Xboxlife forum

Førstegangs GTA'er

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Førstegangs GTA'er

Indlægaf Sanxion » 22. maj 2008 11:35

Hej folkens

Det er sjældent jeg gider oprette en tråd ang. anbefaling af et spil men jeg bliver nød til det her.

Jeg har aldrigt spillet serien før og kunne derfor godt tænke mig at vide om jeg kan hoppe lige ind i GTA4 og få det fulde udbytte ud af spillet uden at kende til 1,2 og 3'eren.

Tak for eventuelle svar.

Og ja, jeg har søgt på en lignenden tråd herinde men kunne ikke finde én... eksisterer den alligevel så bare link mig over til den :)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf Koolkaw » 22. maj 2008 11:45

Tror faktisk at oplevelsen er bedre hvis du ikke har spillet tidligere spil, da du vil få et helt nyt gameplay at føle.

Historien er ny og mange af spil mekanikkerne jeg kan ikke rigtigt se hvorfor man skulle have spillet de ældre spil.
Koolkaw
Niveau 7
 
Indlæg: 2918


Indlægaf Spartan » 22. maj 2008 11:47

Jeg har ikke spillet 1'ern eller 2'ern og jeg har kun spillet lidt af 3'ern. Men jeg spiller GTA 4 lige nu, og kan klart anbefales, selvom du ikke har spillet de tidligere GTA spil :P
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf Sanxion » 22. maj 2008 11:57

Tak for jeres hurtige indlæg; det bliver hermed bestil :)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf Rechain » 22. maj 2008 12:19

De har som sådan ik noget at gøre med hinanden udover at det er GTA. Har dem alle og må sige (min mening) at GTAIV er det bedste i serien indtil videre.

Godt du har bestilt det :) tror ik der er stor chance for at du vil kede dig i spillet...det er bare ren hygge at game GTA :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Sanxion » 22. maj 2008 12:51

Jamen det lyder super, da jeg har brug for et nyt spil at fordybe mig i :)

Assassins Creed har taget meget af min tid i det sidste (mangler kun to stupide achievements men én af dem betyder desværre jeg må spille spillet from scratch igen) og Splinter Cell: Double Agent og Hitman Blood Money har liogeledes været tidsrøvere :)

Så håber jeg blot GTA 4 bliver af samme skuffe...men det får jeg vist smagt på imorgen :)

Tak igen til de få men rå indlæg
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Indlægaf BulletEyeDk » 22. maj 2008 19:50

Du kan roligt bestille...

Min bror har aldrig før spillet GTA og han er ellers for det meste til sportsspil, han fik lige lov at prøve kræfter med spillet herovre ved mig....

Normalt skal der meget til før han smutter ud og køber et spil, men med GTA4 var han hooked alene på de ca. 20 min han prøvede det her hos mig.
Allerede dagen efter måtte jeg lede efter GTA4 for ham, da det jo var udsolgt i en periode :) - Han var rimelig desperat for som han sagde "Det er fandme et genialt spil, det skal jeg ha´ "

Og efter han fik det har han ikke rørt hans elskede FIFA 08 spil :) - det siger vist det hele...

mvh
Morten
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Førstegangs GTA'er

Indlægaf skitzofraen » 22. maj 2008 20:00

Sanxion skrev:Hej folkens

Det er sjældent jeg gider oprette en tråd ang. anbefaling af et spil men jeg bliver nød til det her.

Jeg har aldrigt spillet serien før og kunne derfor godt tænke mig at vide om jeg kan hoppe lige ind i GTA4 og få det fulde udbytte ud af spillet uden at kende til 1,2 og 3'eren.

Tak for eventuelle svar.

Og ja, jeg har søgt på en lignenden tråd herinde men kunne ikke finde én... eksisterer den alligevel så bare link mig over til den :)


Vil faktisk tro det er nemmere at hoppe direkte ind i GTA4, hvis du ikke har prøvet de tidligere versioner, da du ikke vil savne alt det som mangler fra de tidligere versioner, hvis du ikke har prøvet det før.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Sanxion » 29. maj 2008 13:56

Så er det købt og de første mange timer er allerede blevet brugt i selskab med ny kæreste (i spillet), strippere, østeuropæer og andet snask :) jeg er - når alt kommer til alt - ret tilfreds med spillet :)

Tak til de forskellige inputs, der har været...

PS.
(hold kæft, hvor jeg iøvrigt morede mig over little jacobs ven...han var godt nok svær at forstå *G*)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster