Xboxlife forum

Guitar Hero Ønskeliste

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf morten p » 12. jul 2010 20:37

billycorgan skrev:hvad jeg ville se fra GH? færre udgivelser...

Sig mig hvad er det folk ikke forstår? Så vidt jeg har forstået så har de kun i sinde at lave ét GH spil om året og fokusere mere på DLC, NØJAGTIGT som Rock Band, så hvad er der at brokke sig over?
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Midget » 12. jul 2010 20:41

har hørt nogle rygter om en GH Dizzy Mizz Lizzy :) Det kunne være sweet, og svært.. Men tror ikke der kommer noget..
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf TerrificFalcon » 12. jul 2010 20:45

Midget skrev:har hørt nogle rygter om en GH Dizzy Mizz Lizzy :) Det kunne være sweet, og svært.. Men tror ikke der kommer noget..


Der er pt. ingen planer om Guitar Hero: Dizzy Mizz Lizzy (nej, heller ikke nogle hemmelige planer), men deres hit, Silverflame, kommer muligvis til Rock Band (hvis Tim Christensen siger god for det).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Psymatiq » 12. jul 2010 20:47

morten p skrev:
billycorgan skrev:hvad jeg ville se fra GH? færre udgivelser...

Sig mig hvad er det folk ikke forstår? Så vidt jeg har forstået så har de kun i sinde at lave ét GH spil om året og fokusere mere på DLC, NØJAGTIGT som Rock Band, så hvad er der at brokke sig over?


rb har 1500+ dlc

gh har 400+ dlc

Harmonix har super gode kontakter via mtv og de har nu lavet rock band network som allerede har flere dlc end hvad guitar hero har sammenlagt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf morten p » 12. jul 2010 20:52

Psymatiq skrev:
morten p skrev:
billycorgan skrev:hvad jeg ville se fra GH? færre udgivelser...

Sig mig hvad er det folk ikke forstår? Så vidt jeg har forstået så har de kun i sinde at lave ét GH spil om året og fokusere mere på DLC, NØJAGTIGT som Rock Band, så hvad er der at brokke sig over?


rb har 1500+ dlc

gh har 400+ dlc

Harmonix har super gode kontakter via mtv og de har nu lavet rock band network som allerede har flere dlc end hvad guitar hero har sammenlagt.

Det er jo ligemeget? Nu har du ikke længere grund til at hate på GH serien.
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Psymatiq » 12. jul 2010 21:09

morten p skrev:
Psymatiq skrev:
morten p skrev:
billycorgan skrev:hvad jeg ville se fra GH? færre udgivelser...

Sig mig hvad er det folk ikke forstår? Så vidt jeg har forstået så har de kun i sinde at lave ét GH spil om året og fokusere mere på DLC, NØJAGTIGT som Rock Band, så hvad er der at brokke sig over?


rb har 1500+ dlc

gh har 400+ dlc

Harmonix har super gode kontakter via mtv og de har nu lavet rock band network som allerede har flere dlc end hvad guitar hero har sammenlagt.

Det er jo ligemeget? Nu har du ikke længere grund til at hate på GH serien.


Jeg brokker mig over at der ingen konkurrence er... er dybt ligeglad med gh og actvision.. det eneste de kan promovere sig selv med nu er setlister...
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Giluc » 12. jul 2010 21:10

morten p skrev:
Psymatiq skrev:
morten p skrev:
billycorgan skrev:hvad jeg ville se fra GH? færre udgivelser...

Sig mig hvad er det folk ikke forstår? Så vidt jeg har forstået så har de kun i sinde at lave ét GH spil om året og fokusere mere på DLC, NØJAGTIGT som Rock Band, så hvad er der at brokke sig over?


rb har 1500+ dlc

gh har 400+ dlc

Harmonix har super gode kontakter via mtv og de har nu lavet rock band network som allerede har flere dlc end hvad guitar hero har sammenlagt.

Det er jo ligemeget? Nu har du ikke længere grund til at hate på GH serien.
Din mening er ligemeget.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf nakka » 12. jul 2010 21:16

nu er mange af rb dlcerne kopier. altså ikke den orginale indspilning, men lavet af en flok gutter (kopibandt). dette var også tilfældet ved de første 2 guitar hero udgaver (hvem husker ikke den underlige ekstra solo i smoke on the water - Ritchie Blackmore ville være pist!)

ved de guitar hero (efter harmonix smuttede) har det altid været orginalen der er blevet brugt.

dog er rb ved at få flere og flere orginale skæringer også kan det jo være hip som hap.
men for fanden hvor kan de kopier været noget pis i ny og næ.

men føj jeg glæder mig til Rock band 3 :)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Indlægaf TerrificFalcon » 12. jul 2010 21:24

nakka skrev:nu er mange af rb dlcerne kopier. altså ikke den orginale indspilning, men lavet af en flok gutter (kopibandt). dette var også tilfældet ved de første 2 guitar hero udgaver (hvem husker ikke den underlige ekstra solo i smoke on the water - Ritchie Blackmore ville være pist!)

ved de guitar hero (efter harmonix smuttede) har det altid været orginalen der er blevet brugt.

dog er rb ved at få flere og flere orginale skæringer også kan det jo være hip som hap.
men for fanden hvor kan de kopier været noget pis i ny og næ.

men føj jeg glæder mig til Rock band 3 :)


Ahh, den holder ikke ligefrem, buddy, ;). Der var 18 ud af 73 coversange i Guitar Hero 3, mens at der i Rock Band serien i alt har været cirka 20 coversange, hvoraf den sidste af dem udkom d. 29. Januar 2008 (medmindre at man tæller dem på disken med, som jeg tæller efter den amerikanske udgivelsesdato). Sidste Guitar Hero coversang udkom derimod mere end et år efter, d. 5. Februar 2009 - medmindre at vi selvfølgeligt tæller Steve Ouimette's covere af diverse "national anthems", som udkom d. 8. Juni 2010 (hvilket faktisk medfører at Guitar Hero siden Guitar Hero III har haft flere covers end hel Rock Band serien).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Gaden9210 » 13. jul 2010 11:16

Hvem har brug for et bandspil mere når nu GH:WoR kommer? Personligt tror jeg det bliver det bedste GH indtil videre.

Og hvordan kan der hates på en parring af Brütal Legend & GH? Jeg har villet have det sådan siden BL's udgivelse. Det eneste der ligger højere på min wishliste end Brütal Legends soundtrack er Daisuke Ishiwataris soundtrack til Blazblue:CT :O
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf WollaMan » 13. jul 2010 11:32

Helt seriøst!!!

GH har bare at komme med noget der slår benene væk under de drenge, som f. eks. os, der spiller musikspil konstant. GH har ikke, som Psymatiq skriver, fornyet end skid. Jeg har haft næsten alle GH spillene i håb om at de dog havde gjort noget som overraskede mig, meeeen nej!!! Jeg afventer helt sikkert med at købe GH:WoR - til der er nogen der kan overbevise mig at det er det fedeste GH spil ever.

De band baserede spil der er her nu, synes jeg faktisk kun at det er RB spillene der byder på noget fedt. Jeg synes GH:M var ok, men også kun OK pga. af navn/sange. Ikke spillet...
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf TerrificFalcon » 13. jul 2010 12:58

Gaden9210 skrev:Hvem har brug for et bandspil mere når nu GH:WoR kommer? Personligt tror jeg det bliver det bedste GH indtil videre.

Og hvordan kan der hates på en parring af Brütal Legend & GH?


Ja, GH: WoR bliver sikkert det bedste Guitar Hero spil indtil videre, men derfor kan det jo stadigvæk ikke måle sig med det vi har set af Rock Band 3 indtil videre :lol:. Altså, setlisten ser da helt fin ud på nogle punkter, men for helvede, der er jo intet nyt i det - ud over at Lars Ümlaut bliver til en minotaur :lol:.

Der kan hates på det, fordi at det er så klart at det er en parring af to spil, og at de faktisk ikke ejer det ene af dem. Det er så klart, at det er Guitar Hero versionen af Brütal Legend der aldrig blev til noget, der vækkes til live nu - og jeg synes kræftedeme at det er noget at et svinskt træk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf chateque » 13. jul 2010 13:04

måske et long shot, men: Guitar Hero: Santana eller Guitar Hero: Eric Clapton? who's with me?!
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf tryllehans » 13. jul 2010 13:11

WollaMan skrev:Helt seriøst!!!

GH har bare at komme med noget der slår benene væk under de drenge, som f. eks. os, der spiller musikspil konstant. GH har ikke, som Psymatiq skriver, fornyet end skid. Jeg har haft næsten alle GH spillene i håb om at de dog havde gjort noget som overraskede mig, meeeen nej!!! Jeg afventer helt sikkert med at købe GH:WoR - til der er nogen der kan overbevise mig at det er det fedeste GH spil ever.

De band baserede spil der er her nu, synes jeg faktisk kun at det er RB spillene der byder på noget fedt. Jeg synes GH:M var ok, men også kun OK pga. af navn/sange. Ikke spillet...


Enig med en undtagelse

Bassen i GH har en fornyelse som jeg ville ønske RB også havde....syntes det er totalt fedt at spille bas i GH serien den strengeløse node er en god udfordring og fornyelse syntes jeg :D Alt andet syntes jeg bedre om RB.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf TerrificFalcon » 13. jul 2010 13:14

Open Notes på bassen er det værste der nogensinde har været med i Guitar Hero spil, IMO. Og det mener jeg virkeligt. Det er en af de grunde til at jeg sgu ikke gider at spille bas i Guitar Hero titlerne.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster