Xboxlife forum

Rock Band 3 Pre-ordering

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TrixxDK » 19. okt 2010 21:57

Hey drenge,

Jeg har selvfølgelig tænkt mig at pre-order Rock Band 3, men jeg kan sq ikke lige finde ud af hvor jeg skal gøre det fra. Coolshop skriver at de sender spillet d. 28, så vi har det d. 29, mens Gamestop sender deres d. 25, så vi har det d. 26.

Dette er selvfølgelig fordi at US release date er 3 dage før Europa release. Men hvad gør man? Er der ikke fordele og ulemper ved begge steder? Er der ikke chance for at jeg skal betale told fra Gamestop, og dermed modtager det endnu senere (og spillet bliver endnu dyrere)? Noget der har erfaring med sådan noget, eller som allerede har pre-orderet?
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TerrificFalcon » 19. okt 2010 22:13

Tag det fra Coolshop. GameStops tidberegning er selvfølgeligt vurderet ud fra at man bor i USA, og du får det dermed senere end fra Coolshop, plus netop told, porto og lignende.

Eller, nu gætter vi jo begge to. Det er, i følge mig, en idiotisk chance at løbe, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf Psymatiq » 20. okt 2010 05:02

videogameplus.ca kan du få rb3 til 371 kr og den bliver sendt den 25. De sender altid deres spil som gaver så der ingen told er. Har købt plus minus 6-9 spil fra dem og ingen har haft told.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TrixxDK » 20. okt 2010 11:52

Hmm. Kunne være fedt med nogle flere holdninger på det her punkt. Er sq virkelig i tvivl. Man vil selvfølgelig gerne have spillet d. 26 hvis det kan lade sig gøre, men ikke på bekostning af told og andre afgifter.
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf CaptainKicker » 20. okt 2010 12:55

Jeg har bestilt RB3 i Gamestop, og så Keyboard via. Shopto. Kan sgu ikke vente ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf KIAMMI » 20. okt 2010 13:39

jeg har bestilt RB3 hos blockbuster og Keyboard og Mustang pro guitar hos amazon uk,
kan sq heller ikke vente =P~ <---- savlende smiley ??
:D
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf cJoey » 20. okt 2010 14:19

Har bestilt hos shg.dk fordi jeg selv arbejder der, så jeg får det nok til tiden under alle omstændigheder :-)

Det er godt nok fristende at bestille Mustang Pro allerede...
cJoey
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf KIAMMI » 23. okt 2010 13:12

cJoey skrev:Har bestilt hos shg.dk fordi jeg selv arbejder der, så jeg får det nok til tiden under alle omstændigheder :-)

Det er godt nok fristende at bestille Mustang Pro allerede...


hvornår får i det hos shq.dk, for jeg er i tvivl om det kommer den 28 eller 29 okt.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TerrificFalcon » 23. okt 2010 15:36

KIAMMI skrev:
cJoey skrev:Har bestilt hos shg.dk fordi jeg selv arbejder der, så jeg får det nok til tiden under alle omstændigheder :-)

Det er godt nok fristende at bestille Mustang Pro allerede...


hvornår får i det hos shq.dk, for jeg er i tvivl om det kommer den 28 eller 29 okt.


Det udkommer d. 28. ifølge distributørens hjemmeside, :D.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf KIAMMI » 23. okt 2010 19:16

TerrificFalcon skrev:
KIAMMI skrev:
cJoey skrev:Har bestilt hos shg.dk fordi jeg selv arbejder der, så jeg får det nok til tiden under alle omstændigheder :-)

Det er godt nok fristende at bestille Mustang Pro allerede...


hvornår får i det hos shq.dk, for jeg er i tvivl om det kommer den 28 eller 29 okt.


Det udkommer d. 28. ifølge distributørens hjemmeside, :D.

Tak :D
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf Thit » 23. okt 2010 19:37

skal ned i Game og forudbestille spillet her på mandag :)

de har jo det fine tilbud, hvor man får RB3 til halv pris, mod bytte af et enkelt spil (som ikke er på ekskluderingslisten).
det er jo udemærket! :)

nogen der har en fornemmelse af hvad vejledende pris bliver..?
synes jeg har hørt lidt om at det vist ikke starter helt oppe på 549 kr, som de fleste titler plejer.
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf KIAMMI » 23. okt 2010 20:09

jeg har bestilt mit hos blockbuster for 399,- så det tyder på, at rock band 3 skulle blive billigere end normalt

coolshop har det faktisk til 349,-
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TrixxDK » 23. okt 2010 21:42

Bestilte mit for 319,- i Coolshop. Havde 3 points derinde som jeg brugte :p
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf WraithDK » 24. okt 2010 17:16

Hmm, det koster 469 hos coolshop nu... sawks :P http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf KIAMMI » 24. okt 2010 18:54

WraithDK skrev:Hmm, det koster 469 hos coolshop nu... sawks :P http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360

Det er sgu frækt igår kostede det 349,-, det koster fortsat 399,- hos blockbuster...
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster