ser så tit, så kører der pludseligt 100vis rundt af den samme bil)


Ja, synes jeg sku er mega retarderet :?
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf AZ10 » 6. jul 2008 22:43

skitzofraen skrev:Synes nu jeg ser masser af motorcykler, men det kommer også an på hvad du kører i/på (får du først fat i en motorcykel ser du næsten ikke andet... præcis som med bilerne, finder du en fed bil, som man ikke ser så tit, så kører der pludseligt 100vis rundt af den samme bil)


Hva så hvis man er på gåben? Det er også når jeg løber rundt som en gal, at jeg ingen MC'er spotter..!! Kun biler... :!:
AZ10
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf skitzofraen » 7. jul 2008 14:42

AZ10 skrev:
skitzofraen skrev:Synes nu jeg ser masser af motorcykler, men det kommer også an på hvad du kører i/på (får du først fat i en motorcykel ser du næsten ikke andet... præcis som med bilerne, finder du en fed bil, som man ikke ser så tit, så kører der pludseligt 100vis rundt af den samme bil)


Hva så hvis man er på gåben? Det er også når jeg løber rundt som en gal, at jeg ingen MC'er spotter..!! Kun biler... :!:


Jeg ser masser parkeret rundt omkring, og også folk som kommer kørende på dem... men der er da flere biler end motorcykler, dog plejer jeg ikke have problemer med, at finde motorcykler når jeg skal bruge en...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Danielfalk » 9. jul 2008 16:34

Hvis du mangler Mc'er, så er der en MC butik på 3 ø ;) Har jeg ihvertfald fundet.

Ville meget gerne pege den ud med det der link der findes, men kan sq ikk finde den nu :(

Det en MC forretning på et hjørne af to gader, hvor der ofte står 15 mc'er inde :P
Danielfalk
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Dark x Crow » 9. jul 2008 16:36

Spankey103 skrev:
skitzofraen skrev:Synes nu jeg ser masser af motorcykler, men det kommer også an på hvad du kører i/på (får du først fat i en motorcykel ser du næsten ikke andet... præcis som med bilerne, finder du en fed bil, som man ikke ser så tit, så kører der pludseligt 100vis rundt af den samme bil)


Ja, synes jeg sku er mega retarderet :?

sån har det altid været i GTA.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf Vestergaard » 10. jul 2008 10:49

Ja, nogen gange er det svært at finde en mc, og andre gange så kommer de bare i store mængder. Men sådan har det jo altid været.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron