Xboxlife forum

Problemer med Rock Central

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Problemer med Rock Central

Indlægaf fneribyen » 29. aug 2011 17:06

Hej drenge.
Har desværre været ude for mange gange her på det sidste, faktisk hver gang jeg har startet Rock Band 3 op, at jeg ikke har kunne connecte til deres såkaldte Rock Central. Det har forhindret mig i 1 gang ikke at have kunnet uploade leaderboards (skete dog kun 1 gang), og har ikke i rigtig lang tid kunne komme ind og tjekke de nye sange ud og evt. skaffe mig nogle. Er det kun mig der oplever det problem lige her for tiden at når jeg prøver at gå ind og "Get more songs", at den så har prøvet at loade i lidt tid, hvorefter at man ryger tilbage til RB-menuen med en fejlmeddelse at den ikke kan forbinde sig til Rock Centralen?

- Fogizzle
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Problemer med Rock Central

Indlægaf Psymatiq » 29. aug 2011 17:38

Den sidste måned har de skifted servere til deres egne hvor det før hvist var mtv gaes og viacoms servere. I den her weekend kan du takke hurricane Irene for at servere gik ned. De har hvist fået den op igen. Men der var ingen på arbejde pga orkanen da serverene gik ned.

Og selvom du laver en score mens den ikke er oppe så bliver den opdateret når den får forbindelse med serveren næste gang.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster