Xboxlife forum

DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf fneribyen » 24. sep 2010 11:34

Hey guys.

Da jeg så kommer i skole her i dag, bliver jeg så oplyst med at der har været DM i Guitar Hero og det var i aftenshowet i går. Det er hvert fald det en hvis person oplyser mig om at hun har set. Da jeg intet kan finde på internettet om DM i Guitar Hero eller noget som helst, så mistænker jeg hende altså lidt, for hvis det ikke er at finde nogen steder så kan det jo ikke rigtig være muligt.

Men er der nogen der har et klip eller anden oplysninger om at der har foregået et sådan DM i Guitar Hero og hvorfor der ikke rigtig har været nogen reklamer om det. For jeg vil da gerne gå efter sådan en titel :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf simonp3 » 24. sep 2010 12:33

Der har lige været en genudsendelse om det på DR1
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf TrixxDK » 24. sep 2010 14:45

Der har været DM i Guitar Hero :) Dog er det ikke rigtigt DM, men en kvalifikation til World Cyber Games.

http://railgun.newz.dk/danmarks-wcg-hold-er-klar2
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf fneribyen » 25. sep 2010 10:35

Det er da virkelig sørgeligt. Når men har fundet ham på Facebook så nu ser vi hvad der sker :P
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Bassel » 25. sep 2010 11:24

Det var ikke DM i Guitar Hero... Det var en kvalifikation til World Cyber Games, som blev afholdt i Illum for et lille stykke tid siden. Man skulle have kvalificeret sig forinden, og det havde en af mine venner gjort. Han kom på anden-pladsen (Selvom han klart var den bedste), og missede altså lige akkurat en tur til L.A. og World Cyber Games.

Så kort sagt, nej - det var ikke DM i Guitar Hero. Det var en konkurrence, som skulle afgøre hvem der repræsenterede Danmark til WCG.
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf fneribyen » 25. sep 2010 13:49

http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/Klip+f ... 124017.htm

Er det bare mig eller sutter han til at holde streaks?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Teluc » 25. sep 2010 14:41

Det ser da også ud til at være lidt ude af sync
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf TrixxDK » 25. sep 2010 15:47

Det er vel også alt sammen ligegyldigt hvis GuitarHeroPhenom, Jprez eller UGMonkey stiller op?
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf fneribyen » 25. sep 2010 18:04

TrixxDK skrev:Det er vel også alt sammen ligegyldigt hvis GuitarHeroPhenom, Jprez eller UGMonkey stiller op?


Jo han er jo intet i forhold til dem. Bliver bare lidt irriteret over at han får så mange credits og skal repræsentere Danmark når han måske ikke engang er den bedste?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Psymatiq » 25. sep 2010 19:05

Men hvem er SÅ den bedste :P ... bedste dansker som jeg har set / spillet med er cimadon eller gaden. Dog ville de blive kastet rundt med, hvis de kom op imod smokeyprog,ukog,strikebowler,phenom,nfskjamal,adohu,confury eller lign. Dog er det normalt langt fra de bedste der plejer at gide at stille op i sådan noget.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Aberrant Simon » 25. sep 2010 19:08

Den bedste jeg har spillet i mod her fra Danmark er Mr. Fogizzle. Men ellers ville jeg sige Cimadon eller Asger Morville.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf TrixxDK » 25. sep 2010 20:03

Nu hvor vi er ved det. Hvem er den bedste på trommer? :)

N3gerKatten er rimelig god så vidt jeg husker.
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf fneribyen » 25. sep 2010 22:54

Guitar Hero spillere som godt kunne nomineres:

Guitar:
Cimadon
Smatter
Asger Morville
Omega???
Fogizzle - Vil nødigt nominere mig selv men whatever

Dog er mange overnævnte stoppet med at spille eller bare ikke er på forums mere, så ved ikke om de er gået ned i gear..

Den eneste jeg har hørt på trommer skulle være pænt badass er vidst Bassel :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Psymatiq » 26. sep 2010 04:13

glem ikke ps3

der er sikkert nogle gode der gamer på ps3

tndrwarrior77 er den bedste multiinstrumentalist der findes (spiller på ps3) med 5689 Expert overall FCs - 1028 OMBFCs - 6390 Golds - 118 VoxBass FCs. Jeg har spillet med ham et par gange på xbox da han har lavet et account pga rbn og han er crazy som gaden ville sige det :P .
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Juon123 » 26. sep 2010 09:31

TrixxDK skrev:Nu hvor vi er ved det. Hvem er den bedste på trommer? :)

N3gerKatten er rimelig god så vidt jeg husker.


Ville nok sige at det var Spunkie, vis jeg husker navnet rigtigt. Han har ikke postet FC's i lang tid, men han fik da Siva FC og et Colony Of Birchmen -1 på sidste node.

Men vis det skal være en der stadig spiller er The Beelzeboss et beast. Fik 99% på alle de Impossible sange jeg smed i hovedet på ham.

Desuden har jeg også snakket med en der bla. har 5* i Visions, men han er PS3 gamer(fy føj!)

De fleste rigtig gode på guitar er stoppet med at spille, så af dem der stadig spiller ville jeg nok sige Gaden. Caprici Di Diablo GS taler for sig selv...
Gears Of War 2: 1750/1750 - Halo 3: 1750/1750 - Skate 2: 1500/1500 - Skate: 1000/1000 - Resident Evil 5: 1400/1400- Fallout 3: 1550/1550 - Rock Band 2: 1000/1000 - Left 4 Dead 2: 1250/1250 - Borderlands: 1500/1500 - BioShock: 1100/1100
Juon123
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster