Xboxlife forum

Rock Band fra Play.com (UK)

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band fra Play.com (UK)

Indlægaf starbuck » 30. maj 2008 15:12

Hey..

Nogen som har erfaringer med at køb af Rock Band fra Play.com?

Tænker på fragt osv...synes ikke lige jeg kan se hvad det kommer til at koste, uden først at afgive kortnr osv :)

Overvejer stærk om man ikke lige skulle bestille det :)

/Starbuck
starbuck
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Rock Band fra Play.com (UK)

Indlægaf WollaMan » 30. maj 2008 15:33

starbuck skrev:Hey..

Nogen som har erfaringer med at køb af Rock Band fra Play.com?

Tænker på fragt osv...synes ikke lige jeg kan se hvad det kommer til at koste, uden først at afgive kortnr osv :)

Overvejer stærk om man ikke lige skulle bestille det :)

/Starbuck


Hvis jeg husker rigtigt, så skal du lige være opmærksom på told, hvis den bliver taget i tolden. Hvis det bare er spillet kan det vel bedre svare sig at købe det via http://www.mazon.co.uk
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band fra Play.com (UK)

Indlægaf Jalokin » 30. maj 2008 15:45

starbuck skrev:Hey..

Nogen som har erfaringer med at køb af Rock Band fra Play.com?

Tænker på fragt osv...synes ikke lige jeg kan se hvad det kommer til at koste, uden først at afgive kortnr osv :)

Overvejer stærk om man ikke lige skulle bestille det :)

/Starbuck


Det er næsten stensikkert, at du bliver snuppet i tolden. Play.com sender fra jersey, som er en engelsk ø med særregler, og som ikke er inkluderet i EU. Køb i stedet hos amazon.co.uk
Billede
Jalokin
Niveau 6
 
Indlæg: 1393


Indlægaf PsyzRX661 » 30. maj 2008 16:09

Amazon har bare ikke Band in a box iøjeblikket :(
PsyzRX661
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Indlægaf starbuck » 30. maj 2008 16:12

Ok, tak for svarene..

Hvis jeg bestiller fra Amazon ser det ud til at der vil gå en lille måned, kan det virkelig passe? eller er det bare noget de altid skriver på? synes da at 23 juni er lidt lang tid
starbuck
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf mhosbond » 30. maj 2008 16:38

Det kan ikke lade sig gøre at købe Rock Band på Play.com, for produkter som koster over 49.99 pund sendes kun til UK.
mhosbond
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Améndir » 30. maj 2008 17:43

Fragt er helt og aldeles gratis, fra Play. Ligemeget hvor meget eller hvad du køber.

Det er rigtigt at ting købt fra Play bliver sendt fra Jersey, en ø der ikke er en del af EU. Dvs. du kan risikere at blive snuppet i tolden.

Du kan ikke købe elektronik fra Play.com. De sender ikke elektronik ud for UK. Der er dog visse undtagelser, eksempelvis når det kommer til spil og tilbehør.
Så du kan godt bestille trommerne eller BiaB fra Play.

Det skal siges jeg har købt ufatteligt mange spil, cd'er, film og bøger fra Play og kun én enkelt gang er jeg blevet snuppet i tolden. Jeg har vel lagt over 150 ordrer der, så den ene gang opvejer vel næppe de andre gange den er gået ;)
Men altså, det er jo dér det ligger. Tør du risikere at blive snuppet i tolden, eller vil du hellere betale lidt mere, vente lidt længere, men til gengæld være sikker på, at du får tingene til den pris du først aftalte.
Tja...

Men hey, et helt andet tip:
Køb trommerne fra amazon.de. Det koster stort set det samme som fra Amazon.co.uk. Eneste forskel er på et par kroner eller ører...
Bestil spillet fra Amazon.co.uk og bestilt trommerne fra Amazon.de.
Så har du tingene indenfor få dage og til stort set samme pris (plus minus under ti kroner) som fra den engelske side alene.
Du har dog ikke lyst til at købe spillet fra .de :D
Det koster 150,- mere end fra co.uk.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf mhosbond » 30. maj 2008 18:50

Play skriver at de ikke sender produkter som koster mere ind 80 pund ud af UK, har lige prøvet det. så det passer ikke helt det du siger.
Men med hensyn til tolden så har jeg også lagt mange ordre hos dem, og er kun en gang blevet taget i tolden.



There is a problem with your chosen delivery address.
Please review this page before continuing.
Why do I need to review the delivery address?

* Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
* Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.
* Electronic or gadget items can only be delivered to UK addresses.
* Electronic or gadget items valued at £50 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.
* Games items valued at £80 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.
* Mobile content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address.
mhosbond
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf juventus dk » 31. maj 2008 09:21

Bestilte Solus hos Play.com et par uger før release.
Det blev sendt to dage før release, fintt fint :)

Problemet er så bare at jeg ikke har modtaget det endnu, tror sgu det er blevet væk i posten, eller noget :(
juventus dk
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf Jalokin » 31. maj 2008 09:35

juventus dk skrev:Bestilte Solus hos Play.com et par uger før release.
Det blev sendt to dage før release, fintt fint :)

Problemet er så bare at jeg ikke har modtaget det endnu, tror sgu det er blevet væk i posten, eller noget :(


Nope... Det sidder fast i tolden. Det kan tage ganske lang tid. Vær beredt på at betale told og afgifter :cry:
Billede
Jalokin
Niveau 6
 
Indlæg: 1393


Indlægaf juventus dk » 31. maj 2008 10:17

Jalokin skrev:
juventus dk skrev:Bestilte Solus hos Play.com et par uger før release.
Det blev sendt to dage før release, fintt fint :)

Problemet er så bare at jeg ikke har modtaget det endnu, tror sgu det er blevet væk i posten, eller noget :(


Nope... Det sidder fast i tolden. Det kan tage ganske lang tid. Vær beredt på at betale told og afgifter :cry:


Øv :( Men alligevel en go' nyhed, for vil hellere betale f.eks. 250 kr. i told, end 500 kr for et nyt :)

Er der nogle der ved, hvormeget sådan noget koster normalt, hvis man bliver taget i tolden?
juventus dk
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf Jalokin » 31. maj 2008 11:03

Du skal betale ne afgift på ca. kr. 100 og 25% af prisen på spillet som du gav på play.com. Hvis spillet ikke dukker op, så skal du bare skrive til play.com at du ikke har modtaget spillet. De vil herefter sende et nyt til dig. Men du skal dog vente i de obligatoriske 14 dage på om spillet dukker op.
Billede
Jalokin
Niveau 6
 
Indlæg: 1393


Indlægaf juventus dk » 31. maj 2008 11:24

Jalokin skrev:Du skal betale ne afgift på ca. kr. 100 og 25% af prisen på spillet som du gav på play.com. Hvis spillet ikke dukker op, så skal du bare skrive til play.com at du ikke har modtaget spillet. De vil herefter sende et nyt til dig. Men du skal dog vente i de obligatoriske 14 dage på om spillet dukker op.

Lyder godt nok dyrt !

Men tak for svaret :)
juventus dk
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf Améndir » 1. jun 2008 20:39

mhosbond skrev:Play skriver at de ikke sender produkter som koster mere ind 80 pund ud af UK, har lige prøvet det. så det passer ikke helt det du siger.
Men med hensyn til tolden så har jeg også lagt mange ordre hos dem, og er kun en gang blevet taget i tolden.



There is a problem with your chosen delivery address.
Please review this page before continuing.
Why do I need to review the delivery address?

* Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
* Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.
* Electronic or gadget items can only be delivered to UK addresses.
* Electronic or gadget items valued at £50 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.
* Games items valued at £80 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.
* Mobile content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address.


Prøv at skifte over til Euro, i stedet for Pund ;)
Du kan ikke bestille noget som helst ud af UK, hvis du ikke ændrer valutaen om til Euro. Derefter går alt som smurt.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf juventus dk » 2. jun 2008 18:41

Har stadigvæk ikke modtaget spillet, og har heller ikke hørt noget fra Told&Skat.. Mon ikke, det er blevet væk i posten? :(
juventus dk
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron