Xboxlife forum

GTA4 ude før release som kopi? (piratkopi på nettet)

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA4 ude før release som kopi? (piratkopi på nettet)

Indlægaf CvKM » 1. jun 2008 21:14

Okay...

Der er en eller anden spasser inde på Arto der hele tiden siger, at GTA4 var ude på nettet "et godt stykke tid inden release"!!!! Jeg tror simpelthen ikke på den, men er der nogle der kan be- eller afkræfte dette!?

Kort og kontant svar, tak! Gerne et link til en TROVÆRDIG side hvor der står noget om dette!
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf Vinterbird » 1. jun 2008 21:16

Det var ude en uge før udgivelse så vidt jeg husker.

http://www.xboxlife.dk/news/4483/GTA-IV-lækket-på-nettet.html
Senest rettet af Vinterbird 1. jun 2008 21:16, rettet i alt 1 gang.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Furious JT » 1. jun 2008 21:16

Du kan lige så godt vende dig til det, alt hvad man hører/læser på arto er sandt!
Det er jo fornuftige mennesker derinde, så stol du roligt på det.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf KevinKes » 1. jun 2008 21:16

Jeg har intet link, men ja, folk spillede det før release. Jeg har fulgt med i en masse live streams, hvor folk spillede det. Men jeg tvivler på, at det var piratkopier.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Gosser » 1. jun 2008 21:18

KevinKes skrev:Jeg har intet link, men ja, folk spillede det før release. Jeg har fulgt med i en masse live streams, hvor folk spillede det. Men jeg tvivler på, at det var piratkopier.


Alle de Xbox 360 versioner du så live-stream af, kan du ligeså godt regne med, var piratkopier ;)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Vinterbird » 1. jun 2008 21:18

KevinKes skrev:Jeg har intet link, men ja, folk spillede det før release. Jeg har fulgt med i en masse live streams, hvor folk spillede det. Men jeg tvivler på, at det var piratkopier.


Der var piratkopier i blandt dem. Der var 2 PS3 udgaver (legitte fra Australien), og så en hær af piratkopierede 360 udgaver der ramte nettet efter en eller anden nar fik tidlig adgang til det.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf KevinKes » 1. jun 2008 21:19

Vinterbird skrev:
KevinKes skrev:Jeg har intet link, men ja, folk spillede det før release. Jeg har fulgt med i en masse live streams, hvor folk spillede det. Men jeg tvivler på, at det var piratkopier.


Der var piratkopier i blandt dem. Der var 2 PS3 udgaver (legitte fra Australien), og så en hær af piratkopierede 360 udgaver der ramte nettet efter en eller anden nar fik tidlig adgang til det.
Jeg har heller ikke udelukket, at der var nogle piratkopier imellem. Men de folk jeg snakkede med havde fået det før tid, da de arbejdede i en eller anden gamestop i USA. Og nej, det var ikke bare løgn. Jeg kendte disse personer udemærket, så ingen tvivl der :)
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf VilhelmNielsen » 1. jun 2008 21:21

Jeg kom aldrig rigtig videre i din post, efter du skrev "Arto". Der slog det bare klik inde i mit hoved.
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf chateque » 1. jun 2008 21:22

VilhelmNielsen skrev:Jeg kom aldrig rigtig videre i din post, efter du skrev "Arto". Der slog det bare klik inde i mit hoved.


tror (og håber virkeligt) at det var sarkasme
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf Rechain » 1. jun 2008 21:24

Arto = Lorte side, så drop den dog uanset hva der så sker derinde.
Angående GTA IV, så vil jeg tro de fleste var piratkopier.

Ved ik så meget, så det Vinterbird skriver ska vel nok passe :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Furious JT » 1. jun 2008 21:24

chateque skrev:
VilhelmNielsen skrev:Jeg kom aldrig rigtig videre i din post, efter du skrev "Arto". Der slog det bare klik inde i mit hoved.


tror (og håber virkeligt) at det var sarkasme


hvorfor skulle det være det?

Da jeg så der stod arto, faldt jeg ned af stolen af grin.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf Chaui » 1. jun 2008 21:24

Det sprøjtede med GTA4 kopier til X360 en lille uges tid inden release !!
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf CvKM » 1. jun 2008 21:26

Ja, Arto er en lorteside, har flere gange overvejet at slette min profil... Den er fuld af lort til randen, men noget af det er åbenbart sandt!
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf KevinKes » 1. jun 2008 21:29

Jeg har en artoprofil, og jeg har ikke i sinde at slette den :) Jeg har nogle rimgeligt gode kontakter derinde, og især i klubberne, hvad angår musik.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Del Pede » 1. jun 2008 21:29

Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster