Xboxlife forum

Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf CaptainKicker » 16. nov 2010 17:47

heinstach skrev:PS: Tak til CaptainKicker for at hjælpe med online-test :-)


No problemo, vi må lige spille en dag, for sjov så ;D Første gang jeg spiller online i RB3 og det fungerede fint.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf WollaMan » 16. nov 2010 20:06

@Heinstach Tilføj endelig også mig jeg er OFTE frisk på hygge spil. Jeg spiller typisk expert pro drum men kan sagtens hoppe på expert bas/guitar hvis det skulle være. Jeg kæmper med keyboard men jeg kan da lidt pro på medium :-)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 16. nov 2010 20:14

WollaMan skrev:@Heinstach Tilføj endelig også mig jeg er OFTE frisk på hygge spil. Jeg spiller typisk expert pro drum men kan sagtens hoppe på expert bas/guitar hvis det skulle være. Jeg kæmper med keyboard men jeg kan da lidt pro på medium :-)


Will do. Sidder selv og kæmper lidt med bas på hard. Synes sværhedsgraden har fået en tak opad ifht. tidligere RB-spil.

Regner med at spille Expert Pro Keyboard, når jeg engang får skaffet det.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 16. nov 2010 22:53

I mangel på keyboard prøvede jeg alligevel at spilles keys_

All instrument mode + lefty mode og guitaren liggende på skødet, så tasterne passer til højre hånd og jeg slår an med venstre. Det er lidt kluntet, men jeg får da en god fornemmelse af, at keyboard bliver fantastisk. Jeg kom da også helskindet igennem Walk of Life på Expert :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Morten Skou » 16. nov 2010 22:59

WollaMan skrev:@Heinstach Tilføj endelig også mig jeg er OFTE frisk på hygge spil. Jeg spiller typisk expert pro drum men kan sagtens hoppe på expert bas/guitar hvis det skulle være. Jeg kæmper med keyboard men jeg kan da lidt pro på medium :-)


Jeg synes godt nok også at keyboardet er svært...
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Thit » 17. nov 2010 00:17

heinstach skrev:I mangel på keyboard prøvede jeg alligevel at spilles keys_

All instrument mode + lefty mode og guitaren liggende på skødet, så tasterne passer til højre hånd og jeg slår an med venstre. Det er lidt kluntet, men jeg får da en god fornemmelse af, at keyboard bliver fantastisk. Jeg kom da også helskindet igennem Walk of Life på Expert :-)


Så man kan faktisk godt 'fake' at man har keyboard, og spille på guitaren? :o
Det må jeg da prøve! Blev nemlig ret trist over at se i accessories-butikken i spillet, at en pirat-klap-for-øjet kun kunne unlockes ved at spille på keyboard.
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf TerrificFalcon » 17. nov 2010 00:36

Jeg blev endnu mere trist da man kun kunne unlocke det elektroniske trommesæt ved at få 5 stjerner på alle sange på Pro Drums... Specielt fordi at jeg ikke har brug for et nyt trommesæt, da jeg allerede har The Beatles trommesættet, men at man ikke kan købe cymbalsne alene i Europa, :(
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 19. dec 2010 22:22

Så fik jeg sør'me keyboardet (tidlig julegave) :-)

Det er forholdsvist svært til at begynde med, men jeg nåede da ret hurtigt 100% i Imagine (Medium) og ligger på 81% på Expert i Walk of Life. Superfedt og fuldstændigt anderledes end alm. guitar, trommer, bas osv.

Satser bestemt på at nå 100% på dem alle på expert pro keys, men det kræver, at man bruger lidt tid på at lære sangene. Selve teknikken er ikke specielt udfordrende, hvis man har erfaring med at spille rigtigt keyboard.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 30. dec 2010 17:37

Kan det virkelig passe, at det ikke kan lade sig gøre at spille 2 keyboards online?

Det er jo en skandale!

All Instruments Mode virker p.t. kun offline. Nogen der ved, om der er planer om at tilføre versus modes osv.?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf WollaMan » 30. dec 2010 19:54

Hvis det er en trøst så gælder versus alle instrumenter. Jeg ved ihvertfald ikke hvor/hvordan. Meeeeeen Heinstach,skal vi jamme snart?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 30. dec 2010 22:45

WollaMan skrev:Hvis det er en trøst så gælder versus alle instrumenter. Jeg ved ihvertfald ikke hvor/hvordan. Meeeeeen Heinstach,skal vi jamme snart?


Jeg er klar på jamming. Kan dog ikke i morgen aften :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf WollaMan » 31. dec 2010 10:51

He he he, nu skal jeg godt nok bare være herhjemme stille og roligt, men tvivler på min kæreste synes det er iorden at jeg begynder at spille i aften :D

Men KIAMMI og jeg havde tænkt på noget i weekenden, så la' os se på det der?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 2. jan 2011 23:31

Ka' det passe, at spillet er langsomt til at opdatere leaderboards?

Fik lige en nr. 34-placering på leaderboardet (Yoshimi på Expert Pro Keys), men der står stadig, at jeg kun ligger nr. 133, og det er ved at være ½ time siden.

Har været ude for det adskillige gange efterhånden.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Psymatiq » 2. jan 2011 23:40

Leaderboards kan være nede til tider.. og har da mistet et par scores hist og her. Men i forhold til rb2 skal du være glad for at de fungerer så godt som de gør. Den updater scores med det samme fra x antal tusind personer konstant(plus den hele tiden updater dine hopos,OD activeringer osv osv) .

Og tbh så fcer jeg bare sangen igen :P skete fx med jerk it of i dag for mig. Fcer den og der sker intet... fcer den igen og den bliver gemt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf heinstach » 2. jan 2011 23:47

Ok, tak for svar. Jeg må bare sætte min lid til de højere magter.

Scorede nu 5 Guldstjerner og nr. 20 på leaderboard men står stadig til nr. 133 - fandme surt, at den ikke i det mindste gemmer lokalt og så uploader, når leaderboards virker.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster