Xboxlife forum

Tømmermændene: Hvor godt var GTA egentlig? SPOILERS!

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf svend-bent » 10. okt 2008 22:31

Dark x Crow skrev:
Beatwolf skrev:lol Saints Row kommer ikke til at sparke GTA4 overhovedet...

IMO vil SaintsRow 2 "sparke" :roll: GTA4, da jeg syntes at SaintsRow 1, er bedre end den skuffelse der hedder GTA4. igen, dette er MIN mening...


Jeg er enig med dig i at Saints Row er sjovere end GTA :lol:
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf C.C » 17. okt 2008 11:21

Lad mig sige at jeg var skeptisk overfor Gta inden jeg prøvede det.

Gta IV kan hurtig få en plads i top 3 over bedste gta spil. For mig er det især storyline som gør det så über, for første gang har Rockstar lavet en storyline som virkelig er værd at spille på. Det er ikke bare det sædvanlige med at blive størst af dem alle, det er dog lidt kedeligt at man har fjernet mange af de sjove funktioner fra GTA SA, med at gejle biler o.s.v. Men det ligger nok i at i GTA SA var man street gangsta så at sige, mens man i Gta Iv er mere Mafia type. Men det betyder dog ikke så meget.
Grafik mæssigt er det også blevet bedre, bilerne har fået en ordenlig ansigtløftning. Det er da også tydelig at se at de flester biler er inspireret af virkelighedens biler. Liberty City ser også rigtig godt ud, ved første øjekast. Når man kommer tæt på de fleste bygninger så er det ikke så flot igen, men lige meget.
Selve byen er utroligt godt lavet og fun at køre rundt i, men savner dog flere forskellige byer at køre rundt i, eks som i GTA Sa.
Men det kan dog heller ikke samlignes, da GTA SA handling foregik i en stat, foregår GTA IV i New York/ Liberty City.
Jeg kan virkelig ikke forstå at mange kritisere den storyline, for den er da virkelig god. Jeg kunne sagtens se den som film, den er for engangs skyld livlig, og har en megning. Man kommer over for at søge efter Drako et eller andet halløjsa, og leve de amrican dream. Man blive hurtig kastet ud i den kriminelle verden i forsøg på at få penge. Og som et ekstra pift er det godt at se at Rockstar har gjort så man selv for lidt indflydelse på historien, i form af de valg man får.
Og slutningen kunne ikke være bedre, for mit vedkommende dør Roman. Og synes det er fedt der hvor Niko står og snakke til sig selv til sidst, om har fik hvad han kom efter, om han virkelig lever the Amrican dream.
¨
Så til sidst vil jeg sige at Gta IV er et spil som helt klart er værd at spille, det er godt at se hvor meget Rockstar har gjort ud af de små detaljer, eks. fysiken. De små minigames som Dart, billiard er fino nok. Men jeg brugte ikke rigtig tid på dem. Multiplayer delen kan jeg ikke sige noget om inu, da jeg ikke har xboxlive.

Karakter:

Grafik: 8/10 Byen, mennesker, biler er blevet bedre. Byen er dog ikke så flot når man zoomer helt ind Våbenen er blevet pænere og bedre at se på

Holbarhed: 7/10. Spillet har en ekstrem god storyline, som gør at man næsten ikke kan ligge det fra sig igen. Men efter spillet er gemmenført er der ikke så meget at lave.

Storyline 10/10. Som nævnt som så mange gange før, et mesterværk

Personerne: 9/10 Personer har fået baugrund nu, og det er mere interessante end de var i de forrige Gta spil.

Multiplayer: ?/10 Har ikke prøvet den inu.

Styring. 8/10 Som forventet, Niko har en smule problemer med at hoppe. Ellers fint nok.

Fysik. 9/10
Også blevet meget bedre, det er helt fedt at vis man skyder en person og se ham falder for over, eller måske ned at en trappe. Virkelig en detalje som Rockstar har gjort meget ud af.

Samlet karakter: 8.5
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster