Xboxlife forum

Preorder af GTA IV - 500MS point?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Anonymous22 » 15. maj 2008 00:42

Sumsar skrev:
Stronghold skrev:
foo skrev:http://www.fz.dk/nyhedsarkiv/?id=24
Fandt den side der oigså nævner tilbudet. Er helt sikker på at coolshop var en af dem der var med i tilbudet, men når man følger linket i nyheden herover så er siden taget ned af xbox.com - er helt sikker på coolshop var en del af tilbuddet...


Coolshop VAR med i tilbuddet.. De har åbenbart bare udeladt at fortælle folk at det KUN var til de 300 første..


300 første....der jo ingen der har fået deres ms point fra coolshop endnu....ville mene jeg er blandt de 300 første da jeg bestilte mit GTA4 for allerde 10 måneder siden


Se, det gør jo situationen endnu værre!
Anonymous22
 


Indlægaf Sumsar » 21. maj 2008 17:26

Sumsar skrev:
4220niller skrev:Da der jo er gået en uge, tænkte jeg lige at jeg ville kontakte coolshop igen. Her er samtalen:
Lars: Hej og velkommen til CoolShop.dk. Vi beder dig huske at informere os om hvis du også har skrevet e-mail til os. Vi beklager også hvis der kan være lidt ekstra svartid på chatten. Hvad kan jeg hjælpe dig med i dag?
Nicklas: Der er gået 1 uge siden jeg købte GTA IV
Nicklas: men jeg har stadig ikke modtaget de 500 MS points
Lars: nej, vi arbejder på at få dem.
Nicklas: okay
Lars: jeg tror jeg kan få dem afsted i morgen
Nicklas: lyder godt, mange tak
Lars: no problem. Vi beklager den ekstra ventetid


Det lyder da godt, at vi måske kan få tilsendt de point i denne uge :)



Nogen der har fået deres 500 ms point fra coolshop :?:



Det snart 2 uger siden nu....nogen der har hørt noget fra coolshop....jeg har stadig ikke set noget til de 500 ms point :(
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Sumsar » 31. maj 2008 11:27

Nå sys ikke rigtig man høre noget til de 500 point fra Coolshop...norgen der har fået dem....tror vi er blevet godt og grundig snydt... :^o
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Sumsar » 7. jun 2008 12:37

Så prøver jeg en sidste gang :wink: ....stadig ingen der har fået deres 500ms point fra coolshop?
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf svend-bent » 7. jun 2008 22:18

nope
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf PepperDude » 7. jun 2008 23:09

Nu har coolshop jo også været igang med at flytte lager på det sidste, så det skulle ikke undre mig hvis de har glemt det. Så prøv evt. at kontakte dem igen.
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf Anonymous22 » 8. jun 2008 00:13

Sumsar skrev:Så prøver jeg en sidste gang :wink: ....stadig ingen der har fået deres 500ms point fra coolshop?


Nope.. Og regner ikke med at få dem.. De sagde til mig at det KUN var de første 300 som fik, men den holder ikke i retten.. De har lavet en fejl og den eneste måde de kan rette op på den er ved at give folk deres 500 points!
Anonymous22
 


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster