Xboxlife forum

DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Psymatiq » 26. sep 2010 11:03

Juon123 skrev:
TrixxDK skrev:Nu hvor vi er ved det. Hvem er den bedste på trommer? :)

N3gerKatten er rimelig god så vidt jeg husker.


Ville nok sige at det var Spunkie, vis jeg husker navnet rigtigt. Han har ikke postet FC's i lang tid, men han fik da Siva FC og et Colony Of Birchmen -1 på sidste node.

Men vis det skal være en der stadig spiller er The Beelzeboss et beast. Fik 99% på alle de Impossible sange jeg smed i hovedet på ham.

Desuden har jeg også snakket med en der bla. har 5* i Visions, men han er PS3 gamer(fy føj!)

De fleste rigtig gode på guitar er stoppet med at spille, så af dem der stadig spiller ville jeg nok sige Gaden. Caprici Di Diablo GS taler for sig selv...


Chris er dog ikke særlig stærk med at strumme i rock band. Hvorimod det nu går meget godt i gh.

Cimadon spiller ikke mere men han havde ingen svagheder, smatter(prinsesnhund) var nu også meget god. Snakkede lidt med asger for et par uger siden og han kommer måske tilbage når rb3 kommer.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf WollaMan » 27. sep 2010 18:09

I glemmer WollaMan :D
Nej spøg til side, men hvordan definere man den bedste? Er det ham som fc'er efter at ha' spillet samme sang 40 gange og ikke kan spille ordentligt ved sightread, eller er det ham der præstere når der er konkurrence?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Psymatiq » 27. sep 2010 18:22

WollaMan skrev:I glemmer WollaMan :D
Nej spøg til side, men hvordan definere man den bedste? Er det ham som fc'er efter at ha' spillet samme sang 40 gange og ikke kan spille ordentligt ved sightread, eller er det ham der præstere når der er konkurrence?


Svære Fcs på de respektive instrumenter, Og at fce sange der ikke er blevet fcet før.

Scorehero og youtube er et godt sted at starte hvis man vil komme fremad på denne schene.

Og fra hvad jeg ved har ingen dansker kommet i nærheden af det. Men der er sikkert en masse derude som ikke står frem og vil med i det cirkus det er at blive "pro".

Vdr sightread betyder det imo ikke noget tilgengæld kan de vise hvor meget man har styr på det instrument man spiller på.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf The Test Driver » 19. apr 2011 21:32

Jeg undskylder lige for det her bump, men...

Jeg spillede mod ham (Sebastian Stendal mener jeg han hed) i WCG finalen i Illum i august, efter at have kvalificeret mig tidligere på året i Lygnby centeret. Desværre vandt han mod mig 3-2 (med ca. 200 point i en af sangene (lidt bitter har man vel lov at være :D )). På det tidspunkt ejede jeg ikke GH5, som vi spillede, hvilket selvfølgelig har været en ulempe (kunne godt have brugt lidt mere øvning på sangene) - men det var dog en fortjent sejr til ham, det skal han sgu have :)

Og I skal også lige regne med, at Aftenshowets TV sikkert ikke har været synced helt korrekt (+ at man har spillet foran hele Danmark)... Han var i hvert fald ganske udmærket da jeg spillede imod ham.

Hilsen Asger
edit, fandt lige artikel.
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2010/08 ... m?rss=true
Min Youtube-profil
.-/.../--././.-.//../.../-//-../.././/.../-.-./..../---/-.-/---/.-../.-/-.././-./.../.-/..-/-.-././/.-/..-/..-.//-.././--//...-/.-/-./../.-../.-.././-....-/./../.../
The Test Driver
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Gaden9210 » 20. apr 2011 18:04

The return of Asger Morville :o
Du er vel kommet for at blive ? :P
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Psymatiq » 20. apr 2011 18:54

Gaden9210 skrev:The return of Asger Morville :o
Du er vel kommet for at blive ? :P



Jeg er med Gaden. Vi har brug for flere danskere oppe på leaderboardsne. Der er kun mig,gaden og lancair kris som fylder godt på legacy guitar leaderboards.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: DM i Guitar Hero - Aftenshowet?

Indlægaf Gaden9210 » 21. apr 2011 10:00

Psymatiq skrev:
Gaden9210 skrev:The return of Asger Morville :o
Du er vel kommet for at blive ? :P



Jeg er med Gaden. Vi har brug for flere danskere oppe på leaderboardsne. Der er kun mig,gaden og lancair kris som fylder godt på legacy guitar leaderboards.


Præcis, plus jeg savner de gamle jamdage med Asger, da vi coop fc'ede TtFaF :P

Hvis Asger er tilbage mangler vi bare Andreas (Andrellaman) :D
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster