Xboxlife forum

Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Uzhgi » 3. jun 2008 07:00

haha :D

ser nok bare hvem der er på til den tid :)
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf Uzhgi » 3. jun 2008 11:33

jeg er hjemme nu og på klar til at spille online de næste 3-3½ times tid.
bare smid et invite hvis i vil spille :D
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf Psymatiq » 3. jun 2008 21:43

utroligt smatters storebror joinede sq mit spil. Og jeg kunne ikke spille med smatter før i guitar hero Oo
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Améndir » 4. jun 2008 07:54

Nogen der er klar på noget spil her i formiddag?
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf RonniRampage » 4. jun 2008 08:28

Améndir skrev:Nogen der er klar på noget spil her i formiddag?



jeg er frisk på noget når jeg er hjemme, hvornår det er ved jeg ikke endnu :P
:)
RonniRampage
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Indlægaf Améndir » 4. jun 2008 08:40

I orden, bare skriv herinde eller send mig en invite online =)
Gamertag: Andrellaman
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf WollaMan » 20. jun 2008 19:57

Er der nogen der er frisk på lidt Band i aften? Jeg spiller Guitar eller bas.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Améndir » 24. jun 2008 08:10

Come on!
Anyone fresh på noget game-gaming her fra nu af og indtil klokken 11 ca? :D
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf WollaMan » 28. jun 2008 22:12

Jeg gider ikke at oprette en tråd for at stille dette spørgsmål, og tænkte det passede lidt ind her. Så here we go:

Jeg spillede SCORE DUEL igår mod en, på guitar, og hans guitar ikon var lidt ligesom en sølvmedalje, der hvor man kan se hvilket instrument man spiller. Er der nogen der kan give en forklaring?
Jeg håber at I forstår hvad jeg mener :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf smatter » 28. jun 2008 22:15

Sølvmedajlen (eller platin-tingen) er noget, man får, hvis man har klaret endless setlist. Ham her har klaret den, hvor laveste niveau var på expert :)
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf WollaMan » 28. jun 2008 22:32

smatter skrev:Sølvmedajlen (eller platin-tingen) er noget, man får, hvis man har klaret endless setlist. Ham her har klaret den, hvor laveste niveau var på expert :)



Ok, jamen det var da ærgeligt, den får jeg nok aldrig... Er der nogen der er friske på at bruge en hel dag sammen med mig til at klare den skide liste??? Jeg bor i Hvidovre, og jeg er klar på at tage en tlf. snak med jeres forældre så de ikke tror jeg er en børnelokker :D Ellers så hvis der er en voksen eller to, så kunne vi jo få en hygge dag aften hvis det er. Jeg kan satme ikke lokke nogle kammerater til at bruge rigtig mange timer på dette spil, med mindre det er en druk aften, også når vi jo aldrig igennem den :lol:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf devilboy » 29. jun 2008 00:11

har lige bestilt skidtet, så er jeg "muligvis" klar til at rocke 8)
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf tryllehans » 29. jun 2008 07:41

har lige fået spillet og tjaa det er da bestemt en mulighed at prøve at gå efter nogle ting hvis det er :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Psymatiq » 29. jun 2008 08:38

WollaMan skrev:
smatter skrev:Sølvmedajlen (eller platin-tingen) er noget, man får, hvis man har klaret endless setlist. Ham her har klaret den, hvor laveste niveau var på expert :)



Ok, jamen det var da ærgeligt, den får jeg nok aldrig... Er der nogen der er friske på at bruge en hel dag sammen med mig til at klare den skide liste??? Jeg bor i Hvidovre, og jeg er klar på at tage en tlf. snak med jeres forældre så de ikke tror jeg er en børnelokker :D Ellers så hvis der er en voksen eller to, så kunne vi jo få en hygge dag aften hvis det er. Jeg kan satme ikke lokke nogle kammerater til at bruge rigtig mange timer på dette spil, med mindre det er en druk aften, også når vi jo aldrig igennem den :lol:


surt at der ikke er world band tour over nettet.. men jeg kommer nok kun til at blive gold artist da mig og min ven spiller hard gennem WBT. Jeg kan alt pånær GGAHT på expert og han kan ikke alting på expert så det bliver guld :P, men vi skal først få acheivments for alle byer vi fik stockholm i forghårs.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf tryllehans » 30. jun 2008 09:47

det skal lige siges jeg bor på amager så hvidovre er ikke så langt væk. hvor lang tid vil du tro skal bruges ?
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster