Xboxlife forum

Raining Blood Slayer "HARD"

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Raining Blood Slayer "HARD"

Indlægaf ScorpionDK » 5. dec 2007 22:33

Jeg er ved at blive sindssyg. Kan bare ikke ikke komme over første gang i sangen hvor der kommer en masse pull off's. Findes der et guldkorn til at gøre dette, er ved at opgive og det er sidste sang jeg mangler for at gennemføre "HARD". Selvom jeg får første gang starpower er det ikke nok til at hjælpe mig igennem de pull off's.
ScorpionDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Khaine775 » 5. dec 2007 23:07

Glæd dig til Expert :)
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Demiminigod » 5. dec 2007 23:09

#2 Nej glæd dig til Lou :P

Hvis du har svært ved den sektion tror jeg Lou kan blive et mareridt hehe, men mit tip er PRACTICE, tror jeg gennemgik den sektion på alle hastigheder 2 gange, og så fyrede jeg løs med hånden uden rigtigt at tænke over hvad jeg gjorde, og vupti så overlevede jeg sektionen (plus at jeg sært nok fik den starpower sektion der er i pull-off'sene :S)
There can be only one Theism.
Demiminigod
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf Khaine775 » 5. dec 2007 23:12

Demiminigod skrev:#2 Nej glæd dig til Lou :P

Hvis du har svært ved den sektion tror jeg Lou kan blive et mareridt hehe, men mit tip er PRACTICE, tror jeg gennemgik den sektion på alle hastigheder 2 gange, og så fyrede jeg løs med hånden uden rigtigt at tænke over hvad jeg gjorde, og vupti så overlevede jeg sektionen (plus at jeg sært nok fik den starpower sektion der er i pull-off'sene :S)


Åhh ja.. Lou er så latterligt sindsyg på Expert :)
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Re: Raining Blood Slayer "HARD"

Indlægaf Banno » 6. dec 2007 08:49

ScorpionDK skrev:Jeg er ved at blive sindssyg. Kan bare ikke ikke komme over første gang i sangen hvor der kommer en masse pull off's. Findes der et guldkorn til at gøre dette, er ved at opgive og det er sidste sang jeg mangler for at gennemføre "HARD". Selvom jeg får første gang starpower er det ikke nok til at hjælpe mig igennem de pull off's.


Rock meter'et er heldigvis lidt mere tilgiveligt på Hard end på Expert, så du kan prøve bevidst at skippe nogle noder og koncentrere dig om dem, du kan ramme. Det koster dyrt på rock meter'et at strumme forkerte noder - så er det bedre at springe nogle.

'Mosh 1' på Hard går O-B-G-B-G-R fulgt af en 1/16 pause. Jeg ved ikke præcis, hvor meget du kan skippe, men hvis du kan ramme de første 3 noder, så er det måske nok. Vent med at bruge SP til du rammer rødt.

Men: practice, practice :-)

Mvh. Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Stefan » 6. dec 2007 08:58

Jeg blev også sindsyg over den men igår da jeg ikke havde spillet den i 1 uge tog jeg den :P så er det bare Lou!
Stefan
Niveau 5
 
Indlæg: 897


Indlægaf Zt3pH » 8. dec 2007 12:31

Synes fandme Lou sutter max på hard... tør ikke tænke på hvordan han ville være at klare på expert...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron