Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf Gimmo » 30. jun 2007 08:59

Gamemakerman skrev:
BRIZMUS skrev:Hej..
Billede
er der andre der kan genkende manden på væggen?
har set ham et eller andet sted før...


Bobba fra det første GTA, right?


GTA 3... ja. Ikke det første GTA :P
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Mkr » 30. jun 2007 10:53

Noget jeg har savnet i de tidligere GTA spil er muligheden for at kaste granater , molotovs og lignede ud fra biler/MC's...... det kunne være den fede feature!!!!
Mkr
 
Indlæg: 12


Indlægaf Khaine775 » 30. jun 2007 10:55

Ja det kunne faktisk være ret fedt.

Er der egentlig nogen der ved om der skulle være multiplayer med i GTAIV?
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Sethos88 » 30. jun 2007 10:58

Khaine775 skrev:Ja det kunne faktisk være ret fedt.

Er der egentlig nogen der ved om der skulle være multiplayer med i GTAIV?


Ja, så vidt jeg kunne forstå bliver der en multiplayer del denne gang.

http://blogs.guardian.co.uk/games/archi ... tails.html


SPOnG and other sources have lasciviously pored over a ten-page GTA IV preview featured in this month's Game Informer magazine. Some of the titbits include confirmation of a multiplayter mode as well as Xbox 360 exclusive episodic content available for download at a later date.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Gosser » 30. jun 2007 12:16

Mkr skrev:Noget jeg har savnet i de tidligere GTA spil er muligheden for at kaste granater , molotovs og lignede ud fra biler/MC's...... det kunne være den fede feature!!!!


Jep, det er mega fedt i Saints Row :D
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Mr. White » 30. jun 2007 13:00

RROD skrev:
badehaette skrev:
RROD skrev:ReVaN



Kom igen, hvis du kun kan bruge dit flueknepperi til nogen. Brug hellere din ellers overlegende intellekt til noget andet

f*ck hvor er du sej, må jeg være din lillesøster?




haha, endnu en xbot. Jeg elsker dem! De kan simpelthen ikke tage kritik. Ok, det skal være positiv kritik for nu af ok, det er jo på et xbox forum


Det lort du brækker op, har ikke en skid med kritik at gøre. Man kan vidst heller ikke synke dybere, når man kører på, at man er bedre til at stave. :roll:

Ontopic - Tror i at banningen af manhunt 2, har nogen indflydelse på gameplayet? Bliver det mindre voldeligt?
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Indlægaf Mikadk » 30. jun 2007 13:33

GTA bliver jo rated T jo gør det ikke så hvis vi bare holder den der, er der vel ingen farer for banning af GTA. Men den dag, de gir GTA enm AO rating laver jeg selvmord, eller venter til PC versionen ;) :D
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Indlægaf RROD » 30. jun 2007 18:00

Mr. White skrev:
RROD skrev:
badehaette skrev:
RROD skrev:ReVaN



Kom igen, hvis du kun kan bruge dit flueknepperi til nogen. Brug hellere din ellers overlegende intellekt til noget andet

f*ck hvor er du sej, må jeg være din lillesøster?




haha, endnu en xbot. Jeg elsker dem! De kan simpelthen ikke tage kritik. Ok, det skal være positiv kritik for nu af ok, det er jo på et xbox forum





Det lort du brækker op, har ikke en skid med kritik at gøre. Man kan vidst heller ikke synke dybere, når man kører på, at man er bedre til at stave. :roll:

Ontopic - Tror i at banningen af manhunt 2, har nogen indflydelse på gameplayet? Bliver det mindre voldeligt?



Flot xbot, hvordan kan jeg overhovedet komme ned på dit niveau? Elsker generelt at se nørder blive sure. Altså nørder er nogen der går op i ting. Og det kan man sige i gør. I kan ikke tage jeg siger at drawdistance er dårligere end i SA
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Gosser » 30. jun 2007 18:03

Nej, det kan vi ikke. Ved du hvorfor?
Fordi det ikke er sandt.

Tag nu og fuck af. Find dog noget andet at brug dit liv på.

Magen til taber skal man godt nok lede længe efter..
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf RROD » 30. jun 2007 18:06

Gosser skrev:Nej, det kan vi ikke. Ved du hvorfor?
Fordi det ikke er sandt.

Tag nu og f*ck af. Find dog noget andet at brug dit liv på.

Magen til taber skal man godt nok lede længe efter..




Flere xbots!


Gosser! Det er jo ikke mig der råber op "Eh, vi kan ikke svare på RRODs kritik til GTA IV, vi må hellere få ham ned på nakken på en anden måde, han skal ikke svine dette spil til, specielt fordi det kommer til xbox 360. Eh øh, få dig et liv og fuck af, øhh?"


Tag dig sammen.
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Khaine775 » 30. jun 2007 18:09

Sethos88 skrev:
Khaine775 skrev:Ja det kunne faktisk være ret fedt.

Er der egentlig nogen der ved om der skulle være multiplayer med i GTAIV?


Ja, så vidt jeg kunne forstå bliver der en multiplayer del denne gang.

http://blogs.guardian.co.uk/games/archi ... tails.html


SPOnG and other sources have lasciviously pored over a ten-page GTA IV preview featured in this month's Game Informer magazine. Some of the titbits include confirmation of a multiplayter mode as well as Xbox 360 exclusive episodic content available for download at a later date.


Sådan! Næsten al for for MP i GTAIV bliver for fed (bare det ikke er ligesom i Saints Row), noget team-deathmatch eller assassination kunne være for fedt :)
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Gosser » 30. jun 2007 18:11

Skal jeg tage mig sammen?

Du snakker om noget du ikke aner en skid om? Du har tilsyneladende ikke læst nogle artikler, interviews e.l. samt set nogle screenshots eller trailere.

Det burde vidst være nok svar til din kritik. Disse nævnte ting beviser at din påstand om at drawdistance'en ikke er rigtig.

Tag dog og gå væk fra denne side, hvis du ikke har noget relevant at bidrage med.

Du elsker sikkert nok PS, og det skal du da også bare have lov til - men lille ven, dette er et Xbox-forum aka ikke stedet for dig.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Gosser » 30. jun 2007 18:12

Khaine775 skrev:
Sethos88 skrev:
Khaine775 skrev:Ja det kunne faktisk være ret fedt.

Er der egentlig nogen der ved om der skulle være multiplayer med i GTAIV?


Ja, så vidt jeg kunne forstå bliver der en multiplayer del denne gang.

http://blogs.guardian.co.uk/games/archi ... tails.html


SPOnG and other sources have lasciviously pored over a ten-page GTA IV preview featured in this month's Game Informer magazine. Some of the titbits include confirmation of a multiplayter mode as well as Xbox 360 exclusive episodic content available for download at a later date.


Sådan! Næsten al for for MP i GTAIV bliver for fed (bare det ikke er ligesom i Saints Row), noget team-deathmatch eller assassination kunne være for fedt :)


Coop som i Crackdown kunne være alt for nice, altså bare storme rundt i byen :D At spille San Andreas multiplayer (SA:MP), og køre rundt i byen osv osv er imo rigtig sjovt :)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf RROD » 30. jun 2007 18:31

Gosser skrev:Skal jeg tage mig sammen?

Du snakker om noget du ikke aner en skid om? Du har tilsyneladende ikke læst nogle artikler, interviews e.l. samt set nogle screenshots eller trailere.

Det burde vidst være nok svar til din kritik. Disse nævnte ting beviser at din påstand om at drawdistance'en ikke er rigtig.

Tag dog og gå væk fra denne side, hvis du ikke har noget relevant at bidrage med.

Du elsker sikkert nok PS, og det skal du da også bare have lov til - men lille ven, dette er et Xbox-forum aka ikke stedet for dig.



Dette er et forum, ikke stedet for dig. Hvad er det for nogle artikler? Nogen fra Rockstar. Er sgu ligeglad med deres propaganda og bavl. De skal jo også hype alt muligt. At du forholder dig til artikler viser jo kun at det er dig der ikke ved en skid om drawdistance. Jeg kan i det mindste vudere det udfra de screens der er udkommet
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Khaine775 » 30. jun 2007 18:33

Du siger at det der kommer fra Rockstar er propaganda og bavl. Alle de screenshots du har set kommer jo fra Rockstar.
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster