Xboxlife forum

RB overdrive (mærkelig oplevelse)

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

RB overdrive (mærkelig oplevelse)

Indlægaf Daimon » 1. mar 2010 21:54

Hej,
Det er ved at være ca 2 måneder siden, men der spillede jeg
Rock Band 2 med tilfældige over nettet, det sjove er at de 2 jeg spillede med, da de aktiverede overdrive blev det bare ved med at være der måleren var falt for længst og blev ved i omkring 2 min
Hvad skylder dette? Har det været en fejl?

Se det fra den lyse side jeg fik Achievementen, med at have Overdrive i 60 sekunder, og vi fik ekstra mange point :)

Men alligevel undrer jeg mig over det
Daimon
Niveau 4
 
Indlæg: 560


Indlægaf TerrificFalcon » 1. mar 2010 21:56

Det kan være lag. Jeg har også oplevet, grundet lag, at en node en person missede talte som værende ramt på min skærm, men misset på hans skærm. Endvidere har jeg også oplevet at lyden pludseligt forsvandt fra guitardelen, da en solodel begyndte, hvorefter den kom tilbage da soloen sluttede. Ærligt talt, så ja, det er sikkert bare en fejl, som skyldes lag eller lignende, og som man sikkert ikke kan rekreere.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf fneribyen » 1. mar 2010 23:04

Det er ikke blot Rock Band, men også Guitar Hero. I Guitar Hero 3 var det og er stadig et problem med starpower som aldrig slutter når man spiller co-op. Dette gør dog ingen effekt, men man kan ikke få starpower og det sutter lidt hvis man gerne vil score point.

Det med at man ser at personen ikke rammer en node men at han faktisk gør det sker ved alle kampe online co-op på den første node.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar


Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster