Xboxlife forum

Tips og Tricks

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Tips og Tricks

Indlægaf huba_99 » 1. maj 2008 09:20

For at få mest ud af GTAIV, synes jeg vi skal have en tråd, hvor vi kommer med tips og tricks til hinanden.

Jeg starter:

Hvis du i en slåskamp dodger (X) et slag, og bagefer trykker hit (O) en masse gange, laver Niko noget sygt kungfu-shit.
huba_99
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf GoonFather » 1. maj 2008 09:33

Husk at holde (Y) nede hvis du vil hoppe ind i taxa/helikopter eller hva man ellers kan få en tur i, hvis du bare vil sidde ved siden af istedet for at hijacke.

[EDIT:] Sygelig god ide trådstarte - Thumbs up!
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf skitzofraen » 1. maj 2008 10:18

De fleste har sikkert opdaget det her, men når du bruger cinematic cam, kan du trykke på venstre analog for, at sætte slow-motion på (hvis man holder rød nede skifter den automatisk til til cinematic cam indtil man slipper rød igen)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Re: Tips og Tricks

Indlægaf the bifoman » 1. maj 2008 10:48

huba_99 skrev:For at få mest ud af GTAIV, synes jeg vi skal have en tråd, hvor vi kommer med tips og tricks til hinanden.

Jeg starter:

Hvis du i en slåskamp dodger (X) et slag, og bagefer trykker hit (O) en masse gange, laver Niko noget sygt kungfu-shit.


Ikke fordi det er specielt nyttigt, men du kan lade en betjent lige netop få fat i bilhåndtaget og så bare fræse afsted - så vil han hænge efter, mens man slæber ham hen ad vejen. Det ser pissefedt ud.. :)
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf huba_99 » 1. maj 2008 10:57

Hej igen.

Tak for gode inputs so far.

En fed feauture ved spillet er også, at det er muligt at slå/skyde våbene ud af modstanderens hænder (et bat er rigtig nyttigt i det henseende) :-)
huba_99
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Homer00 » 1. maj 2008 13:05

huba_99 skrev:Hej igen.

Tak for gode inputs so far.

En fed feauture ved spillet er også, at det er muligt at slå/skyde våbene ud af modstanderens hænder (et bat er rigtig nyttigt i det henseende) :-)


Skal man gøre noget bestem for at slå det ud af hånden på modstanderen. Og kan man også uden at bruge en nærkamps våben? Kan nemlige ikke helt få det til at virke.
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf huba_99 » 1. maj 2008 13:15

Nej - bare gå op til en copper, og smæk ham med et bat, og så vent til han trækker en gun, og så slå ham igen, så skulle du gerne kunne slå hans gun ud af hænderne på ham...
huba_99
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf zt4r » 1. maj 2008 13:23

Nogle som har opdaget fordele og ulemper i at lade folk overleve når man får valget?

Har kunne lade 3-4 stykker overleve, men nakker da dem da jeg får penge :D, men der må jo være en catch, det må da også give noget på en anden måde hvis man lader dem overleve?

(Politiet må ikke se dig køre ind i spray*n*pay eller hva de hedder, så kan de ikke farve din bil om så du mister wanted lvl.)
Man kan ikke gemme sig fra politiet i højhuse, tage, whatever. og når deres HUMMERE!(du ved bilen) kommer, stopper de sq en hvis de køre ind i en :D

Der står random mænd/kvinder rundt omkring som er markeret med en lille mand på kortet, dem kan man snakke med og få hjælp eller hjælpe.

Man kan stjæle en helikopter og lande den på sin "safe parkering" foran huset, også bliver den der :).

- ALL THE WAY, WITHOUT CHEAT!
Senest rettet af zt4r 1. maj 2008 16:16, rettet i alt 1 gang.
zt4r
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Indlægaf GoonFather » 1. maj 2008 14:34

[quote="zt4r"]Man kan ikke gemme sig for politiet i højebygninger. og når deres hummer kommer, stopper de sq en hvis de køre ind i en[/qoute]

Det forstod jeg ikke rigtig det der :S
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf TagEnKiks » 1. maj 2008 14:45

zt4r skrev:Nogle som har opdaget fordele og ulemper i at lade folk overleve når man får valget?

Har kunne lade 3-4 stykker overleve, men nakker da dem da jeg får penge :D, men der må jo være en catch, det må da også give noget på en anden måde hvis man lader dem overleve?



Der er en achievement for, at lade 90% overleve! Andet ved jeg ikke :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Homer00 » 1. maj 2008 15:03

Man skal da ikke lade 90% overleve. De overlende skal bare kunne lide en 90% eller derover.

"After meeting all possible friends, the ones left alive all like you above 90%."
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Sheriffen » 2. maj 2008 10:00

zt4r skrev:Nogle som har opdaget fordele og ulemper i at lade folk overleve når man får valget?

Har kunne lade 3-4 stykker overleve, men nakker da dem da jeg får penge :D, men der må jo være en catch, det må da også give noget på en anden måde hvis man lader dem overleve?

(Politiet må ikke se dig køre ind i spray*n*pay eller hva de hedder, så kan de ikke farve din bil om så du mister wanted lvl.)
Man kan ikke gemme sig fra politiet i højhuse, tage, whatever. og når deres HUMMERE!(du ved bilen) kommer, stopper de sq en hvis de køre ind i en :D

Der står random mænd/kvinder rundt omkring som er markeret med en lille mand på kortet, dem kan man snakke med og få hjælp eller hjælpe.

Man kan stjæle en helikopter og lande den på sin "safe parkering" foran huset, også bliver den der :).

- ALL THE WAY, WITHOUT CHEAT!


Arg, safe-parkeringen er bare foran huset (hvor præcist?). Jeg troede der var tale om en art garage og har derfor forgæves ledt efter den..... dumme mig :D
Sheriffen
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf spif2001 » 2. maj 2008 10:07

Sheriffen skrev:Arg, safe-parkeringen er bare foran huset (hvor præcist?). Jeg troede der var tale om en art garage og har derfor forgæves ledt efter den..... dumme mig :D

Det er den gule parkerings markering lige foran døren til lejligheden. Den er ca. 2 biler lang - nemmest at se om dagen, kan være bøvlet at se om natten.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DelPrado » 2. maj 2008 10:09

Sheriffen skrev:
zt4r skrev:Nogle som har opdaget fordele og ulemper i at lade folk overleve når man får valget?

Har kunne lade 3-4 stykker overleve, men nakker da dem da jeg får penge :D, men der må jo være en catch, det må da også give noget på en anden måde hvis man lader dem overleve?

(Politiet må ikke se dig køre ind i spray*n*pay eller hva de hedder, så kan de ikke farve din bil om så du mister wanted lvl.)
Man kan ikke gemme sig fra politiet i højhuse, tage, whatever. og når deres HUMMERE!(du ved bilen) kommer, stopper de sq en hvis de køre ind i en :D

Der står random mænd/kvinder rundt omkring som er markeret med en lille mand på kortet, dem kan man snakke med og få hjælp eller hjælpe.

Man kan stjæle en helikopter og lande den på sin "safe parkering" foran huset, også bliver den der :).

- ALL THE WAY, WITHOUT CHEAT!


Arg, safe-parkeringen er bare foran huset (hvor præcist?). Jeg troede der var tale om en art garage og har derfor forgæves ledt efter den..... dumme mig :D


Det gule felt på vejen foran dit safe house, hvor der står der kun er parkering for beboere.
DelPrado
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf GoonFather » 2. maj 2008 10:14

TagEnKiks skrev: Har kunne lade 3-4 stykker overleve, men nakker da dem da jeg får penge


Man får pengene alligevel, fordi ham du arbejder for tror at han er af vejen
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster