Xboxlife forum

Rock band fra Medium til Hard

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf Stjerne » 21. apr 2011 19:31

Jeg sidder fuldstændig fast i Rock Band 2.

Jeg kan langt de fleste sange på Medium med 90-100%

Men prøver jeg en sang på Hard ryger jeg ud efter meget kort tid. Har prøvet mange forskellige sange.

Nogen gode råd?!
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf Morten Skou » 21. apr 2011 19:34

Hvordan placerer du din venstre hånd når du spiller på hard? Har du pegefingeren på grøn eller rød knap?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf Stjerne » 21. apr 2011 19:37

Jeg har spillet meget længe på Medium, så har været vandt til 4 fingre = 4 farver.

Det går fuldstændig galt når farve nr 5 kommer med, så hopper jeg rundt og kan intet ramme, end ikke de "alm" farver
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf Cerialbox » 21. apr 2011 19:42

Prøv at gå i practice mode og så bare øv nogle sange indtil du bliver bedre. Der failer du ikke ud af sangene jo.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf Bassel » 21. apr 2011 19:55

Stjerne skrev:Jeg har spillet meget længe på Medium, så har været vandt til 4 fingre = 4 farver.

Det går fuldstændig galt når farve nr 5 kommer med, så hopper jeg rundt og kan intet ramme, end ikke de "alm" farver


Øv dig i, at have pegefingeren på rød som standart. Det er nemmere at flytte pegefingeren mellem rød og grøn, fremfor at flytte lillefingeren mellem blå og orange. :)
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf pstudio » 21. apr 2011 19:58

Ja springet fra medium til hard er nok det sværeste. Mit første forsøg fejlede, og det var først da jeg brugte et par uger af sommerferien at jeg kunne spille respektabelt på hard.

Det eneste råd jeg kan give dig er at spille de lette sange og øve dig på dem. Hold en pause når det bliver for svært og frustrationen melder sig, og prøv igen senere når du er frisk og kølnet af. Med tiden kommer det, og så får man en fed følelse af "achievement" når man kan spille på hard og senere expert.
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf TrixxDK » 22. apr 2011 09:53

Tag no fail på, og øv dig som var der ingen imorgen.
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf Psymatiq » 24. apr 2011 06:12

Øv dig på de to grund greb gryb og rybo. Hvor lillefingeren er på blå i greb 1 og orange i greb 2. Greb 1 er mest brugt da man bare slider sin lillefinger mellem blå og orange.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf Stjerne » 28. apr 2011 16:20

Har efterhånden fået gennemført flere sange på Hard, men det er sgu godt nok svært :)
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Rock band fra Medium til Hard

Indlægaf Gaden9210 » 29. apr 2011 00:17

keep on rockin, det blir kun nemmere ;)
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster