Xboxlife forum

Lips #1 tråden!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Lord Khazmir » 4. dec 2009 11:00

Cloudy skrev:
Lord Khazmir skrev:Er der nogen, som har nogen ide om hvordan man opnår infinity rank?
Er det en bedrift i én sang eller er det den samlede bedrift (totalsum af stjerner og/eller medaljer) eller hur?

Jeg har forsøgt at søge i diverse fora, men det virker ikke som om der er helt klarhed om hvordan den opnås :roll:



Så vidt jeg har forstået skal du have 100 medaljer af hver og have samlet 50.000 stjerner.


Det kan ikke passe. Jeg har over 100 medaljer i alle 6 kategorier og godt 90.000 stjerner, så begge de kriterier er i hvertfald opfyld - de skal i givet fald suppleres med noget andet.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf KIAMMI » 5. dec 2009 02:03

så vidt jeg har læst mig til, så hedder det 100% i sangen og alle medaljer på een gang
har du prøvet det ?

der er også nogen der siger over 4 mill i een sang og alle medaljer på een gang.

prøv det! :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Cloudy » 5. dec 2009 02:11

Lord Khazmir skrev:
Cloudy skrev:
Lord Khazmir skrev:Er der nogen, som har nogen ide om hvordan man opnår infinity rank?
Er det en bedrift i én sang eller er det den samlede bedrift (totalsum af stjerner og/eller medaljer) eller hur?

Jeg har forsøgt at søge i diverse fora, men det virker ikke som om der er helt klarhed om hvordan den opnås :roll:



Så vidt jeg har forstået skal du have 100 medaljer af hver og have samlet 50.000 stjerner.


Det kan ikke passe. Jeg har over 100 medaljer i alle 6 kategorier og godt 90.000 stjerner, så begge de kriterier er i hvertfald opfyld - de skal i givet fald suppleres med noget andet.


Min fejl :) Huskede forkert.

Det er vist 100.000 stjerner :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf KIAMMI » 5. dec 2009 14:30

offtopic, men synes lige i skulle vide det,
der kommer en ny lips til sommer
den hedder lips party classics
der er nævnt et par sange:
"Love Shack" by The B-52's
"Tubthumping" by Chumbawamba
"I Will Survive" by Gloria Gaynor
"Rock And Roll All Nite" by KISS
"Wannabe" by Spice Girls
"I Think We’re Alone Now" by Tiffany
"Y.M.C.A." by Village People



http://lips.xbox.com/Templates/CMBlog.a ... blogid=175
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Lord Khazmir » 6. dec 2009 22:16

KIAMMI skrev:så vidt jeg har læst mig til, så hedder det 100% i sangen og alle medaljer på een gang
har du prøvet det ?

der er også nogen der siger over 4 mill i een sang og alle medaljer på een gang.

prøv det! :)


Det har jeg også læst, men hvad er 100%? Er det alle at alle bjælker bliver ramt korrekt? Det er da ikke muligt.
Jeg har ramt alle medaljer et hav af gange, men kan ikke lige huske om nogle af dem har været over 4 mio, dog.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Lord Khazmir » 6. dec 2009 22:18

Cloudy skrev:
Lord Khazmir skrev:
Cloudy skrev:
Lord Khazmir skrev:Er der nogen, som har nogen ide om hvordan man opnår infinity rank?
Er det en bedrift i én sang eller er det den samlede bedrift (totalsum af stjerner og/eller medaljer) eller hur?

Jeg har forsøgt at søge i diverse fora, men det virker ikke som om der er helt klarhed om hvordan den opnås :roll:



Så vidt jeg har forstået skal du have 100 medaljer af hver og have samlet 50.000 stjerner.


Det kan ikke passe. Jeg har over 100 medaljer i alle 6 kategorier og godt 90.000 stjerner, så begge de kriterier er i hvertfald opfyld - de skal i givet fald suppleres med noget andet.


Min fejl :) Huskede forkert.

Det er vist 100.000 stjerner :)


Aha, ja det må jeg jo så se om det passer, når jeg om lidt runder....
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Lord Khazmir » 6. dec 2009 22:47

KIAMMI skrev:offtopic, men synes lige i skulle vide det,
der kommer en ny lips til sommer
den hedder lips party classics
der er nævnt et par sange:
"Love Shack" by The B-52's
"Tubthumping" by Chumbawamba
"I Will Survive" by Gloria Gaynor
"Rock And Roll All Nite" by KISS
"Wannabe" by Spice Girls
"I Think We’re Alone Now" by Tiffany
"Y.M.C.A." by Village People

Virker lidt spøjst, at de kun nævner 7 sange - de kender vel så også resten af indholdet på nuværende tidspunkt?

Under alle omstændigheder, så har jeg besluttet 2 ting:

1) Hotswapping skal være erstattet med en acceptabel løsning
2) DLC skal (uendelig) meget forbedres

Med mindre disse er opfyldt, så gider jeg ikke investere i Party Classics.

Selvom NOH indeholder nogle gode sange, så er jeg virkelig skuffet over hotswapping. Det betyder jo, at man overhovedet ikke spiller sangene fra den oprindelige. Så hvis det stadig er hotswapping på party classics, så er det såmænd både NOH og orinigal der ryger i glemmebogen, frygter jeg.

Og så synes jeg at DLC virkelig er blevet dårligt efter release af NOH - det er simpelthen værre end det nogensinde har været.

http://lips.xbox.com/Templates/CMBlog.a ... blogid=175
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Lord Khazmir » 6. dec 2009 22:49

Hov, min bemærkning blev flettet ind i citatet af Kiammi... :

Virker lidt spøjst, at de kun nævner 7 sange - de kender vel så også resten af indholdet på nuværende tidspunkt?

Under alle omstændigheder, så har jeg besluttet 2 ting:

1) Hotswapping skal være erstattet med en acceptabel løsning
2) DLC skal (uendelig) meget forbedres

Med mindre disse er opfyldt, så gider jeg ikke investere i Party Classics.

Selvom NOH indeholder nogle gode sange, så er jeg virkelig skuffet over hotswapping. Det betyder jo, at man overhovedet ikke spiller sangene fra den oprindelige. Så hvis det stadig er hotswapping på party classics, så er det såmænd både NOH og orinigal der ryger i glemmebogen, frygter jeg.

Og så synes jeg at DLC virkelig er blevet dårligt efter release af NOH - det er simpelthen værre end det nogensinde har været.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf TireBurner » 27. dec 2009 17:41

Hmm.... iflg Lips' egen pressemeddelelse skulle der være udgivet 2 sange med Måns Zelmerløv her 25. dec. i de nordiske lande.

Jeg kan imidlertid ikke hitte dem nogle steder - er der nogen der har haft held med det?
TireBurner
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Lord Khazmir » 16. feb 2010 13:22

Når jeg står inde på mit dashboard, under min profil og kigger på hvor langt jeg er nået med Lips, så står jeg til at have opnået 0 GP - det er dog ikke korrekt, idet jeg faktisk har 1105. Hvis jeg fortsætter ind på selve spillet, så står der igen 1105.
Jeg har tidligere stået anført med det korrekte antal, men pludselig en dag, for et stykke tid siden, blev jeg nulstillet :shock:

Det er ikke noget jeg har oplevet før eller siden, så det er kun med Lips problemet er.

Er der nogen andre der har oplevet det samme?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Gaden9210 » 16. feb 2010 13:50

Er du sikker på du ikke kigger på Lips Music Store? under din game history står den nemlig som 0 ud af 0, mens Lips står som 1105 ud af 1500.

Håber det kunne hjælpe :)
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf Cloudy » 16. feb 2010 13:59

Trænger alvorligt til nogle udfordringer i no.1 hits :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf Sredna » 16. feb 2010 14:22

Er Lips #1 hits fedt? vandt det i en konkurrence men har ikke åbnet det :o
i så fald sælger jeg det hvis i ikke anbefaler det til mig :)
Jeg spiller mest FPS og sådan, dog lidt GH.
Så ved ikke om det er noget for mig :(
Hjælp tak! ;D

@SORRYSORRYSORRY for offtopic!
Første nuke i MW2 den 3. September!
Sredna
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Indlægaf Lord Khazmir » 17. feb 2010 14:46

Gaden9210 skrev:Er du sikker på du ikke kigger på Lips Music Store? under din game history står den nemlig som 0 ud af 0, mens Lips står som 1105 ud af 1500.

Håber det kunne hjælpe :)


Niks - Lips Music Store står også (naturligvis) til 0 GP - det er fuldstændig som om jer er nulstillet - min samlede GP score er dog ikke påvirket og jeg tror, at hvis folk sammenligner spil med mig, så står jeg til 1105 - det er det der er så mærkeligt - ikke fordi det betyder en masse, det er bare irriterende :roll:
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Lord Khazmir » 17. feb 2010 14:49

Sredna skrev:Er Lips #1 hits fedt? vandt det i en konkurrence men har ikke åbnet det :o
i så fald sælger jeg det hvis i ikke anbefaler det til mig :)
Jeg spiller mest FPS og sådan, dog lidt GH.
Så ved ikke om det er noget for mig :(
Hjælp tak! ;D

@SORRYSORRYSORRY for offtopic!


Lips #1 er som sådan et godt spil - det er irriterende hvis man har det oprindelige eller hvis man køber de efterfølgende spil (som dog endnu ikke er udkommet), idet man skal skifte dvd hver gang man vil synge en sang fra et af de spil - der er åbenbart ikke samme integration imellem spillene, som der øjensynlig er i GH og RB.

Temmelig underholdene dog, hvis man har venner på besøg.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster