Xboxlife forum

Guitar Hero Ønskeliste

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf WollaMan » 13. jul 2010 13:36

@Tryllehans: Jeg er enig, den havde jeg sq glemt.

@TerrificFalcon: Jeg synes det er vild fedt, og meget mere udfordrende at spille bassen. Syntes egentlig også at det føles mere rigtigt.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf The Elmonator » 13. jul 2010 14:42

chateque skrev:måske et long shot, men: Guitar Hero: Santana eller Guitar Hero: Eric Clapton? who's with me?!


Jeg er helt klart på den kære Santana med hans herlige guitar.. Alt med spansk guitar lyder bare lækkert.. Gipsy Kings også...
The Elmonator
 


Indlægaf Psymatiq » 14. jul 2010 14:48

Sad og stende lidt på wiki og faldt over hvad der er skrevet omkring Robert Kotick(CEO for activison)

Kotick is a controversial figure in the press and gaming community. This is in part due to advocating a business strategy focused on developing intellectual property which can be exploited over a long period


he stated that focusing on franchises that "have the potential to be exploited every year on every platform with clear sequel potential and have the potential to become $100 million franchises" has "worked very well


Kotick also created a stir when commenting on Activision Blizzard's peripheral-driven franchises. During Activision Blizzard's Q2 2009 financial results conference, Kotick was challenged over his "comfort level" around high prices attached to "new games that have some expensive controllers" (presumably the Guitar Hero, Tony Hawk and DJ Hero franchises), and said, "If it was left to me, I would raise the prices even further."[


Han er satan selv :lol:
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Kalle » 9. sep 2010 04:37

jeg er ikk en krævende mand skal jeg lige huske og sige. så hvis Chevelle - Family System og/eller CKY - 96 Quite Bitter Things kommer ud som DLC er jeg solgt! De to sange kunne være så fede på alle instrumenter at spille. sys det er lidt nederen man ikk kan DL de nye sange til world tour da jeg ikk er så vild med GH 5 og det nye GH.
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster