Xboxlife forum

Green Day: Rock Band Tråden - Rygter & Facts

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Nasty Beaver » 11. mar 2010 21:43

Nogen der ved, hvordan Harmonix forholder sig til sange, hvor det ikke er alle instrumenter der bliver brugt? Good Riddance og ville være alt for fed!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf CaptainKicker » 11. mar 2010 21:50

Ligesom Beatles. Der står bare "No Drum Part", "No Guitar/Bass part" eller "No Vocal Part" osv. :)

Der er et par Beatles sange uden tromme.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Nasty Beaver » 11. mar 2010 21:51

Har aldrig spillet Beatles, det er derfor. :)

Men så må de have Good Riddance med.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf TerrificFalcon » 11. mar 2010 21:52

SvAmP skrev:
DanishDove skrev:Som skrevet ved nyheden på Life.

Green Day er da 100 gange federe end Beatles og alt det lort, som de tidligere har udgivet. Selvom jeg aldrig har ejet nogle af disse musikspil, så er dette grunden til, at jeg måske skulle prøve det. Og dog.... Imo, skulle de bare udgive en masse DLC (læs: ville gøre det meget lettere!) i stedet for at komme op med flere boxe, kasser, pis og papir :lol:



+1


Jamen; med export er det jo sådan set DLC. Uden Export er det et standalone spil. Ergo er det THE BEST OF BOTH WORLDS?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Miaauw » 11. mar 2010 21:54

HANNAH MONTANA: rock Band? :i
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf DanishDove » 11. mar 2010 23:23

TerrificFalcon skrev:
SvAmP skrev:
DanishDove skrev:Som skrevet ved nyheden på Life.

Green Day er da 100 gange federe end Beatles og alt det lort, som de tidligere har udgivet. Selvom jeg aldrig har ejet nogle af disse musikspil, så er dette grunden til, at jeg måske skulle prøve det. Og dog.... Imo, skulle de bare udgive en masse DLC (læs: ville gøre det meget lettere!) i stedet for at komme op med flere boxe, kasser, pis og papir :lol:



+1


Jamen; med export er det jo sådan set DLC. Uden Export er det et standalone spil. Ergo er det THE BEST OF BOTH WORLDS?


Jaaa... Det er selvfølgelig rigtig nok! Meeeeeeen... (ret mig hvis jeg tager fejl og det evt. allerede findes) kunne det så ikke være federe med en "Rock Band Store", hvor man kunne købe alt det nye musik som kommer med tiden :lol: Lidt ligesom ME2, Halo 3 mf. har deres eget "netværk".
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Psymatiq » 12. mar 2010 06:46

De kunne ligeså godt lave foo fighter rock band... ville være det samme som GD rb, akkorder i 3 minutter x 47 sange.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf CaptainKicker » 12. mar 2010 10:24

Box Art:

Billede

Box Art for "PLUS" versionen:

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Keras » 12. mar 2010 11:45

Det ser da lækkert ud, skal helt klart have det. Jeg glæder mig allerede.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Nasty Beaver » 13. mar 2010 12:16

Plus versionen til mig. :D

Ny GDC trailer: http://www.youtube.com/watch?v=FGIUfuqsHgM&feature=sub

Det ser godt ud, men jeg savner altså et unikt design, som det der var i The Beatles.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf devilboy » 13. mar 2010 12:37

hvad er forskellen lige på plus versionen og alm version
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Nasty Beaver » 13. mar 2010 13:06

Plus versionen vil have speciel indpakning, gratis export af sange til de andre Rock Band spil, og så får man de 6 Green Day DLC-sange der allerede er udgivet.

DLC-sange:

Know Your Enemy
Viva La Gloria
East Jesus Nowhere
21 Guns
Christians Inferno
Last of the American Girls

Jeg skal bare have Plus versionen fordi jeg er en samler. :P
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf CaptainKicker » 13. mar 2010 13:10

Regner også med PLUS pakken, mest pga. de ekstra sange og gratis export, men især også pga. cover. Er ikke så vild med standard coveret. ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf TerrificFalcon » 13. mar 2010 13:40

Jeg er også på PLUS pakken. Den koster alligevel kun 50kr mere herhjemme, og det koster 800 points at eksporte sangene, hvilket man så får gratis, samt DLC sangene oven i hatten.

Og ja, så er coveret jo IKKE noget makværk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Nasty Beaver » 13. mar 2010 20:34

Kicker, hvorfor er 21st Century Breakdown ikke med under album opdeling? :) Alle DLC-sangene er jo fra det album. ;)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster