Xboxlife forum

GTA4 ude før release som kopi? (piratkopi på nettet)

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf LindeOnTheBeach » 1. jun 2008 23:21

VilhelmNielsen skrev:


Må det link postes her på forummet?

Og lige for at skrive lidft OT, så er de 2 værste debatforummer/chatsider i verdenen Arto og 4chan... Hvorfor? Fordi de begge er fyldt med små irriterende teenage-knægte og de pedo'er der tænder på dem... Føj for satan!

Og så er Arto også fyldt med diskrimination og mobning, og det synes jeg dælme ikke er i orden... Så nu diskriminerer jeg og mobber Arto.


Hvilket helliger at du er dobbelt moralsk?
LindeOnTheBeach
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf CvKM » 1. jun 2008 23:25

Tror nok det er ment ironisk... Sikke en tråd der er blevet ud af det her! :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf VilhelmNielsen » 1. jun 2008 23:52

LindeOnTheBeach skrev:Hvilket helliger at du er dobbelt moralsk?


Utrolig dobbeltmoralsk... Ikke noget jeg er stolt af, men jeg indrømmer det gerne. Der er en knivspids ironi i mit indlæg, men alt i alt hader jeg Arto! Slut prut finale, I'm out!
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf Del Pede » 2. jun 2008 12:25

VilhelmNielsen skrev:


Må det link postes her på forummet?.


Kan jeg ikke se hvorfor det ikke måtte. Du kan ikke downloade. Der er ingen henvisninger til hvor du kan downloade. Det er ikke et torrentsite. Alle serials og keys bliver fjernet fra NFO filer.

De handler om pirateri, men de er det ikke
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Redhatten » 2. jun 2008 12:39

Piratebay havde også GTA IV/360 torrents før det udkom i butikkerne, så din ven har ret.

Kan huske at de havde ændret Piratebay logoet til Nicko.
Redhatten
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: GTA4 ude før release som kopi? (piratkopi på nettet)

Indlægaf skitzofraen » 2. jun 2008 13:04

CvKM skrev:Okay...

Der er en eller anden spasser inde på Arto der hele tiden siger, at GTA4 var ude på nettet "et godt stykke tid inden release"!!!! Jeg tror simpelthen ikke på den, men er der nogle der kan be- eller afkræfte dette!?

Kort og kontant svar, tak! Gerne et link til en TROVÆRDIG side hvor der står noget om dette!


Så det på Piratebay omkring en uge før release... Ved ikke om det var en reel eller en fake torrent, men eftersom der var mange der postede videoer online, inden spillet var ude, så tror jeg såmænd, at den var god nok...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster