Xboxlife forum

Slowdowns

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Slowdowns

Indlægaf WollaMan » 1. dec 2007 00:25

Er der andre end mig der har slowdowns???

Idag er det rigtig slemt, hver gang jeg aktivere SP. Sådan har det ikke været de andre dage, men i dag er det ret meget. Min box må godt lige vente med at dø til om et par måneder, så kan det være at jeg er heldig at få en ny med HDMI :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf LungBruzh » 1. dec 2007 00:53

Jeg har ikke rigtigt oplevet dem endnu .... men jeg har jo også lige fået det... desværre så har min disc vist et uheldigt sted der hvor Lous battle ligger (ikke at jeg har kunne få ham alligevel)
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Carsten O » 1. dec 2007 00:56

Jeg oplever også slowdowns, hvilket jeg også nævnte i min anmeldelse. Æv! Der er ikke så meget andet at sige.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf WollaMan » 1. dec 2007 02:10

Ja, det er godt nok belastende engang imellem. Ved du om det er noget der kan klares med en update? Eller er det boxen der er ved at være træt :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Banno » 1. dec 2007 09:00

WollaMan skrev:Ja, det er godt nok belastende engang imellem. Ved du om det er noget der kan klares med en update? Eller er det boxen der er ved at være træt :D


Der skulle være en update på vej, men der nævnes ikke noget om det problem, du beskriver. Hvis du er heldig er det under "stabilitity issues and fixes".

Men, yay, hyperspeed bliver tilgængelig online!

Mvh. Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Lintrup » 1. dec 2007 09:02

Mit spil går langsommere hver gang jeg aktivere starpower
Lintrup
Niveau 5
 
Indlæg: 1084


Indlægaf WollaMan » 1. dec 2007 12:46

Det håber jeg det gør, for det var godt nok slemt igår. Næsten hver eneste gang jeg aktiverede Sp gjorde den det. Men sjovt nok ikke særlig meget da jeg tog nogle online games, men dog et par gange.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf clakster » 2. dec 2007 20:52

Jeg oplever det også hele tiden, men det gjorde jeg også i GHII, dog ikke lige så meget.
clakster
Niveau 3
 
Indlæg: 243


Indlægaf WollaMan » 5. dec 2007 15:35

Nu har jeg spillet omkring 2 timer efter den nye opdatering, og det tyder på at der er gjort noget ved slowdown problemet. Jeg har ikke været ude for det en eneste gang efter opdateringen.

Jeg plejede at ha' problemet op til flere gange i løbet af en sang, men ikke en eneste gang på 2 timer :D :D :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf LungBruzh » 5. dec 2007 16:32

Og de har også rettet problemet med at min frøs når jeg fik en broken string....!! YEAH!! Fik ham i andet forsøg nu :-) KANON!!

Fik 4 broken strings ialt første gang hvor der intet var, så det er helt sikkert fixet nu

Så nu er jeg igennem på expert. Så skal rain in blood dælme 5 starres!!

Så skal de bare adde coop career næste gang
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf ReneG » 5. dec 2007 16:40

LungBruzh skrev:Og de har også rettet problemet med at min frøs når jeg fik en broken string....!! YEAH!! Fik ham i andet forsøg nu :-) KANON!!

Fik 4 broken strings ialt første gang hvor der intet var, så det er helt sikkert fixet nu

Så nu er jeg igennem på expert. Så skal rain in blood dælme 5 starres!!

Så skal de bare adde coop career næste gang


Du mener vel coop online career?
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf WollaMan » 5. dec 2007 16:46

LungBruzh skrev:Og de har også rettet problemet med at min frøs når jeg fik en broken string....!! YEAH!! Fik ham i andet forsøg nu :-) KANON!!

Fik 4 broken strings ialt første gang hvor der intet var, så det er helt sikkert fixet nu

Så nu er jeg igennem på expert. Så skal rain in blood dælme 5 starres!!

Så skal de bare adde coop career næste gang


Det er sq fedt at høre Lung. Det ville da også ha' været belastende hvis det havde fortsat. Du rocker for vildt, mand :twisted:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster