Xboxlife forum

Hvilke band-fokuserede Rock Band-titler håber du på?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf CaptainKicker » 5. jun 2010 11:25

Dream Theater får muligvis hele kataloget på RBN, så det er udelukket. Guns N' Roses har vidst afvist at ville have for meget musik i de spil, så det er ikke sandsynligt. Rolling Stones er vidst på kontrakt med Guitar Hero.

I øvrigt er 8 af de sange du har parentes allerede med i Rock Band (som DLC blandt andet).

Kan dog ikke rigtig forestille mig U2 og Oasis. De er glimrende bands, jovist, men der er ikke meget salg over dem. Det er der i skal tænke realistisk. Hvor meget kan disse bands sælge? AC/DC kunne ikke engang sælge nok til at få deres eget fulde spil.

For mig at se, så er Green Day og The Beatles, 2 bands der kan sælge godt. Beatles solgte fremragende, og det DLC der er udgivet (Rubber Soul, Sgt Pepper & Abbey Road, samt All You Need Is Love) er noget af det bedst sælgende DLC nogensinde for musik spil. Green Day kommer måske ikke til at sælge ligeså godt, men de har en stor fanbase, og har mange populære albums, som vil sælge spillet nemt (Dookie og American Idiot blandt andet).

Så lige pt., så er Pearl Jam og især Muse de eneste spil jeg kunne forestille mig, at man ville bruge 2011 at arbejde på, og så udgive dem næste år (Der kommer ikke noget nyt Rock Band spil, de første 6-7 måneder Rock Band 3 er ude). - måske der de kan smide deres "Danse" spil ud, som er rygtet?

Muse er det mest ønsket band på Rock Band platformen, og det ville undre mig, hvis man ikke udnyttede det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf uHero » 7. jun 2010 16:11

System of a Down. Med ekstra numre af Serj Tankian og Scars On Broadway.
Dream Theater. Med ekstra numre af Liquid Tension Experiment.
Black Sabbath. Med ekstra numre af Dio og Ozzy Osbourne.
uHero
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf Aberrant Simon » 7. jun 2010 16:19

Rock Band:
The Devil Wears Prada, Silverstein, Attack Attack! eller Sky Eats Airplane
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf fneribyen » 7. jun 2010 16:26

Rock Band: Slash

Bare alt hvad Slash har været med til at spille med Guns N' Roses, Velvet Revolver og hans nye album (som sparker numse!)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf TrixxDK » 7. jun 2010 16:39

Rock Band: LostProphets

Hahah. Er jeg virkelig den eneste der hører den genre?
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf Mogwai » 7. jun 2010 16:41

TrixxDK skrev:Rock Band: LostProphets

Hahah. Er jeg virkelig den eneste der hører den genre?

Tja, Nu-Metal har vist haft sin storhedstid.

Jeg gad godt se et Led Zeppelin Rock Band spil. Deres musik passer virkelig perfekt til et musikspil. Der er det hele.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Kossefar » 7. jun 2010 16:53

Rock Band: Lamb of God
Rock Band: Amon Amarth

Begge spil skal selvfølgelig indeholde en paryk med langt sort hår, så man kan headbange samtidig! :D
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf BETAVERTION » 7. jun 2010 17:09

Rock Band: Tangerine Dream kunne også være pænt nizzle. For ikke at tale om Rock Band: Sunn O))). Se, det ville være episk!
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf billycorgan » 7. jun 2010 19:43

Smashing Pumpkins: Rock Band tak!
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Bassel » 8. jun 2010 18:08

Jeg ville elske et spil med Muse. Specielt nu, hvor HMX tilføjer Keyboard/Synths til spillet.
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster