Xboxlife forum

rock band og GHWT spørgsmål!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

rock band og GHWT spørgsmål!

Indlægaf bebse » 3. jan 2009 01:37

hvornår kommer følgende spil:

GH metallica?
GH5?
Og er EA igang med at lave endnu et rockband?
bebse
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Indlægaf TerrificFalcon » 3. jan 2009 01:50

1; GH Metallica udkommer engang i løbet af det første halve år, så vidt vi ved, :).
2; Forvent at vi ser det i slutningen af 2009.
3; Det ved vi ikke endnu, men med stor sandsynlighed - JA! Og i så fald, så ser vi sikkert også det i efteråret 2009.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Mogwai » 3. jan 2009 09:02

Jeg er ret sikker på at vi ser Beatles-versionen i Rock Band før de udgiver 3'eren.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Psymatiq » 3. jan 2009 09:44

Gh5/Rb3 i slutningen af 2009

rb beatles engang i 2009

gh metallica engang i 2009

rock band er lavet af harmonix ikke ea.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf bebse » 3. jan 2009 14:15

ok, et beatles spil? :( , hold kæft noget lort...

Er jeg den eneste der gerne have noget arctic monkeys med, da de har lavet nogle super fede sange at spille på trommer - tænker lidt på balaclava.

Tror i der er andre der begynder at lave spil som rock band og GH?
bebse
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Indlægaf Paulo P » 3. jan 2009 14:18

bebse skrev:ok, et beatles spil? :( , hold kæft noget lort...

Er jeg den eneste der gerne have noget arctic monkeys med, da de har lavet nogle super fede sange at spille på trommer - tænker lidt på balaclava.

Tror i der er andre der begynder at lave spil som rock band og GH?



Markedet er nok lidt svært at komme ind på efterhånden.

Og desuden så sparker Beatles Arctic Monkey's røv big time..

Men jeg er bestemt ikke fan af alle de enkeltbands-fokuserende gh/rb spil vi efterhånden ser.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Mogwai » 3. jan 2009 16:01

bebse skrev:ok, et beatles spil? :( , hold kæft noget lort...

Er jeg den eneste der gerne have noget arctic monkeys med, da de har lavet nogle super fede sange at spille på trommer - tænker lidt på balaclava.

Tror i der er andre der begynder at lave spil som rock band og GH?

Man burde takke Beatles. Der var sgu meget musik som ikke lød på samme måde hvis de ikke havde været der back then. Personligt er det nok det spil som jeg glæder mig mest til i 2009, indtil videre... ;)

Et musikspil uden distorted guitar *drops jaw*
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf TerrificFalcon » 3. jan 2009 16:06

Paulo P skrev:Men jeg er bestemt ikke fan af alle de enkeltbands-fokuserende gh/rb spil vi efterhånden ser.


Hvorfor ikke? Det er jo AWESOME. Så kan jeg få det Beatles jeg vil have, og lade være med at købe det Arctic Monkeys jeg ikke vil have, for eksempel. Og det er jo dejligt for folk med 20GB harddiske - jeg har allerede omkring 13GB Rock Band data, hvis jeg husker rigtigt...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf smatter » 3. jan 2009 18:59

bebse skrev:Tror i der er andre der begynder at lave spil som rock band og GH?

JA! Der er sgu allerede rigeligt af spillene lige nu, mange kender dem dog ikke :P

Rock Revolution, Guitar Praise (et kristent GH-spil. Mener vistnok også, de laver et kristent BAND-spil), et eller andet Hannah Montana-spil, Guitar Fever. Det var lige de spil, jeg kunne komme i tanke om, men der er flere.
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf Paulo P » 4. jan 2009 12:28

TerrificFalcon skrev:
Paulo P skrev:Men jeg er bestemt ikke fan af alle de enkeltbands-fokuserende gh/rb spil vi efterhånden ser.


Hvorfor ikke? Det er jo AWESOME. Så kan jeg få det Beatles jeg vil have, og lade være med at købe det Arctic Monkeys jeg ikke vil have, for eksempel. Og det er jo dejligt for folk med 20GB harddiske - jeg har
allerede omkring 13GB Rock Band data, hvis jeg husker rigtigt...


Fordi en af de fedeste ting ved Rock Band og Guitar Hero er at opdage nye kunstnere. Det gør man jo langt fra på samme måde, når det blot handler om AC/DC, Aerosmith, Metallica eller Beatles, som jo er kunstnere alle kender.

@ Smatter

Det er rigtigt nok, men det er jo mest sådan nogle Toys'R'us spil/konsol til 100 kr. Ikke nogle seriøse kombatanter for GH/RB.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf GiraffeD » 4. jan 2009 15:09

Arctic Monkeys kunne for mit vedkommende være det fedeste. Lav en Song Pack med, Do Me A Favour, Balaclava, I Bet You Look Good On The Dancefloor, When The Sun Goes Down og gerne en til. Yeah.
GiraffeD
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Indlægaf Nasty Beaver » 4. jan 2009 15:45

Sjovt at du nævner det der med at opdage nye bands, bjaelke. Nu har jeg gået i snart et halvt år og tænkt på hvor fedt det kunne være hvis RedOctane eller Harmonix lavede et spil, eller bare en DLC pack, som kun indeholdte uprofessionele eller mindre kendte bands.

1. Man vil opdage nye bands - og der ville da helt sikkert være et par gode imellem!
2. For bandsne selv kunne det give meget mere opmærksomhed til dem, og hvem ved, måske ville man et par år efter se nogen af dem i et "rigtigt" Guitar Hero eller Rock Band spil.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Paulo P » 4. jan 2009 16:39

M!kk3l skrev:Sjovt at du nævner det der med at opdage nye bands, bjaelke. Nu har jeg gået i snart et halvt år og tænkt på hvor fedt det kunne være hvis RedOctane eller Harmonix lavede et spil, eller bare en DLC pack, som kun indeholdte uprofessionele eller mindre kendte bands.

1. Man vil opdage nye bands - og der ville da helt sikkert være et par gode imellem!
2. For bandsne selv kunne det give meget mere opmærksomhed til dem, og hvem ved, måske ville man et par år efter se nogen af dem i et "rigtigt" Guitar Hero eller Rock Band spil.


Går ud fra at det er mig du hentyder til? :wink:

Lige præcist.. Selvom bandsne ikke nødvendigvist behøves at være ukendte, men blot være spredt over en bred kam, så man får opdaget nogle nye bands. Eksempelvist synes jeg det første GH var vildt fedt, da sange som Godzilla, Crossroads osv. var repræsenteret og senere har jeg lyttet til dem utallige gange. De sange var for mig ukendte før GH.

Og hallo? Hvor mange havde hørt om Freezepop før Guitar Hero 1/2? Og hvor mange kender ikke Less Talk More Rokk nu..
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Aberrant Simon » 4. jan 2009 16:59

Metallica er hvis til marts har jeg læst.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf smatter » 4. jan 2009 17:04

M!kk3l skrev:Sjovt at du nævner det der med at opdage nye bands, bjaelke. Nu har jeg gået i snart et halvt år og tænkt på hvor fedt det kunne være hvis RedOctane eller Harmonix lavede et spil, eller bare en DLC pack, som kun indeholdte uprofessionele eller mindre kendte bands.

1. Man vil opdage nye bands - og der ville da helt sikkert være et par gode imellem!
2. For bandsne selv kunne det give meget mere opmærksomhed til dem, og hvem ved, måske ville man et par år efter se nogen af dem i et "rigtigt" Guitar Hero eller Rock Band spil.

Bonussangene i GH/RB-spil plejer for det meste at være med de mere "ukendte"-bands, og de 20 gratis sange til RB2 var med "ukendte" bands. Dog er jeg helt enig - jeg har selv været vild med at skulle finde nye bands via. GH/RB :)
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster