Xboxlife forum

Bug, eller dårlig disc?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Bug, eller dårlig disc?

Indlægaf LungBruzh » 1. dec 2007 15:16

Ok. jeg har nævnt det et par gange i diverse tråde, men jeg ville lige høre om der var andre der havde været ude for det samme.

Jeg sidder fast ved Lou på expert og det er nu egentlig ikke så meget pga. en bug, men nok bare fordi han er småsvær.. men!!

Når han smider en broken string på mig så fryser min skærm. Den har også gjort det et par enkelte gange uden at han har gjort noget, men det er som oftest hvis han msider en broken string - Musikken fortsætter og jeg kan godt hoppe ud på dashboardet, men der er ikke noget at gøre, selve billedet er frosset.

Er der nogen af jer der har oplevet det samme, eller flere gange, eller har hørt om det?
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Lintrup » 1. dec 2007 15:32

Min xbox har flere gange frosset i spillet, men den kører fint videre selvom Lou giver mig broken strings.
Lintrup
Niveau 5
 
Indlæg: 1084


Indlægaf JaaD » 1. dec 2007 16:03

Mit har ik frosset en gang endnu :P
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf LungBruzh » 1. dec 2007 20:02

Hmm, nu har jeg haft det testet lidt mere. Har vel spillet battlen en 10 gange nu her... den fryser enten når han får poweruppen (broken string) eller når han smider den på mig ... jeg har kun oplevet en enkelt gang at har fået den powerup uden at den frøs ... jeg er kommet ret langt et par gange, så jeg tror ikke det er selve discen. Jeg kunne også prøve at spille sangen alene uden at det er som battle - for hvis det var stedet den ligger så ville den ved også reagere der??

Iøvrigt var jeg milimeter fra at få ham den ene gang .... men fik aktiveret min en tand for sent.... damn!
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf WollaMan » 1. dec 2007 20:31

LungBruzh skrev:Hmm, nu har jeg haft det testet lidt mere. Har vel spillet battlen en 10 gange nu her... den fryser enten når han får poweruppen (broken string) eller når han smider den på mig ... jeg har kun oplevet en enkelt gang at har fået den powerup uden at den frøs ... jeg er kommet ret langt et par gange, så jeg tror ikke det er selve discen. Jeg kunne også prøve at spille sangen alene uden at det er som battle - for hvis det var stedet den ligger så ville den ved også reagere der??

Iøvrigt var jeg milimeter fra at få ham den ene gang .... men fik aktiveret min en tand for sent.... damn!


Det med at spillet fryser, har jeg også prøvet en del gange efterhånden, men det har vidst mest været når jeg har spillet online. Jeg har ikke prøvet det hvor det har været samme sted hver gang. Tilgengæld har jeg probs med slowdown, som skrevt i et andet indlæg.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster