Xboxlife forum

Auf Wiedersehen Petrovic, spg?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Auf Wiedersehen Petrovic, spg?

Indlægaf PepperDude » 7. jun 2008 17:45

Hej peep's!

Jeg har lige et spørgsmål angående "Auf Wiedersehen Petrovic" ach.

Man skal jo vinde alle races en gang, men skal man også vinde alle GTA races en gang?
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf Twins x Beast x » 7. jun 2008 17:56

Man skal bare vinde hver game mode en gang stykket lol
lyder lidt nemt
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf LungBruzh » 9. jun 2008 00:36

Nopes... det er alle races både alm og GTA race ...alle tracks... det er over 100 forskellige og det er ranked... så nej den er faktisk nærmest umulig da du ikke kan styre hvilke baner du kommer ind og spiller med mindre du selv er host.

Folk har faktisk lavet skemaer til at prøve at få den med.

http://imgboot.com/images/007craft/gta4 ... listv2.png

Win every track on both race and gta race, omkring 108 løb ... totalt latterlig achievement der virker meget lidt gennemtænkt, den giver iøvrigt kun 30 GP

Havde ellers lovet mig selv at jeg ville have 1000/1000 i GTA4 men dælme nej om jeg gider det der fis.
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Twins x Beast x » 9. jun 2008 00:40

Tror jeg ikke på

men what ever
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf Mr. Aggiz » 9. jun 2008 00:48

Der er også en, hvor man skal vinde over en Rockstar medarbejder i en ranked match. Hvad fuck er chancen for, at man lige støder ind i sådan en på Live...
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf LungBruzh » 9. jun 2008 06:08

Twins x Beast x skrev:Tror jeg ikke på

men what ever


Hahaha.... fedt svar - kan man være mere ignorant??

Nå men så prøv du at google det igennem og led på lidt forummer mester.

Jeg kan iøvrigt fortælle at jeg har vundet alle de matches i nævner, og har vundet ræs med både, heli og biler + cops and crooks med begge sider og alle coop, i ranked, men ikke alle tracks!! og jeg har ... tadaaa... IKKE fået den. Så med mindre de patcher spillet og den sindsyge achievement, så jo, så er det rigtigt.

Og jo den med at kill a rockstar developer er VIRAL .. jeg har den og har 2 venner der fik den i en playermatch af at dræbe mig.
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf WraithDK » 9. jun 2008 08:39

Mr. Aggiz skrev:Der er også en, hvor man skal vinde over en Rockstar medarbejder i en ranked match. Hvad f*ck er chancen for, at man lige støder ind i sådan en på Live...


Så vidt jeg ved, er det en viral achievement som de bare ventede med at sætte igang. Har ikke selv lige fået prøvet multiplayer efter den blev frigivet, men kender flere der har den - og man får den vist typisk ret hurtigt nu om dage ;)
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf PepperDude » 9. jun 2008 11:23

LungBruzh skrev:Nopes... det er alle races både alm og GTA race ...alle tracks... det er over 100 forskellige og det er ranked... så nej den er faktisk nærmest umulig da du ikke kan styre hvilke baner du kommer ind og spiller med mindre du selv er host.

Folk har faktisk lavet skemaer til at prøve at få den med.

http://imgboot.com/images/007craft/gta4 ... listv2.png

Win every track on both race and gta race, omkring 108 løb ... totalt latterlig achievement der virker meget lidt gennemtænkt, den giver iøvrigt kun 30 GP

Havde ellers lovet mig selv at jeg ville have 1000/1000 i GTA4 men dælme nej om jeg gider det der fis.


Okay. Det er faktisk også det der skema jeg bruger, defor jeg spurgte fordi jeg blve lidt i tvivl, for nogle siger man ikke skal klare GTA races, men det er vist kun til den anden race ach. der er.

Men tak for hjælpen, godt du lige kunne bekræfte det ekstra.
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar


Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster