Xboxlife forum

Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 6. jan 2011 20:26

KIAMMI skrev:
heinstach skrev:
KIAMMI skrev:Tak for spillet PSY, bomb jack og wolla, det var sjovt at spille pro med jer.


Selv tak. Næste gang må jeg lige finde ud af noget med headsettet.

I øvrigt utroligt svært på Expert Pro Keys, hvis man ikke har spillet sangen før, hvilket var tilfældet med de fleste :-)

Til næste gang må jeg hellere have øvet lidt bedre.

Jeg synes du klarede det ganske godt :)
Hverken Wolla eller jeg, går specielt meget op i om at det bliver FC klaret, det handler bare om at have det sjovt
som i Freebird sangen igår :mrgreen:


Ja, Freebird er sgu altid sjov.

Fatter dog ikke, at I kan synge og slå på tromme så perfekt nærmest hver gang. Jeg går ud fra, at I spiller "rigtigt" også!?

Har selv spillet keyboard i 30 år men synes godt nok det er svært at se, hvad man skal ramme. Ville ønske, de tilføjede almindelige noder i stedet!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Psymatiq » 6. jan 2011 22:36

heinstach skrev:
Ja, Freebird er sgu altid sjov.

Fatter dog ikke, at I kan synge og slå på tromme så perfekt nærmest hver gang. Jeg går ud fra, at I spiller "rigtigt" også!?

Har selv spillet keyboard i 30 år men synes godt nok det er svært at se, hvad man skal ramme. Ville ønske, de tilføjede almindelige noder i stedet!


Øvelse og øvelse

Dog kan 5 knaps plastik ikke sammenlignes med pro mode(drums,keys,guitar og harmonies).

Jeg spiller rigtigt guitar men at man skal spille 100% perfekt i rock band hvor jeg normalt ider og jammer ved siden af så at ramme perfekt gør det møg svært at spille . Dog er alle guitar lessons geniale til at lærer rigtigt guitar med. Har siddet i et par timer og kørt blues skalen og andrer skalere igennem... =) super fedt.


og at synge... <.<

Billede

Billedet er fra 2003 så har haft et par år til at blive bedre med :P.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf WollaMan » 7. jan 2011 19:37

Pro drum er faktisk rimelig tæt på at spille rigtigt. Men jeg spiller lidt trommer, kan da følge en del rytmer, og lidt til nu, men det har taget lang tid :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf KIAMMI » 7. jan 2011 19:47

Psymatiq skrev:
heinstach skrev:
Ja, Freebird er sgu altid sjov.

Fatter dog ikke, at I kan synge og slå på tromme så perfekt nærmest hver gang. Jeg går ud fra, at I spiller "rigtigt" også!?

Har selv spillet keyboard i 30 år men synes godt nok det er svært at se, hvad man skal ramme. Ville ønske, de tilføjede almindelige noder i stedet!


Øvelse og øvelse

Dog kan 5 knaps plastik ikke sammenlignes med pro mode(drums,keys,guitar og harmonies).

Jeg spiller rigtigt guitar men at man skal spille 100% perfekt i rock band hvor jeg normalt ider og jammer ved siden af så at ramme perfekt gør det møg svært at spille . Dog er alle guitar lessons geniale til at lærer rigtigt guitar med. Har siddet i et par timer og kørt blues skalen og andrer skalere igennem... =) super fedt.


og at synge... <.<

Billede

Billedet er fra 2003 så har haft et par år til at blive bedre med :P.

hvor lang tid har du egentlig spillet guitar PSY ?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Psymatiq » 8. jan 2011 14:42

Et par år efterhånden. Men det er selvlært så at kunne side og træne tekniker er super godt. Til gengæld lige som hvilken som helst anden sang jeg har øvet på før rb3. Så tager det laaang tid for mig at blive bedre. Hvis de fik lavet pro guitar til wonderwall eller introen til good riddance eller et af de 200 forskellige spanske guitar riff jeg har lært så vil jeg kunne sætte mig ned og spille dem på expert :P . Classical gas ville være super fedt at spille på pro guitar til i rb3 =) .
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf coolherre » 9. jan 2011 17:52

nogen der kan anbefale et godt sted at købe , trommer guitar med strenge og keyboard til en god pris...
coolherre
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 9. jan 2011 18:17

coolherre skrev:nogen der kan anbefale et godt sted at købe , trommer guitar med strenge og keyboard til en god pris...


Keyboard hos Coolshop til 649,- inkl. levering

Og det er - iflg. deres hjemmeside - på lager.

http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Morten Skou » 9. jan 2011 19:16

Har i set den nye PRO guitar som er på vej?

http://www.fender.com/promos/2010/rockband3

Rigtige strenge hele vejen så vidt jeg lige kan se :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf KIAMMI » 9. jan 2011 19:23

Morten Skou skrev:Har i set den nye PRO guitar som er på vej?

http://www.fender.com/promos/2010/rockband3

Rigtige strenge hele vejen så vidt jeg lige kan se :-)

Jep det er Fender squier´en , den kommer til release d. 1/3-2011 i USA
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf fneribyen » 13. jan 2011 09:27

KIAMMI skrev:
Morten Skou skrev:Har i set den nye PRO guitar som er på vej?

http://www.fender.com/promos/2010/rockband3

Rigtige strenge hele vejen så vidt jeg lige kan se :-)

Jep det er Fender squier´en , den kommer til release d. 1/3-2011 i USA


Er der blevet fastlagt en pris endnu egentligt?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Cruiser » 17. jan 2011 19:13

Spørgsmålet er om man skal vente på Squier'eren eller bare stille sig tilfreds med Fender mustangen? Mustangen koster allerede ca. 1300 kr, og jeg kan se at Squieren ligger på omkring 280 dollar. I rå omregning smider det allerede prisen på den forkerte side af 2000 kr, og når vi regner dansk skat med og Midi adapteren, så tror jeg snildt man ender på den anden side af 3000 kr for den kontroller.

Det er lidt en hamper pris at betale, hvis man ikke er sikker på at man kan dedikere sig 100% til spillet.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf KIAMMI » 17. jan 2011 19:16

jeg har i hvert fald tænkt mig at købe squieren og sælger min fender mustang, så vent med at købe en ny
hvis i kan bruge en, der er en, der er lidt brugt, jeg regner med at sætte min til salg inden for en uges tid.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf TerrificFalcon » 17. jan 2011 19:31

Cruiser skrev:Spørgsmålet er om man skal vente på Squier'eren eller bare stille sig tilfreds med Fender mustangen? Mustangen koster allerede ca. 1300 kr, og jeg kan se at Squieren ligger på omkring 280 dollar. I rå omregning smider det allerede prisen på den forkerte side af 2000 kr, og når vi regner dansk skat med og Midi adapteren, så tror jeg snildt man ender på den anden side af 3000 kr for den kontroller.

Det er lidt en hamper pris at betale, hvis man ikke er sikker på at man kan dedikere sig 100% til spillet.


I rå omregning er 280 dollar sgu da kun 1500kr, ;) - og med valutakurser.dk rammer vi 1567kr. En MIDI adapter løber op i 223kr. Lad os sige at portoen er 200kr - og så er vi på cirka 2100kr. Toldsatsen på guitarer er lige nu på 3,2%. Jeg kan ikke umiddelbart gennemskue hvad MIDI adapteren er, så jeg regner den bare med under samme toldsats. Så er totalprisen cirka (2100*1,032)*1,25(moms) + 160kr(toldgebyr) = alt i alt cirka 2869. Tror dog gerne at gebyrene fra shopUSA (som jeg har udeladt) og en eventuel højere porto kan smide prisen over de 3000 - hvilket ganske vidst er fandens meget for en controller... Men det er jo også en guitar, :)!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf KIAMMI » 17. jan 2011 19:56

TerrificFalcon skrev:
Cruiser skrev:Spørgsmålet er om man skal vente på Squier'eren eller bare stille sig tilfreds med Fender mustangen? Mustangen koster allerede ca. 1300 kr, og jeg kan se at Squieren ligger på omkring 280 dollar. I rå omregning smider det allerede prisen på den forkerte side af 2000 kr, og når vi regner dansk skat med og Midi adapteren, så tror jeg snildt man ender på den anden side af 3000 kr for den kontroller.

Det er lidt en hamper pris at betale, hvis man ikke er sikker på at man kan dedikere sig 100% til spillet.


I rå omregning er 280 dollar sgu da kun 1500kr, ;) - og med valutakurser.dk rammer vi 1567kr. En MIDI adapter løber op i 223kr. Lad os sige at portoen er 200kr - og så er vi på cirka 2100kr. Toldsatsen på guitarer er lige nu på 3,2%. Jeg kan ikke umiddelbart gennemskue hvad MIDI adapteren er, så jeg regner den bare med under samme toldsats. Så er totalprisen cirka (2100*1,032)*1,25(moms) + 160kr(toldgebyr) = alt i alt cirka 2869. Tror dog gerne at gebyrene fra shopUSA (som jeg har udeladt) og en eventuel højere porto kan smide prisen over de 3000 - hvilket ganske vidst er fandens meget for en controller... Men det er jo også en guitar, :)!

så vidt jeg kan se, med 1 day levering på begge dele (best buy og gameshark , told og skat), så bliver den samlet regning
for midi og squier leveret til shopusa og sendt derfra = 3232 kr, så ja det er da bestemt dyrt for en game controller
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Cruiser » 17. jan 2011 20:22

TerrificFalcon skrev:
Cruiser skrev:Spørgsmålet er om man skal vente på Squier'eren eller bare stille sig tilfreds med Fender mustangen? Mustangen koster allerede ca. 1300 kr, og jeg kan se at Squieren ligger på omkring 280 dollar. I rå omregning smider det allerede prisen på den forkerte side af 2000 kr, og når vi regner dansk skat med og Midi adapteren, så tror jeg snildt man ender på den anden side af 3000 kr for den kontroller.

Det er lidt en hamper pris at betale, hvis man ikke er sikker på at man kan dedikere sig 100% til spillet.


I rå omregning er 280 dollar sgu da kun 1500kr, ;) - og med valutakurser.dk rammer vi 1567kr. En MIDI adapter løber op i 223kr. Lad os sige at portoen er 200kr - og så er vi på cirka 2100kr. Toldsatsen på guitarer er lige nu på 3,2%. Jeg kan ikke umiddelbart gennemskue hvad MIDI adapteren er, så jeg regner den bare med under samme toldsats. Så er totalprisen cirka (2100*1,032)*1,25(moms) + 160kr(toldgebyr) = alt i alt cirka 2869. Tror dog gerne at gebyrene fra shopUSA (som jeg har udeladt) og en eventuel højere porto kan smide prisen over de 3000 - hvilket ganske vidst er fandens meget for en controller... Men det er jo også en guitar, :)!


Du har ret. Gik ud fra at kursen på dollaren lå omkring 7 kr, men jeg kan se at den er faldet til ca. 5.7.
Midi adapteren står til ca. 370 kr hos coolshop. Lagt sammen med forsendelse, gebyrer, told og almindeligt dansk optrækkeri så burde den nå over de 3000 kr.

Spørgsmålet er bare om den er det værd, eller om man kunne stille sig tilfreds med Stratocasteren.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster