Xboxlife forum

RB3 Keyboard + Fender

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

RB3 Keyboard + Fender

Indlægaf Stjerne » 28. apr 2011 16:24

Nogen der har prøvet:

Rock Band 3 Wireless Keyboard 647,-
http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360

Rock Band 3 PRO Wireless Fender Mustang Guitar Controller (Madcatz) 1299,
http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360

Begge dele ser spændende ud, men det er jo halv dyrt at prøve det :D
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: RB3 Keyboard + Fender

Indlægaf WollaMan » 28. apr 2011 22:49

Har begge dele, og kan klart anbefale begge. Dog vil jeg sige at man skal ha' interessen for at lære instrumenterne at kende, og spille på. For ellers kan det godt løbe lidt ud i sandet.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: RB3 Keyboard + Fender

Indlægaf Stjerne » 10. maj 2011 17:57

Der er ingen butikker eller ligende, hvor man kan prøve disse inden man køber dem?

Har hørt at hvis man kan spille en sang på denne guitar i rock band, så kan man spille den på en rigtig guitar bagefter? Dette holder vel ikke?
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: RB3 Keyboard + Fender

Indlægaf WollaMan » 10. maj 2011 19:46

Jo, meeeen der er stadig lidt forskel. Men i bund og grund så kan du. Dog vil jeg nok "anbefale" guitaren med strenge, kan ikke lige huske hvad den hedder. KIAMMI spiller på den, og er vidst ret glad for den.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: RB3 Keyboard + Fender

Indlægaf Giluc » 10. maj 2011 22:10

Jeg kan ikke se nogen grund til at købe den "realistiske" guitar-controller, frem for den rigtige guitar til spillet. Den kan dog pt. vistnok kun købes hos Best Buy. Den hedder Fender Squier Stratocaster Rock Band 3 Controller (mener jeg. Hvis det blot er Fender Squier Stratocaster, så er det, ja, bare en normal guitar) :)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: RB3 Keyboard + Fender

Indlægaf Stjerne » 11. maj 2011 13:17

Det er den her jeg har lidt kig på:
Billede
http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: RB3 Keyboard + Fender

Indlægaf WollaMan » 11. maj 2011 16:59

Det er den jeg har, den er meget sjov, men forvent ikke du kan spille på den og derefter spille på rigtig guitar. Man lære dog nogle gode greb, men det er nu noget andet at spille på strenge. Det er det samme med trommer, det er muligt at man kan spille selv de sværeste sange på exp. pro drums, men du kan ikke bare sætte dig foran et rigtigt trommesæt og så tro du kan fyre den af som om at du spillede den rigtigt. Men man lærer da en smule, men ikke meget. Jeg er selv begyndt til trommeundervisning og det er fandeme fedt, og specielt når man sidder og øver uden alt muligt grafik. Wollafuckingmaaaaaan det er fedt...
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster