Xboxlife forum

Turnering - Nu skal det være*SLUT*

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Jeffe » 26. mar 2008 09:00

Du ville nok få en del flere deltagere, hvis man ikke var påkrævet at være i xboxlife's tour group. Jeg er med i en (indtil videre) mini tour group, kun for IRL venner, og har ikke lyst til at forlade den for at deltage...selv om jeg faktisk gerne ville deltage her...øv øv!

Eller det er måske et krav for at afvikle turneringen via guitarhero.com eller hvordan? - Jeg ved ikke noget om turneringerne der afholdes derinde.
Jeffe
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf Shock » 26. mar 2008 09:23

Pso Shock - Hard - Tourgroup navn: PsoShock
Shock
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Psymatiq » 26. mar 2008 10:09

Psymatiq

hard og expert


eller kan jeg kun være med i en ?

i såfald bare hard.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf billycorgan » 26. mar 2008 10:20

jeg syntes også det er lidt "hmmm" fordi jeg har pt ikke internet på min box, dvs jeg kan ikke være med i nogen tourgroup og kan derfor ikke deltage :///

hvis det bliver fjernet det krav så er jeg Hard
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Bonde2 » 26. mar 2008 14:14

hvis man kan spille med PS3, så er jeg klar . :D bare det ikke bliver ttfatf, one, raining blood og the devil went down to georgia . :wink:

expert selvfølgelig . :)
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf smatter » 26. mar 2008 14:31

Smatter - expert - Tourgroup navn: Smatter

Jeg kan godt være turneringsleder for Hard, hvis det skal være :)
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf JaaD » 26. mar 2008 15:32

JaaDdk - Hard !
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf WollaMan » 26. mar 2008 16:26

smatter skrev:Smatter - expert - Tourgroup navn: Smatter

Jeg kan godt være turneringsleder for Hard, hvis det skal være :)


Hvis du meget gerne vil for HARD er det cool med mig, så tager jeg bare en af de andre. Eller skal jeg bare sætte dig på som turneringsleder for MEDIUM? BTW, jeg regner med at du stiller op i EXPERT, eller rettere du får ikke lov til andet :D
Senest rettet af WollaMan 26. mar 2008 16:41, rettet i alt 1 gang.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf WollaMan » 26. mar 2008 16:29

billycorgan skrev:jeg syntes også det er lidt "hmmm" fordi jeg har pt ikke internet på min box, dvs jeg kan ikke være med i nogen tourgroup og kan derfor ikke deltage :///

hvis det bliver fjernet det krav så er jeg Hard


Du behøver ikke at ha' din box tilsluttet nettet, bare du har en PC som er, hvilket du jo self. har :D Bare tilslut dig inde på guitarhero.com og bliv tilføjet XboxlifeDK tourgroup, så er det hele ok. Det er via xboxlife.dk siden vi kører konkurrencen, så den i ikke noget med guitarhero.com at gøre. Vi vil bare gerne ha' så mange med i vores tourgroup som muligt.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf TagEnKiks » 26. mar 2008 16:29

Gamertag: MeanNesquick
Tour name: TagEnKiks

Hard...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf WollaMan » 26. mar 2008 16:30

Jeffe skrev:Du ville nok få en del flere deltagere, hvis man ikke var påkrævet at være i xboxlife's tour group. Jeg er med i en (indtil videre) mini tour group, kun for IRL venner, og har ikke lyst til at forlade den for at deltage...selv om jeg faktisk gerne ville deltage her...øv øv!

Eller det er måske et krav for at afvikle turneringen via guitarhero.com eller hvordan? - Jeg ved ikke noget om turneringerne der afholdes derinde.


Det er ifølge aftale med M. Skou at dette er et krav. Det er egentlig for at få så mange med i vores tourgroup som muligt.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf WollaMan » 26. mar 2008 16:39

Jeg skal lige gøre jer opmærksom på at tilmelde jer rigtigt, også for at gøre det lettere for mig :D

xboxlife.dk brugernavn + division(EASY/MEDIUM/HARD/EXPERT + Tourgroup navn

Det er temmelig besværligt at kigge jeg ved ikke hvor mange sider igennem for at tjekke om I er i tourgroup eller ej. SÅ PLEASE PLEASE PLEASE :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Paulo P » 26. mar 2008 16:43

Jeg vil gerne være med (i expert).. Men skal lige have oprettet en bruger på GH.com.. :) Bare lige en bekendtgørelse.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf WollaMan » 26. mar 2008 16:44

Young Benn skrev:regner med at købe guitar hero 3 i denne uge, og kunne derfor nok godt være interresseret i at være med.

skriver lige om om jeg tilmelder mig, hvis jeg for det, på et senere tidspunkt. har ikke været med før, så derfor er det heller ikke sikkert jeg deltager, har nemlig nogle spørgsmål inden jeg tilmelder mig.

(ellers er det: GT: Benn Dk
liga: Hard/ekspert -
vælger nok hard da expert er lidt svært for mig, som ikke har spillet det i langtid -----> altså sidste spillet GH2)


Skriv lige når det er du er sikker på om du kan/vil, så vi er sikre på det :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf WollaMan » 26. mar 2008 16:46

Paulo P skrev:Jeg vil gerne være med (i expert).. Men skal lige have oprettet en bruger på GH.com.. :) Bare lige en bekendtgørelse.


Vil du ikke være sød og skrive igen når du er oprettet? Så er der mere styr på det fra min side af :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster