Xboxlife forum

Guitar Hero-"skader"

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf WollaMan » 30. nov 2007 06:39

LungBruzh skrev:Nu har jeg gamet GH3 siden kl 20 ca. og stoppede for en 30-40 minutter siden (online holder!!!) og da jeg ikke gad prøve mere mod Lou ... (fandt en cheat til at åbne op for bonus sangene så jeg kunne spille TTFAF - og jeg har da lidt ømme håndled, men ikke mere end det.

Ifht. alder, så tror jeg ikke det er så vigtigt, tror mere at det man belaster dem med i sit job har noget at sige. Og så om man er vant til at spille alm. guitar eller GH, så musklerne er tilvænnet.

Jeg kan sagtens sidde en hel aften og spille alm. guitar også uden bøvl.

Nåja... og jeg er 32 :-)


Jeg har heller ingen skader efter GH, men må ærlig indrømme at min pege- og langefinger er lidt ømme efter at ha'startet op med den nye guitar, men det er ved at være overstået. Som min fodboldtræner altid sagde, knægt, det skal løbes væk :lol:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Evigg » 30. nov 2007 08:26

Jeg får ondt i mit venstre håndled (fret-hånden), ellers er det kun min strummer-hånds overarm som kan blive rimelig træt efter en omgang Knights of Cydonia :P
Evigg
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Metuz » 10. dec 2007 13:27

For lidt ømme håndled efter nogle timer, ellers kun psykiske skader af at fail mod Slash på hard igen og igen :)
Billede
Metuz
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Schliemann » 10. dec 2007 14:07

Min strummer arm var godt nok også busted igår efter at have spillet mig forbi Knights of Cydonia og derefter taget slipknot - Before I forget. Var ellers on fire igår så var lidt ærgerligt jeg måtte indstille spilleriet. 8)
Schliemann
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf clakster » 12. dec 2007 17:07

Den med øm pegefinger, det er mig!!! Og nogle gange begynder min venstre hånd at sove, men det er vist mest i weekenderne, når jeg står op og tænder for GH, som det første :)
clakster
Niveau 3
 
Indlæg: 243


Indlægaf Mr. Kaizer » 12. dec 2007 17:09

Fik en guitar i nakken da mig og ven legede Rockstars hos ham! :(
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf Partyboy » 12. dec 2007 17:36

Mr. Kaizer skrev:Fik en guitar i nakken da mig og ven legede Rockstars hos ham! :(


Du har officielt vundet dages humor award herinde.

Nice indlæg! :D
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf Stefan » 12. dec 2007 17:40

Haha ''

Ingen skader herfra.
Stefan
Niveau 5
 
Indlæg: 897


Indlægaf retroprosa » 13. dec 2007 02:41

Jeg får det sygeste tunnelsyn efter et par timer, men det kræver vel bare tilvænning. :P
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster