Xboxlife forum

Tips og Tricks

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Kaver DK » 12. maj 2008 22:59

Man kan vidst have ret mange biler holdene hvis man bare har hjulene indenfor det gule parkeringsfelt :)
Billede
Kaver DK
Niveau 2
 
Indlæg: 199


Indlægaf palnatoke » 12. maj 2008 23:15

Gosser skrev:Lige to "tips":

1. Mangler du lidt liv, så sæt dig ind i en ambulance.
2. Faggio'en er ekstremt langsom, men jeg oplever at den bliver hurtigere, hvis man pifter begge dens dæk :lol:


Den koere da ogsaa okay, hvis man bare laener sig fremad :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf dinx » 14. maj 2008 12:29

Hvis man vælger ikke at betale borpenge, får man én stjerne i wanted level, men hvis man køre igennem i et udrykningskøretøj, eks. en politibil, med sirenerne igang, sker der intet....

Og så spare man hele 5$!
dinx
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf Stefrico » 14. maj 2008 15:06

Et tip til at slippe fra panserne er, at bruge subwayen.
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf Rechain » 14. maj 2008 15:16

Det er nok skrevet?!? Men hvis du falder ned fra en bygning eller andet der er højt, så tag pistolen frem og skyd lidt inden du rammer jorden ;) det tager noget af faldet...sjovt nok...set i en video hvor hoppet var fra en helikopter og afprøvet selv også...haha...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Ostehaps » 18. maj 2008 10:15

på "3-vejs" broen imellem de 3 øer til højre..

hvis man kører på motorcykel og ikke gider at vente på kø ved bommen eller ikke gider politiet.. så kør imellem de 2 vejbaner (i midten er der plads imellem de 2 huse der holder vagter) lige igennem ingen stjerner.. og 5$ sparret :P
when there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph
Ostehaps
Niveau 3
 
Indlæg: 264


Indlægaf Rahbek » 18. maj 2008 11:29

Kaver DK skrev:Man kan vidst have ret mange biler holdene hvis man bare har hjulene indenfor det gule parkeringsfelt :)



Har lige den bemærkning at hvis det er en politibil, har jeg set en strisser gå hen til MIN politibil og sætte sig ind og køre!!!! skød ham self. men alligevel :S

har også oplevet at på Alqonquin (whatever?!) at almindelige biler forsvinder foran huset der af en eller anden weird grund, ikke på andre safehouses :S
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Rechain » 18. maj 2008 11:32

Har oplevet 1 gang hvor en bil forsvandt ! ! ! Har selv kun 2 biler stående ved hvert safehouse. Og mener nok det er på Alqonquin at når jeg tager en taxi hjem, så braser han hele tiden ind i siden på min fede Banshee som jeg har holdende ! SÅDAN EN IDIOT!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Danielfalk » 18. maj 2008 13:57

Hvad er fordelen ved at have en fed bil stående hvis den alligevel ikke selv "kommer tilbage" når man tager en tur?

Jeg mener som i saints row :)
Danielfalk
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster