Xboxlife forum

Afstemning: Har du forudbestilt GTA IV?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Har du forudbestilt GTA IV?

Ja - Hos Cooshop.dk
113
21%
Ja - Hos Gamebits.dk
1
0%
Ja - Hos EBgames
121
23%
Ja - Hos GAME
36
7%
Ja - Hos en anden butik
44
8%
Nej - Forudbestiller inden udgivelsesdagen
34
6%
Nej - Køber det på udgivelsesdagen
66
12%
Nej - Køber det når det er faldet i pris
82
15%
Nej - Jeg vil slet ikke eje GTA IV
34
6%
 
Afgivne stemmer : 531

Indlægaf LiquiDelta^ » 15. apr 2008 19:53

Nej, ved slet ikke om jeg har tænkt mig an anskaffe det.. :)
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf heinstach » 15. apr 2008 20:04

PepperDude skrev:
heinstach skrev:137 kr. for GTA IV hos EB Games var svært at sige nej til :-)


Det må man nok sige ja til. Byttede du nogle spil, eller fedtede du bare ekstra meget, med sukker på toppen!? :wink:


Købte 3 spil i EB for 79/stk. Jeg sagde, at jeg ville købe dem og bytte dem tilbage til GTA IV. Ekspedienten trak med det samme gavekortet på 100 kr. fra, så jeg kom af med 137 kr. for GTA IV. Derefter gjorde jeg det samme en gang til.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf pgrundl » 15. apr 2008 20:13

Jeg har forudbestilt hos Game og hos EBGames, men den valgmulighed var der ikke, så jeg klikkede på EBGames.
Jeg bestilte hos EBGames fordi de accepterer stort set alt og hos Game fordi de giver en god bonus sæk oveni ;)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Maltéz » 15. apr 2008 21:29

Forudbestilte ved Game, der er pænt meget værdi i den Game Special Edition de har. Nu håber jeg bare at jeg kan finde to spil der kan bruges til indbytning.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Haugboelle » 15. apr 2008 21:49

PepperDude skrev:
skitzofraen skrev:Køber det nok bare i EBgames på releasedagen...

Hvorfor er gamebits.dk egentligt med i denne afstemning?? Var inde på deres side igår, og det er slet ikke muligt, at forudbestille GTA4 derinde hehe.


Morten Skou har nævnt det (hvis du kigger et par sider tilbage), og han erkender godt fejlen.


Ku være fedt hvis der rent faktisk var nogen der havde stemt på gamebits, hehe...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Anonymous22 » 15. apr 2008 22:20

Forudbestilt på Cooshop:) Cooshop laver gode handler. Cooshop måske levere dagen før.
Anonymous22
 


Indlægaf Tuface_Heimdall_Angel » 15. apr 2008 22:49

pgrundl skrev:Jeg har forudbestilt hos Game og hos EBGames, men den valgmulighed var der ikke, så jeg klikkede på EBGames.
Jeg bestilte hos EBGames fordi de accepterer stort set alt og hos Game fordi de giver en god bonus sæk oveni ;)


pgrundl : har også bestilt i Game Hvad står der på din/ jeres bon/kviteringen Står der du få de extra ting med min der står intet jeg bestilt det den 6 april på Fisketorvet. Bare et dumt ?
LifE's A bitCh
L.A. NOIRE, I AM ALIVE, RAGE. 2011
Tuface_Heimdall_Angel
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Indlægaf Maggerholm » 16. apr 2008 10:15

Tuface_Heimdall_Angel skrev:
pgrundl skrev:Jeg har forudbestilt hos Game og hos EBGames, men den valgmulighed var der ikke, så jeg klikkede på EBGames.
Jeg bestilte hos EBGames fordi de accepterer stort set alt og hos Game fordi de giver en god bonus sæk oveni ;)


pgrundl : har også bestilt i Game Hvad står der på din/ jeres bon/kviteringen Står der du få de extra ting med min der står intet jeg bestilt det den 6 april på Fisketorvet. Bare et dumt ?


I GAME i Århus har jeg slet ikek fået nogen bon/kvittering.

Jeg blev bare skrevet op i en lille bog. med navn og tlf nummer.

Det lyder godt nok til at disse forudbestillinger er en rodet affære i de forskellige butikker.

Mvh Michael
Maggerholm
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Chaui » 16. apr 2008 18:01

mit er bestilt hos Blockbuster, så jeg får den 23.59 den 28.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf bullerdaddy » 16. apr 2008 18:03

Jeg kan først få det dagen efter, da jeg lige skal have lønnen udbetalt :D
Billede
bullerdaddy
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Indlægaf dbbuu » 16. apr 2008 18:03

Har forud bestilt det, men på grund af at Microsofts ikke kan lave en konsol ordenlig, må jeg vente 2 uger med at spille det :evil:
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Indlægaf HunkyDory » 16. apr 2008 19:10

Hvis folk har bestilt fra Coolshop via filial link fra Xboxlife ser det godt ud. :)

Har nu "forudbestilt" det fra Blockbuster.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf GoonFather » 16. apr 2008 22:35

Jeg har netop idag bestilt det i Eb-games, og er klar til at hente det om natten d. 29 ;) man ka jo blive syg.. :P

Jeg ville ha bestilt hos Coolshop, men da livechatteren begynde at snakke om forsinkelser med postdk, og jeg ikke ku for netbankoverførsel til at virke (et mastercard er bestilt) så hoppede jeg i eb og smed hva det kostede, havde ikke lige nogle spil
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


..

Indlægaf thakanin » 16. apr 2008 23:51

Bestilte ved blockbuster d. 14. Så regner da med at få det på dagen, de er gode til at levere på dagen, og de plejer at bestille så stort et lager hjem at man kan fange det på dagen selvom man bestiller få dage før, altid været glad ved blockbuster selvom deres priser ikke er så attraktive.

For mig er GTA 4 bare spillet og kan slet ikke vente. Ville i starten have købt en PS3 bare pga. GTA 4, men så hørte jeg jo at det også kom til xbox denne gang og så faldt valget på xbox. Er fyldt med spænding :)

Desvære skal jeg til tenerife den 29. april (træls?.. lidt) Heldigvis har jeg en bror der samler det op for mig ;)
thakanin
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf .oOStefanOo. » 17. apr 2008 00:46

Har bestilt hos coolshop. Spillet har bare at ligge i min postkasse d.29. ellers bliver jeg squ ærgerlig :(
.oOStefanOo.
Niveau 3
 
Indlæg: 223


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster