Xboxlife forum

Band Hero tråden!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf CaptainKicker » 15. okt 2009 21:17

Psymatiq skrev:
CaptainKicker skrev:Lige prøvet demoen, og kun et par ting at sige.

Det er bare Guitar Hero 5, med et andet navn og andre sange.

Ellers er alt, indentisk til GH5.


surprise surprise


Det er virkelig et sørgeligt forsøg, på at udgive noget. Jeg har altid været ret optimistisk, når det kommer til Guitar Hero.

Og jeg ser det sådan her.

Guitar Hero -> Guitar Hero 80's
- det var fint nok. Det var fede sange der var med, og en værdig udvidelse.

Guitar Hero 3 -> Guitar Hero: Aerosmith
- på trods af at Aerosmith skulle leve op til et rimelig solidt GH3 spil, så var det fint nok, på trods af der ikke var så meget Aerosmith

Guitar Hero World Tour -> Guitar Hero: Metallica
- der ramte de plet. Fede sange, og en story.

Guitar Hero 5 -> Band Hero
- snyd og svindel. De tager røven på alle, der ikke researcher ordentlig igennem. Det er akkurat det samme som GH5 - intet har ændret sig, udover sangene. F.eks., RB2 til Lego RB, har da forskel. En story, nyt design osv. - men Band Hero, har intet nyt, udover navnet. Jeg vil kraftig overveje om det er værd at smide penge efter!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Aberrant Simon » 15. okt 2009 21:19

Det kan godt være at det ligner 5'eren, men 5'eren var pisse god. Så jeg vil virkelig gerne ha' det spil!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf KIAMMI » 15. okt 2009 21:21

what captajnen dropper BH, du har alle de andre!! du kan da ikke svigte BH, jeg har også lige læst at GH van halen, heller ikke skulle være det vilde.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf CaptainKicker » 15. okt 2009 21:24

KIAMMI skrev:what captajnen dropper BH, du har alle de andre!! du kan da ikke svigte BH, jeg har også lige læst at GH van halen, heller ikke skulle være det vilde.


Van Halen er et must ;)

Har du set Eruption på expert guitar? Den bliver sjov at mestre.

Men ak ja, når man har en lillebror der er desperat efter nye spil (red. Han har netop lige skrevet i tråden....), så ender jeg nok med at punge ud efter spillet, spille alle sange med ham, og lade det rådne på hylden. :/

Nogen skal jo holde Activision i gang.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Mogwai » 15. okt 2009 21:30

Det er utroligt at der ikke har været nogen pop-musik-spil indtil nu... Det er jo den ultimative måde at ramme bredt på.

Men jeg ved snart ikke hvad der er værst. LEGO Rock Band eller Band Hero. Jeg skal i hvert fald ikke have nogen af dem ^^

Hvis de da bare kunne tone lidt ned for det pink-gloss overalt i Band Hero... Eek!
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Psymatiq » 15. okt 2009 21:38

Mogwai skrev:Det er utroligt at der ikke har været nogen pop-musik-spil indtil nu... Det er jo den ultimative måde at ramme bredt på.

Men jeg ved snart ikke hvad der er værst. LEGO Rock Band eller Band Hero. Jeg skal i hvert fald ikke have nogen af dem ^^

Hvis de da bare kunne tone lidt ned for det pink-gloss overalt i Band Hero... Eek!


Lego rb har nogle alt for fede sange som kan exporteres over til rb2. Samtidigt virker lego rb mere gennemtænkt end band hero som jo bare er gh 5 med nyt navn. Det er activison/NS når de er bedst. Ved ikke hvor tit jeg skal sige malkning.. men så længe vi har folk som kicker og folk der elsker at spille guitar noder mens en violin spiller, så bliver det bræk stadig holdt i live.

Jeg bliver mere og mere rb fanboy for hver gh udgivelse der udkommer... og dem er der jo mange af lol.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Bassel » 15. okt 2009 23:08

Psymatiq skrev: Jeg bliver mere og mere rb fanboy for hver gh udgivelse der udkommer... og dem er der jo mange af lol.


Dagens grin. :D
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster