Xboxlife forum

Rocksmith

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rocksmith

Indlægaf Morten Skou » 27. okt 2013 18:01

Jeg har også fået det til Xbox 360, glæder mig til at få det prøvet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 27. okt 2013 18:16

Er accepteret:-)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 27. okt 2013 20:49

+1 accepteret :)
hvad så Skou kommer til at blive en fan med den nye, ikke meget du fik spillet den første Rocksmith ;)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf Morten Skou » 27. okt 2013 21:03

KIAMMI skrev:+1 accepteret :)
hvad så Skou kommer til at blive en fan med den nye, ikke meget du fik spillet den første Rocksmith ;)


Jeg synes faktisk at det første var super fedt, men det kræver sgu tålmodighed at få genopfrisket mit guitarspil. Nu får det i alle tilfælde et ordentligt forsøg igen :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 27. okt 2013 22:07

det gør det helt sikkert, men det er tålmodigheden værd, og jeg VED du har den skou, hvis du kan gå i krig med puzzle spil på +5000
brikker ;) .
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 28. okt 2013 11:30

Fik sq lige prøvet det nye MASTER MODE i går. Det er sq egentlig en rigtig god måde at gøre det på. Noderne bliver gennemsigte/usynlige, og hvis det så ikke lige går helt som det skal vender noderne tilbage. Tror det er en god måde at komme til at huske sangene på :) Man kan også slå MASTER MODE helt fra, hvis det er det man har lyst til.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 28. okt 2013 21:38

Kan godt mærke på mine fingre at det er et stykke tid siden jeg for alvor sad ned med guitaren. Efter 3 dage føles mine fingre som bankekød XD

Kan dog også mærke at jeg er blevet tydeligt bedre til en del ting, såsom chords og sliding powerchords. Så noget må det jo hjælpe ;)
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 29. okt 2013 06:49

Det jeg har lært, for at finde ud af at man egentlig er blevet bedre, er at man skal ud og spille sammen med andre. Man går ret hurtig sur i det, hvis man bare sidder derhjemme alene og øver.

Men bare rolig Cruiser, dine fingrer bliver snart gode igen :)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 30. okt 2013 22:10

Den nye session mode er ret genial. Tog mig selv i at sidde i over en time og bare jamme med et jazzband. XD
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 31. okt 2013 07:01

Cruiser skrev:Den nye session mode er ret genial. Tog mig selv i at sidde i over en time og bare jamme med et jazzband. XD


Det er super fedt. Er det bare mig, eller handler det også lidt om at spille de noder som er markeret får at få rigtig knald på jammet :)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf nakka » 31. okt 2013 11:42

kan godt være det er mig der ikke lige har opdaget hvor filan det skal gøres.
men hvordan "importere" jeg mine sange fra rocksmith 1. har discen lige ved hånden..
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Rocksmith

Indlægaf Blodbad » 31. okt 2013 11:52

Du behøver ikke discen. Men du skal nok have spillet det så programmet kan se du ejer det. Så skal du bare købe den der disc import pack. Min spurgte om jeg ville købe den da jeg startede spillet første gang.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Rocksmith

Indlægaf nakka » 31. okt 2013 13:34

så er det der jeg er gået galt i halsen.. troede ikke jeg skulle købe noget, så sagde pænt nej tak
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Rocksmith

Indlægaf Blodbad » 31. okt 2013 14:00

Mon ikke du kan finde den under "shop"
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Rocksmith

Indlægaf Zt3pH » 31. okt 2013 14:04

Blodbad skrev:Du behøver ikke discen. Men du skal nok have spillet det så programmet kan se du ejer det. Så skal du bare købe den der disc import pack. Min spurgte om jeg ville købe den da jeg startede spillet første gang.


Hvad koster det?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron