Xboxlife forum

Preorder af GTA IV - 500MS point?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Can » 9. maj 2008 16:20

Nope, intet modtaget her. Kontaktede dem forrige onsdag ang. de 500 point, og fik svar om de ville undersøge det. Meeen...det er sku lidt ringe af coolshop at der ikke sker noget :?
Can
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Indlægaf foo » 9. maj 2008 16:39

havde da slet ikke set der stadig var så meget liv i denne tråd...

Men jeg kan da se på det hele at jeg også hellere må presse lidt på... Det er ganske vidst kun 50kr, men det er lige så meget princippet i at de har reklameret med man skal modtage dem...
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf sc » 9. maj 2008 19:21

Jeg fik mine 500 points og pics kort kode i en tynd cd æske som blev leveret seperat ved siden af spillet, da jeg købte spillet i blockbuster, ingen probs dér. (jeg bestilte spillet 1 1/2 uge før spillet udkom den 29 april)
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Indlægaf Sumsar » 14. maj 2008 13:08

Stadig ingen der har fået deres 500 ms point fra coolshop :?: ....tvivler sgu på de nogen sinde kommer :-k
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf foo » 14. maj 2008 13:18

jeg har ikke hørt noget nyt...

Håbede på at der var nogle af dem der sidst havde kontakt til Coolshop der ville give lyd fra sig :)
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Vinterbird » 14. maj 2008 13:24

foo skrev:jeg har ikke hørt noget nyt...

Håbede på at der var nogle af dem der sidst havde kontakt til Coolshop der ville give lyd fra sig :)


I er godt klar over det kun er Blockbuster der har dette tilbud ikke?

Edit: Microsoft reklamerede ihvertfald kun med at det var Blockbuster som var en del af det officielle tilbud.

Om Coolshop har et seperat tilbud som ikke dækker ind under MS's officielle tilbud skal jeg dog ikke kunne sige.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Furious JT » 14. maj 2008 13:25

Vinterbird skrev:
foo skrev:jeg har ikke hørt noget nyt...

Håbede på at der var nogle af dem der sidst havde kontakt til Coolshop der ville give lyd fra sig :)


I er godt klar over det kun er Blockbuster der har dette tilbud ikke?


Jeg fik også 500 points med da jeg købte det hos gamestop
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf spif2001 » 14. maj 2008 13:30

Vinterbird skrev:I er godt klar over det kun er Blockbuster der har dette tilbud ikke?

Edit: Microsoft reklamerede ihvertfald kun med at det var Blockbuster som var en del af det officielle tilbud.

Om Coolshop har et seperat tilbud som ikke dækker ind under MS's officielle tilbud skal jeg dog ikke kunne sige.


Så er det bare en mærkelig mail korrespondance jeg havde:

Jeg bestilte mit for ca. 3 måneder siden hos Coolshop og fik ikke nogen point. Sendte dem følgende mail i dag:

Hej

Skriver til jer, da jeg mener der mangler noget i min levering. Reklamerede i ikke med, at man ville få 500 Microsoft point, hvis man forudbestilte GTA IV hos jer?

Jeg fik spillet til tiden i går ( tak for det ), men det eneste der var i brevet, var spillet og en faktura.

Svaret var som følger:

Hej spil-fan :-),

Tak for din mail

Vi venter på at høre fra Microsoft finder ud af hvordan og hvorledes de udsender disse point.

Du må have en rigtig god dag.

Med venlig hilsen,

Lennart

Det må jo være ensbetydende med at de dukker op på et tidspunkt, men om det så kun er til de første 300, fik jeg ikke lige spurgt om. Han har jo kunne se på min ordre hvornår jeg bestilte det.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Hertzblut » 14. maj 2008 13:31

Furious JT skrev:
Vinterbird skrev:
foo skrev:jeg har ikke hørt noget nyt...

Håbede på at der var nogle af dem der sidst havde kontakt til Coolshop der ville give lyd fra sig :)


I er godt klar over det kun er Blockbuster der har dette tilbud ikke?


Jeg fik også 500 points med da jeg købte det hos gamestop

Jep samme her.

Tror de 500 point var med alle GTA IV preorders. Var de ikke også i Game?
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Haugboelle » 14. maj 2008 13:35

Hertzblut skrev:
Furious JT skrev:
Vinterbird skrev:
foo skrev:jeg har ikke hørt noget nyt...

Håbede på at der var nogle af dem der sidst havde kontakt til Coolshop der ville give lyd fra sig :)


I er godt klar over det kun er Blockbuster der har dette tilbud ikke?


Jeg fik også 500 points med da jeg købte det hos gamestop

Jep samme her.

Tror de 500 point var med alle GTA IV preorders. Var de ikke også i Game?


Jeps også i GAME
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf munckster » 14. maj 2008 13:35

Hertzblut skrev:
Furious JT skrev:
Vinterbird skrev:
foo skrev:jeg har ikke hørt noget nyt...

Håbede på at der var nogle af dem der sidst havde kontakt til Coolshop der ville give lyd fra sig :)


I er godt klar over det kun er Blockbuster der har dette tilbud ikke?


Jeg fik også 500 points med da jeg købte det hos gamestop

Jep samme her.

Tror de 500 point var med alle GTA IV preorders. Var de ikke også i Game?


GAME og EBgames havde også denne ekstra tynde æske med 500MS points og 2 gamerpics koder med ved preorder.. ihvertfald i Århus... Mig og min ven fik da det med :)
Senest rettet af munckster 14. maj 2008 13:36, rettet i alt 1 gang.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Vinterbird » 14. maj 2008 13:35

spif2001 skrev:
Vinterbird skrev:I er godt klar over det kun er Blockbuster der har dette tilbud ikke?

Edit: Microsoft reklamerede ihvertfald kun med at det var Blockbuster som var en del af det officielle tilbud.

Om Coolshop har et seperat tilbud som ikke dækker ind under MS's officielle tilbud skal jeg dog ikke kunne sige.


Så er det bare en mærkelig mail korrespondance jeg havde:

Jeg bestilte mit for ca. 3 måneder siden hos Coolshop og fik ikke nogen point. Sendte dem følgende mail i dag:

Hej

Skriver til jer, da jeg mener der mangler noget i min levering. Reklamerede i ikke med, at man ville få 500 Microsoft point, hvis man forudbestilte GTA IV hos jer?

Jeg fik spillet til tiden i går ( tak for det ), men det eneste der var i brevet, var spillet og en faktura.

Svaret var som følger:

Hej spil-fan :-),

Tak for din mail

Vi venter på at høre fra Microsoft finder ud af hvordan og hvorledes de udsender disse point.

Du må have en rigtig god dag.

Med venlig hilsen,

Lennart

Det må jo være ensbetydende med at de dukker op på et tidspunkt, men om det så kun er til de første 300, fik jeg ikke lige spurgt om. Han har jo kunne se på min ordre hvornår jeg bestilte det.


Så virker det som om de har haft en aftale. For inde på Microsofts hjemmeside, blev Blockbuster udelukkende nævnt, så jeg gik ud fra at de var den eneste der tilbød dette.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf foo » 14. maj 2008 13:56

http://www.fz.dk/nyhedsarkiv/?id=24
Fandt den side der oigså nævner tilbudet. Er helt sikker på at coolshop var en af dem der var med i tilbudet, men når man følger linket i nyheden herover så er siden taget ned af xbox.com - er helt sikker på coolshop var en del af tilbuddet...
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Anonymous22 » 14. maj 2008 13:58

foo skrev:http://www.fz.dk/nyhedsarkiv/?id=24
Fandt den side der oigså nævner tilbudet. Er helt sikker på at coolshop var en af dem der var med i tilbudet, men når man følger linket i nyheden herover så er siden taget ned af xbox.com - er helt sikker på coolshop var en del af tilbuddet...


Coolshop VAR med i tilbuddet.. De har åbenbart bare udeladt at fortælle folk at det KUN var til de 300 første..
Anonymous22
 


Indlægaf Sumsar » 14. maj 2008 17:16

Stronghold skrev:
foo skrev:http://www.fz.dk/nyhedsarkiv/?id=24
Fandt den side der oigså nævner tilbudet. Er helt sikker på at coolshop var en af dem der var med i tilbudet, men når man følger linket i nyheden herover så er siden taget ned af xbox.com - er helt sikker på coolshop var en del af tilbuddet...


Coolshop VAR med i tilbuddet.. De har åbenbart bare udeladt at fortælle folk at det KUN var til de 300 første..


300 første....der jo ingen der har fået deres ms point fra coolshop endnu....ville mene jeg er blandt de 300 første da jeg bestilte mit GTA4 for allerde 10 måneder siden
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster