Xboxlife forum

Spillet fryser nu (har kørt fint i 45 timer!)

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Spillet fryser nu (har kørt fint i 45 timer!)

Indlægaf OrdR » 2. jun 2008 21:03

Hey,

Ville lige høre om der var nogen, der kunne hjælpe lidt med et fryseproblem?

Har gennemført, haft enkelte frys undervejs, men nu vil den pludselig slet ikke! Var ude at svømme, så kom den med fejl jeg ikke nåede at se (svømmede hurtigt med A, og så trykkede jeg den jo væk og ud på dashboard igen, doh).

Troede måske det var en korrupt save, så loadede en anden. Kan spille lidt længere, men så fryser den igen, det er vildt irriterende.

Andre spil virker fint, kun GTA. Har prøvet at frakoble nettet, ingen forskel. Nogen der har oplevet lignende / ved hvad der er galt etc.?

(P.S. Er der en søgefunktion som jeg ikke lige har kunnet se? Undskyld hvis der allerede er 100 topics om det her :lol: )
http://pcblog.dk | Xbox 360 Pro | Panasonic TH42PX80 | Marantz SR 5001 + DLS 5.1
OrdR
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf The Riddick » 2. jun 2008 21:08

jeg oplever også jævnligt at det fryser ved mig, typsik når jeg køber mad ( det kan selvfølgelig osse være at det blot er fordi de har ansat retarts i LC til og lave maden :) ) dog har jeg fundet ud af at det hjælper at trykke på dashbord kryset på controllerenm og så tilbage igen, så køre spillet fint vidre...
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf OrdR » 2. jun 2008 21:10

Danish Pleasure skrev:jeg oplever også jævnligt at det fryser ved mig, typsik når jeg køber mad ( det kan selvfølgelig osse være at det blot er fordi de har ansat retarts i LC til og lave maden :) ) dog har jeg fundet ud af at det hjælper at trykke på dashbord kryset på controllerenm og så tilbage igen, så køre spillet fint vidre...


Mit går bare helt i stå, hard freeze. Guide-knappen virker ikke, og spillet fryser nu hver eneste gang 10 sek efter load... Grr.
http://pcblog.dk | Xbox 360 Pro | Panasonic TH42PX80 | Marantz SR 5001 + DLS 5.1
OrdR
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Ahmed » 2. jun 2008 21:57

Kan MS ikke gøre noget ved det?
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf Akandreasen » 2. jun 2008 22:01

Jeg har lige fået min box tilbage fra rep med netop samme problem.. jeg fik skiftet drevet og motherboardet! jeg har fået af vide 4 gange at discen ikke kunne læses siden at den kom hjem, og den er så godt som risse fri:?
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf OrdR » 2. jun 2008 22:26

Akandreasen skrev:Jeg har lige fået min box tilbage fra rep med netop samme problem.. jeg fik skiftet drevet og motherboardet! jeg har fået af vide 4 gange at discen ikke kunne læses siden at den kom hjem, og den er så godt som risse fri:?


Jeg har ikke haft fat i MS endnu, regnede ikke med det var noget de ville ku' gøre noget ved, da andre spil virker ok? Kan se på nettet der er andre med samme problem, men ingen med en ide om hvad man skal gøre. Må nok prøve at ringe til MS.

Det er nr. 2 Xbox jeg har, og den første fik RROD efter GoW frøs - men der var der intet der virkede efterfølgende, heller ikke demoer fra HDD. Alt frøs, og nogle gange RROD'ede den efter hard reset. Har jeg 7-9-13 ikke set endnu på denne box, som ellers skulle være en Zephyr (som sku' være mere stabil?).

Øv!

P.S. Skal måske lige nævnes, at disc'en er 100 % uden ridser. Må nok hellere prøve den hos en kammerat, se om den virker der.
http://pcblog.dk | Xbox 360 Pro | Panasonic TH42PX80 | Marantz SR 5001 + DLS 5.1
OrdR
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Ceerial » 3. jun 2008 22:01

tror jeg har præcis det samme problem som dig OrdR

Jeg har lige siddet og spillet mp i GTA, og 6 gange i træk frøs den (Disc unreadable) :(

håber ikke det er RODD
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Rasmusdc » 3. jun 2008 22:39

må da være det magnet problem, der er et fix til på youtube, drevet ihvertfald et af dem, er simpelthen af for dårlig kvalitet. sådan har det altid været med konsoller, den gamle xbox var det også et gamble med PS2 slim havde også store problemer, og nogle 1 gen PS2´ere
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf Ceerial » 4. jun 2008 07:51

^det vil sige at det ikke er nødvendigt og sende boxen til rep?
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf daniel.ord » 4. jun 2008 13:01

Magnetproblem? Ikke helt med? Har brugt lidt mere energi på det, og selvom jeg ikke har gjort noget, så virkede spillet i går i 10 min. Skyndte mig at gemme fra en anden safehouse, for at se om det hjælper. Har ikke haft mere tid til at se på det siden, sidder midt i en bacheloropgave, som desværre ikke skriver sig selv :lol:
daniel.ord
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf OrdR » 4. jun 2008 20:34

daniel.ord skrev:Magnetproblem? Ikke helt med? Har brugt lidt mere energi på det, og selvom jeg ikke har gjort noget, så virkede spillet i går i 10 min. Skyndte mig at gemme fra en anden safehouse, for at se om det hjælper. Har ikke haft mere tid til at se på det siden, sidder midt i en bacheloropgave, som desværre ikke skriver sig selv :lol:


Øh, ja, det er så mig - gammel profil ;-)
http://pcblog.dk | Xbox 360 Pro | Panasonic TH42PX80 | Marantz SR 5001 + DLS 5.1
OrdR
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf iNHuMaNDeaDLy » 4. jun 2008 20:53

lyder meget som RROD. min gjorde præsis det samme. og nu er den død :(

der har jo os været meget snak om at GTA IV ødelægger din box. :(
╚ Game Theory eSports® ╝
╚ ♫ Decerto Rules Only ♫ ╝
iNHuMaNDeaDLy
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf Batista dk » 5. jun 2008 22:46

iNHuMaNDeaDLy skrev:lyder meget som RROD. min gjorde præsis det samme. og nu er den død :(

der har jo os været meget snak om at GTA IV ødelægger din box. :(


tror også spillet snart for has på min box viser desværre tegn på RROD :(
men okay jeg købte den også i maj 2006
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf needlessJB » 2. jul 2008 22:14

jeg har da ikke haft problemer med min endnu og jeg har spillet omkring 60timer nu, men kan det ikke være fordi selve CD'drevet ikke er sat rigtigt i eller fungere?
!HEST!
needlessJB
Niveau 3
 
Indlæg: 235



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster