Xboxlife forum

Hyperspeed

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Paulo P » 13. dec 2007 08:08

Har aldrig spillet med det - synes det er en lille smule snyd, for som lungbruzh jo lige har demonstreret, så kan man jo booste sine stats ved hjælp af det.. :)
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf LungBruzh » 13. dec 2007 17:29

Booste og booste... problemet er vel egentlig bare at jeg ikke gider gå ind og øve sangene i practice ret tit på slow og slower... og det er vel egentlig det hyperspeed gør. Jeg spillede to af riffene forkert og det kunne practice også have vist mig... Hvis jeg havde gidet det ;-)
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf WraithDK » 13. dec 2007 17:45

Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men får man stadig achievement når man spiller med "cheats" (som hyperspeed) slået til? - kom til at tænke på det, fordi LungBruzh sagde at han "ellers havde ellers opgivet den sang (og 5 star achievementen)" ... ?
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf smatter » 13. dec 2007 17:49

WraithDK skrev:Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men får man stadig achievement når man spiller med "cheats" (som hyperspeed) slået til? - kom til at tænke på det, fordi LungBruzh sagde at han "ellers havde ellers opgivet den sang (og 5 star achievementen)" ... ?

Man får achievements med hyperspeed. Der er nogle cheats, man dog ikke får achievements på (easy expert, no fail... Er der flere?).
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf Paulo P » 14. dec 2007 07:49

LungBruzh skrev:Booste og booste... problemet er vel egentlig bare at jeg ikke gider gå ind og øve sangene i practice ret tit på slow og slower... og det er vel egentlig det hyperspeed gør. Jeg spillede to af riffene forkert og det kunne practice også have vist mig... Hvis jeg havde gidet det ;-)


Nej nej, jeg ved skam godt at det ikke gør så meget.. Men lad mig nu synes at I er bedre end mig pga. Hyperspeed og ikke fordi i rent faktisk er bedre ;)
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf IltSvinD » 14. dec 2007 07:58

Lige et lille spørgsmål?
Hvordan aktivere man koden?
IltSvinD
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Paulo P » 14. dec 2007 07:59

OBOYOBOY i hovedmenuen

Orange, Blå, Orange, Gul, Orange, Blå, Orange, Gul.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf IltSvinD » 14. dec 2007 08:04

Okay. Det må jeg prøve når jeg kommer hjem :)
O Boy O Boy :)
IltSvinD
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf WollaMan » 14. dec 2007 12:55

Paulo P skrev:OBOYOBOY i hovedmenuen

Orange, Blå, Orange, Gul, Orange, Blå, Orange, Gul.


Hvis det er 3'eren i snakker om, så er det inde i options også ind i cheat. Der kan man aktivere koden, men det er en anderledes måde end i 2'eren. Men rigtig nok at i 2'eren gøres det i hovedmenuen.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf pongolle » 16. dec 2007 12:18

Hvis man nu slår det til, kan man så slå det fra igen?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf WollaMan » 16. dec 2007 12:19

pongolle skrev:Hvis man nu slår det til, kan man så slå det fra igen?


Ja ja, det er ikke noget problem. Du går bare ind og sætter den til off. Ellers gør den det automatisk når du lukker spillet ned. Så er den på off næste gang du starter det op.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf billycorgan » 16. dec 2007 13:03

okai er det bare mig der er en bønne til det dersens Guitar Heroes?

jeg spiller "kun" 2eren, men jeg kan simpelthen ikke få Hyperspeed til at fungere :/...

kommer der nogen bekræftelse på at man har tastet den rigtigt ind?
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Tep0y » 16. dec 2007 13:07

billycorgan skrev:okai er det bare mig der er en bønne til det dersens Guitar Heroes?

jeg spiller "kun" 2eren, men jeg kan simpelthen ikke få Hyperspeed til at fungere :/...

kommer der nogen bekræftelse på at man har tastet den rigtigt ind?


Jeps. Markøren skal stå på Quick Play i hovedmenuen, og så skal du bare taste koden (det skal gøres ret hurtigt). Når det er gjort får du en besked. Cheat enabled: Hyperspeed, eller sådan noget.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf clakster » 16. dec 2007 13:34

Hyperspeed er nu en god ting. Igår gik jeg ind og øvede "One" på expert fra solo stykket og sangen ud 4-5 gange med Hyperspeed på 5.

Derefter gik jeg ud og slog det fra og klarede den på expert career i første forsøg :D
clakster
Niveau 3
 
Indlæg: 243


Indlægaf WollaMan » 16. dec 2007 19:31

Tep0y skrev:Jeps. Markøren skal stå på Quick Play i hovedmenuen, og så skal du bare taste koden (det skal gøres ret hurtigt). Når det er gjort får du en besked. Cheat enabled: Hyperspeed, eller sådan noget.


Jeg mener bestemt ikke at "markøren" skal stå på quick play for at få hyperspeed på. Men det er rigtigt at man skal gøre det rimelig hurtogt fpr at få det tl at fungere.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster