Xboxlife forum

GTA 4 Sucks

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf gagathemovies » 30. apr 2008 14:53

hurra for at de har taget de ting ud som du snakker om, de var en af grundene til at jeg personligt ikke gad at spille de gamle GTA spil mere...det hele var blevet alt for meget lal, cartoony og enormt ufokuseret.

GTA IV er et helt andet spil, et meget mere gennemført og fokuseret spil med vægt på de karaktere der er og det liv de lever...og igen HURRA for det, imo er GTA IV mange mange gange bedre end de andre og hvis du absolut vil have det cartoony lal tilbage (uden at sige noget om dig som person) så kan du jo bare købe Saint's Row 2 når det kommer til august.
gagathemovies
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Indlægaf Thomas.Madsen » 30. apr 2008 15:50

Alt det der fis man kunne i San Andreas, var en af de ting som jeg gjorde at jeg ikke spillede spillet mere end en uge. Det virkede som om de havde fokuseret mere på nye tiltag end en egentlig historie, hvilket er et stort minus IMO
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf Devel One » 30. apr 2008 15:51

det med at skyde hoved af, var det ikke også kun sniper riflen der kunne det i de gamle gta titler ?

håber også at mit spil kommer i dag :D
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Khaine775 » 30. apr 2008 15:53

Hvis du savner ambulancer og brandbiler, så ring efter dem på 911 :)

Se DET kan man ikke i SA.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Tzmir » 30. apr 2008 16:05

heh bytter gene "skyde hoved af" med fine skudhuller i ruden med en dejlig klat blod omkring. Ser squ cool ud.
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf Katman » 30. apr 2008 16:06

Et kongespil, men soundtracket er ligeså ringe som i San Andreas. Havde høje forventninger til ligesom i Vice City, jeg ved godt at det ikke siger noget om selve spillet, men jeg har siden Vice City altid haft en forventning om et fedt soundtrack.
[url=http://profile.mygamercard.net/katman+dk]
Billede
[/url]
Katman
Niveau 3
 
Indlæg: 279


Re: GTA 4 Sucks

Indlægaf Gamemakerman » 30. apr 2008 16:19

Hvad sker der lige de har jo pillet alt det fra der var pisse sjovt i GTA SA
De har pillet alt det væk jeg hader.

hvor er f.eks
Taximisionerne (ved godt man kan køre lidt for Roman), ambulancemissionerne, politimissionerne og brandbilsmissionerne

Nu er der så kommet dates, venskaber og mener også du kan arbejde for politiet senere henne i spillet, dog så har de ting du nævner der aldrigt sagt mig meget.

Man kan ikke længere træne så man løber hurtigere eller bliver stærkere eller lærer nye kamptricks (man ligner jo en mongol når man slår folk)
Personligt mente jeg dette var fuldkommen retarderet i San Andreas, hvorfor skal man som spiller i et spil som GTA, tvinge sig selv til at træne og spise hele tiden, Sims syndromet.

Man kan ikke længere blæse hovedet af på folk, de dør bare men ingen skader at se på en krop selv og man har skudt 20 gange med et oversavet gevær i hovedet
Er langt mere tilfreds med på virkningen Euphoria har på kroppene, end at kunne skyde lemmer af dem, så jeg savner det ikke.

Når man dræber nogle bliver de ikke længere hentet af ambulancen

Jo, har du spillet GTA IV? :)

Når man sætter ild til ting kommer brandvæsnet ikke længere og slukker det
Såvidt jeg ved så kommer de der.

Hvad skal man bruge safehouse til den gemmer jo selv efter hver gennemført mission (sikkert et bug)
Der er MEGET flere ting man kan bruge sine safehouses til end blot at gemme, så hvorfor skulle kunne anses som værende en fejl?

Hvor er alle de sjove våben som f.eks motorsaven
Det gør spillet meget sjovere for mig at de har fjernet alle de urealistisk våben og biler. Det gør spillet meget sjovere at det føles realistisk og som en fortælling om kriminalliteten i Liberty City. Ville have lidt svært ved at se Niko jagte en mand med en dildo, igennem storbyen.

Man brækker sig ikke længere efter man har spist 10 burgere
Igen en urealistisk ting der sætter spillet ud af den charme det har når man spiller det, er kun glad for det er fjernet.

Man kan ikke længere dykke
Hvad skal man bruge det til?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Khaine775 » 30. apr 2008 16:22

Er enig med de fleste omkring disse spørgsmål. Rockstar indså åbenbart hvor meget lort de havde kommet i SA, og fjernede det så igen her til GTAIV. I stedet for har de så valgt, at komme en masse nye fede ting med.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf VilhelmNielsen » 30. apr 2008 17:57

Fandt lige ud af hvordan man kan lave Politimissioner, ved et tilfælde. Så man kan helt sikkert, for jeg har lige gjort det.

Hvis du selv vil finde ud af det, så læs ikke videre...

Marker for at se teksten:


Gå ind i en politi bil, tryk på LB for at komme ind i computeren. Tryk "View Current Crimes", tryk på en vilkårlig forbrydelse. Og there you go, man kan endda gå ud af bilen og skyde de kriminelle uden at missionen stopper, eller der kommer en "timer" på. Fedt nok!
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf KevinKes » 30. apr 2008 18:08

Hvis du ikke kan se en ambulance i nærheden, så ring efter en selv. Det synes jeg er genialt!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf seven » 30. apr 2008 18:10

Khaine775 skrev:Hvis du savner ambulancer og brandbiler, så ring efter dem på 911 :)

Se DET kan man ikke i SA.


Hvordan ringer man 911?
Happy Go Lucky
seven
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf bjaelkesex » 30. apr 2008 18:11

Hiv mobilen frem og tryk op en gang til på d-pad. Så kan du selv indtaste et nummer.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf seven » 30. apr 2008 18:18

takker, den havde jeg ikke lige fanget. Måtte skyde en hver gang jeg skulle bruge en politibil. =)
Happy Go Lucky
seven
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf the bifoman » 30. apr 2008 19:04

Hvis man ringer efter en ambulance, kan man så godt få energi fra lægerne i den?
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf tesoo » 30. apr 2008 19:08

the bifoman skrev:Hvis man ringer efter en ambulance, kan man så godt få energi fra lægerne i den?



Ja men det koster ;) Det forgår jo i USA :D
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster