Xboxlife forum

Tømmermændene: Hvor godt var GTA egentlig? SPOILERS!

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf iNHuMaNDeaDLy » 1. sep 2008 08:12

Mogwai skrev:
svend-bent skrev:
iNHuMaNDeaDLy skrev:0.5/10

det værste lort ever..



begrundelse evt.?

Tror ikke du skal regne med at han giver. Han har sikkert travlt med at køre rundt på sin trehjulede cykel. :P

Hvorfor kan man ikke "reporte" posts på dette forum btw?


Lol lol lol.

Hvorfor så fjendlig??

:lol: :lol: :lol:

spillet har bare skuffet med den dårlige grafik, og kedelige multiplayer.

Lol Lol LoL
╚ Game Theory eSports® ╝
╚ ♫ Decerto Rules Only ♫ ╝
iNHuMaNDeaDLy
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf Cerialbox » 1. sep 2008 10:16

iNHuMaNDeaDLy skrev:
Mogwai skrev:
svend-bent skrev:
iNHuMaNDeaDLy skrev:0.5/10

det værste lort ever..



begrundelse evt.?

Tror ikke du skal regne med at han giver. Han har sikkert travlt med at køre rundt på sin trehjulede cykel. :P

Hvorfor kan man ikke "reporte" posts på dette forum btw?


Lol lol lol.

Hvorfor så fjendlig??

:lol: :lol: :lol:

spillet har bare skuffet med den dårlige grafik, og kedelige multiplayer.

Lol Lol LoL


Så er du sgu selv uden om skuffelsen, hvis du det var de to ting du gik efter. GTA serien har aldrig været kendt for dets gode grafik eller fede multiplayer.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Anonymous22 » 1. sep 2008 10:26

Synes sgu ikk grafikken er dårlig.. Multiplayer er sgu oss fedt, især Cops´n´Crooks:D
Anonymous22
 


Indlægaf iNHuMaNDeaDLy » 2. sep 2008 07:55

Cerialbox skrev:
iNHuMaNDeaDLy skrev:
Mogwai skrev:
svend-bent skrev:
iNHuMaNDeaDLy skrev:0.5/10

det værste lort ever..



begrundelse evt.?

Tror ikke du skal regne med at han giver. Han har sikkert travlt med at køre rundt på sin trehjulede cykel. :P

Hvorfor kan man ikke "reporte" posts på dette forum btw?


Lol lol lol.

Hvorfor så fjendlig??

:lol: :lol: :lol:

spillet har bare skuffet med den dårlige grafik, og kedelige multiplayer.

Lol Lol LoL


Så er du sgu selv uden om skuffelsen, hvis du det var de to ting du gik efter. GTA serien har aldrig været kendt for dets gode grafik eller fede multiplayer.


syntes også singel player delen er til grin. hmm det er nok fordi jeg er indgroet FPS spiller..
╚ Game Theory eSports® ╝
╚ ♫ Decerto Rules Only ♫ ╝
iNHuMaNDeaDLy
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Indlægaf p1co9210 » 3. sep 2008 19:46

Multiplayer delen er RIGTIG FED hvis du har nogle danskere at spille og tale med samtidig :D. Jeg har satme haft meget sjov i free mode!


- Det behøver self. ikke være danskere :wink: ..
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf zrrbiteDK » 3. sep 2008 20:47

9.9 herfra. Jeg nyder det stadigt i fulde drag. Har med vilje trukket det ud, så jeg har det længst muligt : )
Billede
zrrbiteDK
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Indlægaf Nerotana » 3. sep 2008 21:49

Niko er nice, Alle de andre karakterer i spillet er nice, grafikken er nice, missionerne er nice, dialogen er nice.

Det eneste virkelige frustrerende i spillet IMO er, at når man er i gang med en rigtig lang mission, så hvis man dør at man skal til at starte HELT FORFRA med missionen.
Men spillet får 9/10 af mig, da jeg nød at spille det rigtig meget :)
MEN Saints Row 2 kommer så meget til at sparke GTA 4's røv så groft ! :D
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf Beatwolf » 3. sep 2008 22:21

lol Saints Row kommer ikke til at sparke GTA4 overhovedet... Nogle folk springer da også bare på alt hypen. Men ok det er vel godt for hjernen at have noget at se frem til som man tror bliver det næste store. Lidt ligesom at tro på gud, så tror mange folk herinde på spilleproducenternes ord..
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Dark x Crow » 4. sep 2008 02:59

Beatwolf skrev:lol Saints Row kommer ikke til at sparke GTA4 overhovedet...

IMO vil SaintsRow 2 "sparke" :roll: GTA4, da jeg syntes at SaintsRow 1, er bedre end den skuffelse der hedder GTA4. igen, dette er MIN mening...
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf p1co9210 » 4. sep 2008 14:33

Saints row var sjovt nok da det udkom, men hvis man kigger på dét og sammenligner det med gta4 så er gta helt klart bedre. Desuden ligner saints row 2 også meget 1'eren. Derfor tror jeg nærmere Gta stadig vil være det originale og bedste Sandkasse spil. Men vi får jo se.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf ALJ » 9. okt 2008 23:10

Synes måske I skøjter lidt for overfladisk henover plottet.

Jeg tror muligvis bare at Rockstar er blevet voksne og har skiftet bane. Tænk på, at det også skal være interessant for dem at lave. Ellers ville GTA serien bare havne i samme genre som de fleste EA spil, der nærmest bare skal vedligeholdes. Det her spil er uden tvivl det mest voksne fra Rockstar. De ved udmærket godt hvor populære deres spil er og derfor tror jeg også de er skiftet over i en meget mere voksen og direkte politisk bane. Hvis man reflekterer lidt over historien imens man spiller den igennem, opdager man hurtigt hvor benhård en kritik de retter mod det (måske lidt for) liberale amerikanske samfund, hvor utroligt mange mennesker blindt jagter the American Dream i håbet om success. Men hvad er success egentlig?

Nu lever vi i vores lille pusse-nusse land, men for mange mennesker rundt om i verden er Niko's liv en realitet. Tænk over hvad der sker for ham. Han bliver lovet guld og grønne skove, hvis han tager til USA. Her går det blot ud på at blive kendt og at få så mange penge, huse, fladskærms-tv, biler og kvinder så muligt, så har man "vundet" livet. Eller hvordan? Var det overhovedet det the American Dream handlede om? I slutningen af spillet er Niko rig, har masser af biler, huse og damer - til gengæld har han mistet enten sin bedste ven eller (muligvis) kvinden i hans liv. Fik han sin hævn? Og fik han det bedre af det? Er hans liv blevet bedre af at ofre samtlige moralske værdier og endda mennesker omkring ham, på at få hævn, penge og biler? Blev han et mere helt menneske af at tage til USA og "vinde" the American Dream?

Der ligger så utroligt mange vigtige menneskelige spørgsmål gravet ned i historien, at det er alt for overfladisk bare at skøjte henover den med et "Niko rejser til USA for at blive rig, og det bliver han, hurra". Spørgsmål der er relevante for alle. Det er noget der hidtil primært har hørt film-mediet til. Mon ikke Rockstar-folkene bare, på samme måde som mange kunstnere, syntes det var mere interessant at prøve på måske at ændre lidt på verden og folks måde at tænke på, end bare at implementere den næste overflod af småting til et spil uden egentlig mening?

Som kunst får det ret høj karakter herfra, fordi det tvang mig til at tage umulige valg og samtidig fik mig til at tænke. Som computerspil er det da stadig godt, men næppe mere end 8 eller 9. :)
ALJ
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Indlægaf Anonymous22 » 10. okt 2008 06:22

^^Kloge ord!!!
Anonymous22
 


Indlægaf xsoenx » 10. okt 2008 08:19

[quote="p1co9210"]Saints row var sjovt nok da det udkom, men hvis man kigger på dét og sammenligner det med gta4 så er gta helt klart bedre. Desuden ligner saints row 2 også meget 1'eren. Derfor tror jeg nærmere Gta stadig vil være det originale og bedste Sandkasse spil. Men vi får jo se.[quote]
du skal ikke samligne saints row med gta4 du skal gøre det med san andreas
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf svend-bent » 10. okt 2008 18:30

xsoenx skrev:
p1co9210 skrev:Saints row var sjovt nok da det udkom, men hvis man kigger på dét og sammenligner det med gta4 så er gta helt klart bedre. Desuden ligner saints row 2 også meget 1'eren. Derfor tror jeg nærmere Gta stadig vil være det originale og bedste Sandkasse spil. Men vi får jo se
.

du skal ikke samligne saints row med gta4 du skal gøre det med san andreas


så bliver Saints jo bare endnu mere underlegne :lol:
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf RazorOne DK » 10. okt 2008 19:11

Jeg er holdt med at game GTA 4.
Jeg er på ca. 80 procent men tror aldrig jeg får mig taget sammen til at gennemføre det.

GTA 4 er super et fedt spil, med virkelig sans for detaljer!

Der er uanede muligheder og historien er ok.
Men hvorfor stopper jeg med at spille ?! :?

Jeg har ikke rigtig noget svar, men det er sket ved næsten samtlige spil i serien, efter de gik 3D.

Jeg havde GTA 3 liggende til PS2 i 1 år, indtil jeg solgte det.
Senere lånte jeg det til PC af en af mine venner og der lykkedes det mig så at gennemføre.
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron