Xboxlife forum

Rock Band Network Tråden

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf CaptainKicker » 16. mar 2010 16:16

Yeah har ikke lige tilføjet sange, da jeg venter til ugen er slut (har stadig ikke fået det gjort).

De bliver jo udgivet dagligt, men når det ikke er udkommet i Danmark, så er interessen desværre ikke så høj. ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf WollaMan » 16. mar 2010 18:38

Er der nogen som helst chance for at det kommer tli DK? Det er sq godt nok skuffende at man ikke kan hente noget. Havde sq glædet mig.

Lige et side spørgsmål, hvis man skal oprette en US account, er det så et windows live id man skal oprette?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Psymatiq » 16. mar 2010 18:47

WollaMan skrev:Er der nogen som helst chance for at det kommer tli DK? Det er sq godt nok skuffende at man ikke kan hente noget. Havde sq glædet mig.

Lige et side spørgsmål, hvis man skal oprette en US account, er det så et windows live id man skal oprette?


Da jeg fandt ud af at kræver at vi får indie games(altså kan købe XNA spil) på marketplace, og at der er gået flere år uden der er sket noget så skyndte jeg med at købe sange gennem mit us account.... så personligt ser jeg ikke den store chance for at det kommer snart til DK.

Du laver en helt ny US email på fx hotmail hvor landet er USA, du vælger så en fiktiv stat og en fiktiv adresse. Lav et nyt account på din xbox bagefter og brug denne email = den bliver om til et US account(du skal hvist også skrive at du er fra USA mens du laver dit account).

Køb points via netter(de fleste sider sender dig redeem koden inden for 5 minutter) redeem dem på dit us account, og gå ind i RBN via rock band 2 på dit us account og spil dem på dit DK account. Du kan jo også bare hente demoer af sangen hvis du er lidt i tvivl om du vil kaste penge efter det her. Men det er alle pengne værd...aldrig har jeg haft så mange fede sange på så kort tid. Og der kommer nye hver dag.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf WollaMan » 16. mar 2010 19:07

Ok, det er jo nemt nok, men man beøver ikke at ha' et guld abb. vel?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Psymatiq » 16. mar 2010 19:13

WollaMan skrev:Ok, det er jo nemt nok, men man beøver ikke at ha' et guld abb. vel?


Nope og du kan endda hente sangene før de rammer ingame RBN store hvis du bruger HMX hjemmeside :

http://www.rockband.com/music/dlc/rbn

Du skal dog huske at alle dine RBn sange er bundet til US accountet og den specifikte xbox du hat købt dem på(derfor du ikke behøver at logge det amerikanske account på når du spiller med dit eget account). Men hvis din box går i stykker eller hvis du tager din HD over til en anden xbox så skal dit us account være logged på. Det er så det dårlige ved den her løsning.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf WollaMan » 16. mar 2010 19:18

Nu afventer jeg et transfer kabel så jeg kan få gang i min 120gb disk. Så flytter den vel alle licenser også ikke? Så det altså bliver det samme som nu...
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf WollaMan » 16. mar 2010 19:22

Sorry hvis jeg stiller lidt dumme spørgsmål, men jeg skal vel ha' profilen på live ikke?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Psymatiq » 16. mar 2010 19:25

WollaMan skrev:Nu afventer jeg et transfer kabel så jeg kan få gang i min 120gb disk. Så flytter den vel alle licenser også ikke? Så det altså bliver det samme som nu...


Jeg er ikke helt sikker på forskellen når man bruger et transferkabel. Men sangene er hvist bundet til din consoles ID og det account de er købt på. Så det burde virke. Men jeg er ikke helt sikker på det.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf WollaMan » 16. mar 2010 19:26

Næste spørgsmål.....

Hvad fanden skal jeg skrive i tlf. nr.???
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Psymatiq » 16. mar 2010 19:32

WollaMan skrev:Næste spørgsmål.....

Hvad fanden skal jeg skrive i tlf. nr.???


bare søg på google efter hvor mange tal der er i et us tlf nummer(og det samme med zip code).


fx tlf nummer 907 747-5940


fx zip code(alaska) : 99720

tror de vil virke
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf WollaMan » 16. mar 2010 19:35

He he, nogen gange spørger jeg inden jeg tænker. Jeg fandt ud af det, og det hele køre nu. Nu venter jeg bare på US points :D SÅ SKAL DER SHOPPES!!! :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Psymatiq » 16. mar 2010 19:38

WollaMan skrev:He he, nogen gange spørger jeg inden jeg tænker. Jeg fandt ud af det, og det hele køre nu. Nu venter jeg bare på US points :D SÅ SKAL DER SHOPPES!!! :D


=) fedt husk at bruge demo funktionen i shoppen så du kan prøve de frste 30 sekunder for at se om sangen er sjov.

Der er alt fra jazz til hip hop i den store så :P pas på dine points. Har allerede brugt 4000 msp :P .
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf WollaMan » 16. mar 2010 19:39

Uuuuhhhh, jeg glæder mig. Selvfølgelig skal gamepointsnow være længe om at sende koden :D

Edit: Endelig fik jeg koden, så skulle jeg indtaste adresse ind :D Godt der er google maps. Jeg vil lige sige at det er nu nemt nok alt det her, men man skal godt nok lige ha' nogle ting på plads når man indløser koder. Håber kun det er en engangsforestilling
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Miaauw » 16. mar 2010 20:28

Haha, fucking griner de har Stickly stickly - Attack Attack! Fuck jeg har fået god griner på før! musikken er rimelig ærgelig, men det er det eneste gennemførte "metal" lige nu :b Håbede Hellers på Carol of the Bells - August Burns Red som jeg havde set før på RBN.. Nå, øv!
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf Psymatiq » 16. mar 2010 21:06

Lille liste over det som jeg ejer som er det bedste rbn music pt imo :

between the buried and me - Mordecai

Så fed metal 3 minutter helvedes metal efterfulgt af 3 min smukt guitar spil.

The Project Hate MCMXCIX - Descend into the Eternal Pit of Possession

10 minutters metal for 80 msp.. og det er en super fed sang

Andrew Buch - Tripolette

Den hemmlige sang fra guitar hero 1... super fed solo for billige penge.

Children of nova - Complexity of light

Det store hit på RBN. Fed på alle instrumenter spiller den mindst et par gange om dagen... faktisk spiller jeg kun RBn sange for tiden <.<. hmm :P

Ultra sunday - Superhero

"superhero in disguise looking up with laser eyes moving really really fast with speeds thats never been unsurpassed".... så fed lyric og alt for sjov at spille på alle instrumenter.


kunne blive ved
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster