Xboxlife forum

Preorder af GTA IV - 500MS point?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf DeeHawk » 30. apr 2008 09:56

Surt show.. Coolshop medarbejderne, har hugget hele lortet selv.. :P
Senest rettet af DeeHawk 30. apr 2008 10:20, rettet i alt 1 gang.
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf Anonymous22 » 30. apr 2008 10:13

Det er sgu da for dårligt at de reklamerer med det inde på xbox.com og så når man får fat i coolshop siger de at det var begrænset til de 300 første der forudbestilte..
Anonymous22
 


Indlægaf magneX » 30. apr 2008 10:18

Stronghold skrev:Det er sgu da for dårligt at de reklamerer med det inde på xbox.com og så når man får fat i coolshop siger de at det var begrænset til de 300 første der forudbestilte..


Kunne måske godt være sådan at de kun havde fået 300 af de der point?? :)

Jeg fik det sidste GTV4 som de havde i blockbuster i Fredericia og der fik jeg 500 point med :)
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Sumsar » 30. apr 2008 11:24

foo skrev:Har lige haft fat i Coolshop.

Coolshop-chat skrev:Du chatter nu med 'Nicolai'
Nicolai: Hej og velkommen til CoolShop.dk. Vi beder dig huske at informere os om hvis du også har skrevet e-mail til os. Vi beklager også hvis der kan være lidt ekstra svartid på chatten. Hvad kan jeg hjælpe dig med i dag?
Anders: Hej - Jeg forudbestilte GTA IV hos jer, men har ikke modtaget de 500MSpoint som der blev reklameret med på xbox.com
Nicolai: Hej, de 500 point var kun til et meget begrænset antal af bestillingerne - som blev givet med 'først-til-mølle' princippet.
Anders: ok - blev der bare ikke nævnt noget om nogen steder.
Nicolai: Beklager meget forsinkelsen. Vi har mange "chats" igang lige nu. Vi er der om et øjeblik...
Anders: ok
Nicolai: Tak for du venter. Vi har meget travlt, men jeg skal være der om et øjeblik...
Nicolai: Det skulle gerne have stået derinde, jeg er lige ved at finde ud af det.
Anders: jeg syntes ikke jeg har set det stå nogen steder, men jeg kan ikke finde den side med reklamen mere.
Nicolai: Øjeblik, jeg skal straks være der...
Nicolai: Jeg har netop lige fået bekræftet at det stod derinde.
Anders: er siden pillet ned?
Nicolai: Ja, det tror jeg den er.
Anders: ok
Nicolai: Desværre..
Anders:bare i orden - tak for hjælpen
Nicolai: Selv tak..
Nicolai:Er der mere jeg kan hjælpe med?
Anders: ikke i denne omgang - tak ellers
Nicolai: Tak for chatten og på gensyn
Du kan få udskrift af denne chat ved at klikke på "Afslut"
HUSK at du 24 timer i døgnet kan finde information i HJÆLP knappen i venste side af Coolshop


Må sgu siger at den tror jeg ikke helt på :-k ...har bestilt mit GTA 4 for 9 måneder siden..og jeg fik heller ikke de 500 ms point med....man skulle da tror jeg var blandt de 300 af de første...
Har heller ikke hørt om en eneste herinde der har fået de 500 ms point fra coolshop...så jeg tror desværre det bare er en dårlig undskyldning :x
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf 4220niller » 30. apr 2008 13:55

Jeg har heller ikke modtaget de 500 MS points, så jeg søgte lige i Google cache, og fandt det her fra den 8. april:
http://64.233.183.104/search?q=cache:WL ... d=11&gl=dk
Der står ikke nogen steder at det kun er de 300 første der skulle få de MS points.

Coolshop's kundeservice fortæller at de vil sende linket videre til en tekniker, og kontakte mig, så må vi se hvad der videre sker.

Hvis jeg finder ud af noget, skal jeg nok skrive det her :)
Senest rettet af 4220niller 30. apr 2008 13:57, rettet i alt 1 gang.
4220niller
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Anonymous22 » 30. apr 2008 13:56

Okay folkens.. Hvad skal vi gøre ved det??
Anonymous22
 


Indlægaf Sumsar » 30. apr 2008 16:13

Stronghold skrev:Okay folkens.. Hvad skal vi gøre ved det??


Ja godt spørgsmål :D ...man kan nok ikke gøre så meget....Men jeg tror ikke der er nogen der har fået de 500 ms point fra coolshop....Som sagt har jeg bestilt mit GTA4 for godt 9 måneder siden....så tvivler sgu på at jeg ikke skulle være blandt de første 300....men nu må vi se hva de siger...IMO er det bare en dårlig undskyldning coolshop fyre af... :-({|=
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf teko92 » 30. apr 2008 16:37

Hej,

Jeg har også forudbestilt men ved gameplay. Og har fint modtaget de 500MS points. Coolshop skal helt klart levere ved kasse #1. Det er en ringe undskyldning.

Jeg må sige at de er ved at være meget store ... jeg stemmer ikke på dem som årets gamebutik længere. De inkluderer porto i spil prisen så de lige nøjagtigt er så billige som andre (nogle gange). Så hvis man køber flere ting betaler man for rimelig porto flere gange.

Jeg gav 389 for GTA leveret fra gameplay og fik 500MSP, gamer pics og xbox live med i hatten.

/teko92
teko92
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf spif2001 » 30. apr 2008 16:38

Jeg bestilte mit for ca. 3 måneder siden hos Coolshop og fik ikke nogen point. Sendte dem følgende mail i dag:

Hej

Skriver til jer, da jeg mener der mangler noget i min levering. Reklamerede i ikke med, at man ville få 500 Microsoft point, hvis man forudbestilte GTA IV hos jer?

Jeg fik spillet til tiden i går ( tak for det ), men det eneste der var i brevet, var spillet og en faktura.

Svaret var som følger:

Hej spil-fan :-),

Tak for din mail

Vi venter på at høre fra Microsoft finder ud af hvordan og hvorledes de udsender disse point.

Du må have en rigtig god dag.

Med venlig hilsen,

Lennart

Det må jo være ensbetydende med at de dukker op på et tidspunkt, men om det så kun er til de første 300, fik jeg ikke lige spurgt om. Han har jo kunne se på min ordre hvornår jeg bestilte det.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf 4220niller » 30. apr 2008 18:06

@spif2001
De har ikke på noget tidspunkt skrevet på deres side at det kun var de første 300 der skulle få det, så man kan da ikke bare forvente at det fungerer på den måde, når de nu ikke har reklameret med det.
Vi må da bare håbe at de lige får taget sig sammen, og sender de MSP og Gamerpics ASAP.
4220niller
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf CaptainKicker » 3. maj 2008 10:25

Hmm jeg fik da 500 MS point, en GTA plakat og de gamerpics da jeg forudbestilte i GameStop. Ved ikke om alle fik det, men siden da jeg var nr 4 i køen, så var jeg da næsten sikker på at få lidt ekstra med.. :P
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf kiaer » 3. maj 2008 11:02

Er der nogen der har fået 1 måneds live med fra Coolshop?
kiaer
Niveau 4
 
Indlæg: 406


Indlægaf Gamemakerman » 3. maj 2008 11:03

kiaer skrev:Er der nogen der har fået 1 måneds live med fra Coolshop?


Den ligger inde i GTA IV æsken.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf kiaer » 3. maj 2008 11:04

Ja det ved jeg. Fik den bare ikke med :?
kiaer
Niveau 4
 
Indlæg: 406


Indlægaf spif2001 » 3. maj 2008 11:10

kiaer skrev:Ja det ved jeg. Fik den bare ikke med :?

Heller ikke mig...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster