Xboxlife forum

Bowling - strike hint?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Bowling - strike hint?

Indlægaf spif2001 » 30. apr 2008 15:46

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man laver en strike i bowling? Jeg får spare næsten hver gang, på nær når jeg laver en split, men jeg kan ikke få Nico til at lave strikes...

Nogen tricks?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Bowling - strike hint?

Indlægaf Daniel.S » 30. apr 2008 16:40

spif2001 skrev:Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man laver en strike i bowling? Jeg får spare næsten hver gang, på nær når jeg laver en split, men jeg kan ikke få Nico til at lave strikes...

Nogen tricks?


Bastard, får sjældent særlig mange kegler. :(
Men når jeg endelig får strike, er det fordi jeg skruer kuglen. Først til højre og så ind mod midten igen. Hvilket er :evil:
Billede
Daniel.S
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Bowling - strike hint?

Indlægaf spif2001 » 30. apr 2008 16:42

Daniel.S skrev:
spif2001 skrev:Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man laver en strike i bowling? Jeg får spare næsten hver gang, på nær når jeg laver en split, men jeg kan ikke få Nico til at lave strikes...

Nogen tricks?


Bastard, får sjældent særlig mange kegler. :(
Men når jeg endelig får strike, er det fordi jeg skruer kuglen. Først til højre og så ind mod midten igen. Hvilket er :evil:

Jeg kan ikke få den til at skrue!?

Man skal jo rykke ned og derefter op, for at han skyder. Er det når kuglen er på vej ned ad banen, at man rykker til højre og tilbage til midten?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 30. apr 2008 16:47

Ja, du kan tilføje aftertouch til bowlingkuglen.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 30. apr 2008 16:49

Aaahhhh...

Turkey here I come! :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf blaznee » 30. apr 2008 17:48

Hvordan får man fart i kuglen.. Jeg kan sagtens placere den til en strike, men han kaster den som en gigtplaget polsk luder, så der er ikke fart nok i den..
Billede
blaznee
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf TagEnKiks » 30. apr 2008 17:53

blaznee skrev:Hvordan får man fart i kuglen.. Jeg kan sagtens placere den til en strike, men han kaster den som en gigtplaget polsk luder, så der er ikke fart nok i den..


Fordi du er langsom..

Hurtigt tilbage og hurtigt frem! Som vi alle kender det :wink:
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf soeren0 » 30. apr 2008 18:03

Jo hurtigere du kører RS frem efter at have trukket den tilbage -> jo hurtigere kaster du...
soeren0
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf spif2001 » 1. maj 2008 06:21

Grr - har nogenlunde styr på hvordan man skruer nu, men jeg kan ikke lave strikes. I en fuld serie får jeg 1 eller 2 strikes, og kun 1 enkelt gang har jeg fået 2 i streg. I'm goin' insane! :x
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Bowling - strike hint?

Indlægaf heinstach » 1. maj 2008 07:23

spif2001 skrev:Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man laver en strike i bowling? Jeg får spare næsten hver gang, på nær når jeg laver en split, men jeg kan ikke få Nico til at lave strikes...

Nogen tricks?


Du skal vælte alle 10 kegler med 1 kugle :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Bowling - strike hint?

Indlægaf spif2001 » 1. maj 2008 07:26

heinstach skrev:
spif2001 skrev:Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man laver en strike i bowling? Jeg får spare næsten hver gang, på nær når jeg laver en split, men jeg kan ikke få Nico til at lave strikes...

Nogen tricks?


Du skal vælte alle 10 kegler med 1 kugle :-)

Godmorgen til dig også, gamle jas :P
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Homer00 » 1. maj 2008 10:11

Jeg fik den ret hurtigt ved at tage to skridt til venstre og så bare skyde den direkte. Man skal dog være meget præsis med at tage RS lige frem og tilbage.
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf GoonFather » 1. maj 2008 10:29

to skridt til højre og så lige på så plejer der at være gevinst... Men fuck bowling... Frem med AK'en og rydt hele huset! :)
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf skitzofraen » 1. maj 2008 11:14

Synes det bowling er meget nemt, fik strikes på de 2 første skud jeg skød deri, og får minimum spare stort set hver gang (er sådan set kun gået galt en enkelt gang, hvor jeg fik en split og der endte med, at stå en enkelt kegle tilbage)

Men som det er blevet nævnt, bare hiv hurtigt tilbage og hurtigt frem, og sørg så for at ramme lidt skråt ind på den foreste kegle... jeg plejer inden jeg skyder, at tage et enkelt skridt til højre så jeg står lidt skævt for keglerne, og skruer så kuglen ind så den rammer skråt på den forreste kegle.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf caps-iii » 1. maj 2008 11:46

Off-topic: hvor meget svarer 500 feet til i meter?
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Næste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster