Xboxlife forum

Hvilke band-fokuserede Rock Band-titler håber du på?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Hvilke band-fokuserede Rock Band-titler håber du på?

Indlægaf Ninja Bent » 4. jun 2010 15:23

Først kom The Beatles: Rock Band, der var fremragende, og snart er udkommer Green Day: Rock Band (hader det band). Men hvilke bands håber du får et helt spil dedikeret til deres musik og karriere?

Min ønskeliste:

The Rolling Stones ("Gimme Shelter", "Brown Sugar", "Start Me Up")
The Who ("My Generation", "Pinball Wizard", "Won't Get Fooled Again")
Led Zeppelin ("Whole Lotta Love", "The Ocean", "Stairway to Heaven")
AC/DC ("Highway to Hell", "Back in Black", "Thuderstruck")
U2 ("Sunday Bloody Sunday", "Beautiful Day", "Vertigo")
Oasis ("Rock 'N' Roll Star", "Champagne Supernova", "Lyla")
Xbox Live gamertag: Ninja Bent
PSN id: VoldborgDK
Ninja Bent
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Morten Skou » 4. jun 2010 15:28

AC/DC findes skam allerede i en Rock Band udgave.

U2 kunne være ret nice, men faktisk vil jeg hellere se tingene som DLC end som hele spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2010 15:29

Du har godt lagt mærke til at ALLE The Who og AC/DC sangene du nævner samt en enkelt af Oasis sangene allerede kan spilles i Rock Band, right?

EDIT: Og ja, så har AC/DC jo allerede deres egen Track Pack, som faktisk indeholder deres bedste live-koncert...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Nasty Beaver » 4. jun 2010 15:53

De burde forsætte i punk/pop rock'ens tegn og lave et spil med blink-182. Så er HMX officielt den sejeste udvikler på jorden! Det ville være en cool måde også, at byde blink-182 velkommen tilbage på musikscenen!

Men det bliver sgu ikke meget bedre end Green Day, hvis du spørger mig. Kan ikke vente til torsdag!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2010 16:13

Hmm... Altså, ud over Pearl Jam, som jo allerede har et spil på vej, så så jeg utroligt gerne noget mere Rush. Kunne eventuelt gøres med samme stil som Pearl Jam spillet, der har en fokus på live numre. Kunne være utroligt fedt at spille numre som fx 2112 (omend at den er lidt lang), men også deres kortere hits. De har ganske vidst allerede et album i Rock Band, og selvom at det er et helt vildt super album, så er det absolut ikke deres bedste.

Synes personligt også at det ville være fedt med spil baseret på Voivod, Blind Guardian og Jets to Brazil/Jawbreaker, men det ville være decideret dumt at tro at nogle af disse overhovedet ville blive overvejet af Harmonix. Specielt Voivod ville være interessant, i og med at de i deres karriere har spillet musik fra en del forskellige genrer...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvilke band-fokuserede Rock Band-titler håber du på?

Indlægaf heinstach » 4. jun 2010 17:37

Synes det er meget få bands, der har nok gode sange til et helt spil.

Green Day eksempelvis ville jeg aldrig selv vælge at producere, selv om de har nogle ganske få gode hits. Spillet skal jeg nu have alligevel.

Men der burde være hitmateriale nok til følgende titler:

Rock Band Rolling Stones
Rock Band Elvis Presley
Rock Band Shubidua
Rock Band Dire Straits
Rock Band U2
Folk Rock Band The Dubliners
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf BETAVERTION » 4. jun 2010 17:52

Rock Band: Ulver
Rock Band: The Velvet Underground
Rock Band: Wooden Shjips
Rock Band: Frank Sinatra
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf TrixxDK » 4. jun 2010 18:11

Guns'N'Roses. Jo tak.
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf Butcher » 4. jun 2010 19:55

TrixxDK skrev:Guns'N'Roses. Jo tak.


Ja jeg har heller ikke andre ønsker :D
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf M60 » 4. jun 2010 20:18

Rockband: Mayem+Burzum
Der skal også være en campaign mode hvor man skal planlægge kirkeafbrændinger, begå selvmord med det ene bandmedlem, dræbe sit andet bandmedlem og så sidde i fængsel i 16 år.
Fuck det ville være nice.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf TerrificFalcon » 4. jun 2010 20:23

I de 16 år man sidder i fængsel skal man selvfølgeligt ogsåbruge LT og RT til at simulere kasten med glaskugler, som hørt i starten af introen til Belus, :lol:

Kunne eventuelt også bare være Second Wave of Norwegian Black Metal Tycoon!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Spunk » 4. jun 2010 20:32

RB: Muse <3
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf N00bdream » 4. jun 2010 20:56

RB: Iron Maiden
RB: Guns N' Roses
RB: Dire Straits

Og så skulle der komme en masse pakker med f.eks. Nightwish, In Flames, Type O o.l.
X360: N00bdream
PSN: Zceam
Steam: n00bdream
N00bdream
Niveau 4
 
Indlæg: 371
By: Vordingborg


Indlægaf Thit » 4. jun 2010 22:28

Det eneste jeg virkelig ønsker mig, som måske også er forholdsvis realistisk er..

Rock Band: David Bowie!

Wauw, hvor ville det være en fest. Fordi der er så bredt et spekter af fantastisk musik, på en rejse spredt over flere årtier.
Jeg kan lige se det for mig, særlig visuelt, med alle de forskellige personligheder, udklædninger og stilarter han har eksperimenteret med gennem årene.. Ziggy Stardust, Aladdin Sane, The Thin White Duke.. Og ikke mindst årene i Berlin, dukkefilmen The Labyrinth, Let's Dance og alt det elektroniske fra 90erne. Der er så sindsyg meget man kunne bruge.

Han har da heldigvis et par sange i Rock Band shoppen allerede, men jeg synes virkelig der ville være materiale til en hel udgivelse ala RB: Beatles. Og så viser det jo også, at han ikke er helt umulig at lokke med i spil, når han også har sange i Lips, Singstar og andet.

Man har vel lov at håbe! :)

Ellers bare en større fokus på Glam Rock! Selvom det nok ikke er det der har solgt bedst i downloads.. øv! Mere T.Rex og Sweet tak :D
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Gaden9210 » 5. jun 2010 11:07

Er ikke så meget til bandudgivelser, men skulle det ske at RB:Dream Theater udkom, ville jeg da blive glad :P

Og med deres nye keyboardinstrument, ville et RB:Warmen også varme mig indvendigt
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster