Xboxlife forum

Skal jeg gå op på Hard? Hvornår gjorde i?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Paulo P » 11. dec 2007 14:46

AlCim skrev:
Paulo P skrev:Forstår slet ikke det der med pegefingeren på rød? Hvorfor? Kan I ikke nå 5 bånd med lillefingeren på en plastikguitar? :D


Det har intet med det at gøre... du har meget mere kontrol over RGBO med fingrene 1234 end 2344 ... forstår du??? du har super meget mere kontrol over soloer og chords osv. i høje notes...

Desuden bliver grøn i ret mange sange ikke brugt ligeså meget som de andre og derfor giver det mere mening at holde på den måde... jeg holder osse RGBO med 1234 og jeg slider op til grøn når den skal bruges...

1= pegefinger
2= Langefinger
3= Ringfinger
4= Lillefinger


Det er da bestemt ikke noget du kan udtale dig generelt om...
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Banno » 11. dec 2007 15:08

Uden at have noget som helst videnskabeligt grundlag, så vil jeg tro, at langt de fleste mennesker har mere fleksibilitet i deres pegefinger end i deres lillefinger. Derfor rådet om at holde pegefingeren på den røde. Det er vist bare det, AlCim siger.

Hvis du kan gøre det med lillefingeren, så må vi andre jo bare tage hatten af for det :-)

Mvh. Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Cimadon » 11. dec 2007 23:37

Banno skrev:Uden at have noget som helst videnskabeligt grundlag, så vil jeg tro, at langt de fleste mennesker har mere fleksibilitet i deres pegefinger end i deres lillefinger. Derfor rådet om at holde pegefingeren på den røde. Det er vist bare det, AlCim siger.

Hvis du kan gøre det med lillefingeren, så må vi andre jo bare tage hatten af for det :-)

Mvh. Per


Ja... blandt andet...

Paulo---> Ingen behov for at være så stiv i dit indlæg, for du "bashede" os da lidt da du gik ud fra at vi havde svært ved at nå ned med lillefingeren hen til den Orange... ville bare forklare grundlaget for at jeg ikke holdt på denne måde og med det vise at det er en god måde at holde på for andre osse...
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf Paulo P » 12. dec 2007 07:49

Okay.. Sorry.. Troede faktisk at det var dig der var stiv med det der forstår du???

Men fint nok.. Så fik vi det på det rette.

Og det er heller ikke fordi jeg vil argumentere imod at i holder på den måde. ;) Jeg kan bare ikke finde ud af det overhovedet :D
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster