Xboxlife forum

DJ Hero 2 turntable

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

DJ Hero 2 turntable

Indlægaf Klas » 29. aug 2010 11:44

Er der nogle der ved, om der kommer en ny turntable til DJ Hero 2 eller om det stadig er den samme fra 1'eren..???
Klas
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Indlægaf fessor.p » 29. aug 2010 11:55

Det er så vidt jeg ved den samme, men man skal bruge 2 stk. af pladespiller delen.
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf KIAMMI » 29. aug 2010 13:52

man SKAL ikke bruge 2 stk af pladespiller delen, controller nr 2, er kun hvis man ønsker at spille mod en anden spiller offline, man behøver dog ikke en ekstra controller til mic´en delen.

se evt. her http://www.djhero.com/media
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: DJ Hero 2 turntable

Indlægaf WollaMan » 22. okt 2010 09:57

Jeg ville lige høre omkring interessen or dette spil, for jeg overvejer virkelig at købe det. Men jeg ved også at online delen i GH/DJ hero spillene sucks, så skulle der være nogle som er intra i at game det online med/mod mig, så tilføj mig endelig, ellers skriv dit gamertag så skal jeg nok tilføje.

Jeg vil ihvertfald sige at spillet er klart forbedret i forhold til 1'eren, og activision har virkelig gjort noget ud af "solo" delen hvor man faktisk kan præge melodierne en del.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: DJ Hero 2 turntable

Indlægaf Psymatiq » 22. okt 2010 10:32

kørte singelplayer dlen hurtigt igennem i går og empirer mode er lidt ala tour mode i rb. Dog bliver 3-4 mixes blandet sammen uden nogle pause imellem som er super fedt imo. Bedste mixes var dj mouse...eller hvad han hedder og tiesto. =)
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: DJ Hero 2 turntable

Indlægaf Firephreakk » 22. okt 2010 10:50

Psymatiq skrev:kørte singelplayer dlen hurtigt igennem i går og empirer mode er lidt ala tour mode i rb. Dog bliver 3-4 mixes blandet sammen uden nogle pause imellem som er super fedt imo. Bedste mixes var dj mouse...eller hvad han hedder og tiesto. =)


Deadmau5?

On topic, så lyder det nye spil meget fristende. Jeg nød 1'eren meget, så hvis 2'eren er endnu bedre, så vil jeg godt lege med.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: DJ Hero 2 turntable

Indlægaf WollaMan » 22. okt 2010 10:52

Super, jeg glæder mig også til at prøve det, det virkede meget godt da jeg prøvede demoen.

Hvordan fik du fat i det igår, Psymatiq?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: DJ Hero 2 turntable

Indlægaf Psymatiq » 22. okt 2010 11:39

WollaMan skrev:Super, jeg glæder mig også til at prøve det, det virkede meget godt da jeg prøvede demoen.

Hvordan fik du fat i det igår, Psymatiq?


Jeg har forbindelser

Det falder dog ikke godt i nogle folks smag. Jeg bliver kaldt for Pablo Escobar på xboxlifes redaktion, har jeg fået mig fortalt af en kilde tæt på morten skou...(hans bodyguard/ Curling buddy ;) ).

Jeg ved godt at teksten i bunden nok ikke giver mening for nogen men fik selv griner på, så mission accomplished :P.

men spøj til side

klart bedre singleplayer men der var ingen online i går(giver dog også mening). Jeg kunne spille ok på hard i dj hero 1 men får så mange tæsk i dj hero 2 :P... havde det dog klart meget sjovere end med 1ern.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: DJ Hero 2 turntable

Indlægaf WollaMan » 22. okt 2010 11:49

Jamen udfra demoen kan jeg virkelig kun bekræfte hvad du siger, og det er kun ved at prøve de 2 sange der var. Vi må prøve at battle lidt, Psymatiq.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster