Xboxlife forum

RB3 - 5 instrumenter på xboxen?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

RB3 - 5 instrumenter på xboxen?

Indlægaf fneribyen » 6. jun 2010 17:50

Hey guys.

Lige siden Rock Band 3 fik bekræftet at der ville være mulighed for keyboard i spillet fik det mig til at tænke på noget. Altså som xbox bruger kan vi jo kun have 4 spillere splitscreen samtidig, og det har jo passet så fint med at der har været 4 instrumenter tilgængelige. Men nu hvor keyboard kommer så vil der jo være 5 instrumenter samtidigt, og det kan jeg ikke få til at hænge sammen med xboxens indstillinger.
Hvordan vil vi kunne komme til at spille Full Band i rock band 3 på xboxen tror i?

Grunden til jeg kun nævner xboxen er jo fordi at Ps3 kan have op til 7 spillere samtidigt, og Wii'en kan man aldrig rigtig regne med.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf defter » 6. jun 2010 17:59

De laver nok et eller andet USB halløj. Sådan er det også med RB instrumenterne til PS3
defter
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Indlægaf Thit » 6. jun 2010 18:11

Tænk på at man jo også kan have op til tre mikrofoner, samtidig med guitar, bas og trommer i The Beatles: Rock Band.

Det giver 6 instrumenter allerede.

Et ekstra skulle der ikke være nogen teknisk forhindring for ;)

Jeg tror det bliver en større udfordring at få det hele til at passe ind på skærmen, så det er let at aflæse for alle spillere.
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf fneribyen » 6. jun 2010 20:10

Thit skrev:Tænk på at man jo også kan have op til tre mikrofoner, samtidig med guitar, bas og trommer i The Beatles: Rock Band.

Det giver 6 instrumenter allerede.

Et ekstra skulle der ikke være nogen teknisk forhindring for ;)

Jeg tror det bliver en større udfordring at få det hele til at passe ind på skærmen, så det er let at aflæse for alle spillere.


Men hvordan er det muligt i forhold til profiler og controllere der kan være connected på 1 gang?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf WollaMan » 6. jun 2010 20:16

Kan være at keyboard og sang hænger sammen :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron