Xboxlife forum

Guitar Hero-"skader"

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Guitar Hero-"skader"

Indlægaf Partyboy » 28. nov 2007 20:51

Hey Rockstars 8)

- Er jeg den eneste der næsten får blå negle (som regel pegefinger), når der spilles Guitar Hero i et par timer?

Mine fingre kan være ømme flere dage efter.

Har i evt. andre GH-"skader" at share?

/partyboy ;)
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf Khaine775 » 28. nov 2007 20:52

Jeg har aldrig fået nogle skader af at spille GH, udover afhængighed, hvis man kan kalde det for en skade.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf propagandapanda » 28. nov 2007 20:53

Jeg prøvede demoen og blev skadet mentalt...
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Indlægaf JaaD » 28. nov 2007 20:59

er aldrig blevet sådan skadet af gh...
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf Krisgebis » 28. nov 2007 21:00

Hvis jeg ikke har spillet lange og pludseligt springer på en svær sang på hard eller en af de første på expert, kan jeg godt spænde så meget i armen at jeg går ondt i underarmen på den arm jeg holder noderne nede på.
Det er vist det eneste. Men det plejer at gå væk efter nogle timer.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Lintrup » 28. nov 2007 21:07

Jeg får en vabel på min tommelfinger af at holde on nakken på guitaren.
Lintrup
Niveau 5
 
Indlæg: 1084


Indlægaf LungBruzh » 29. nov 2007 08:43

Ondt i skulderen fra en gammel svømmeskade - dvs. det stammer ikke fra GH, men GH ripper op i den. Ømme fingre og underarm er ikke skader, det er tilvænning ;-)
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Banno » 29. nov 2007 10:11

Især i starten havde jeg ømt håndled. Fik også en stive led i lillefinger og ringfinger (nu er jeg selvfølgelig også over 30 år ;-)). Men har ingen problemer idag.

Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf OldTymer72 » 29. nov 2007 10:36

Jeg skal bruge MINDST 30 minutter på at varme op inden jeg bare tilnærmelsesvis får resultater jeg ved jeg er i stand til. Som murer kommer jeg ofte hjem med 'stive' og kolde hænder og de tager altså tid at varme op, men direkte skader - nej. Jeg er osse over 30, så GH er en hård dame at danse med...
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Vallak » 29. nov 2007 11:07

argh. jeg er skadet da, jeg pludselig fik 3 rings of death.. noooo ingen gh3 til mig i meget lang tid :/

godt jeg ikke noget at købe det så ville det havde været endnu værre :/

bare tanken om at stå med et nyt xbox spil og ingen xbox :/
Billede
Vallak
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Indlægaf CookieMonster » 29. nov 2007 13:04

Jeg bliver øm i håndleddet efter et par sange, det er højest sandsynligt fordi jeg spænder for meget når jeg spiller :D (og jeg er kun lige begyndt at lære at bruge den blå node :D )
CookieMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf OldTymer72 » 29. nov 2007 13:47

Vallak skrev:argh. jeg er skadet da, jeg pludselig fik 3 rings of death.. noooo ingen gh3 til mig i meget lang tid :/

godt jeg ikke noget at købe det så ville det havde været endnu værre :/

bare tanken om at stå med et nyt xbox spil og ingen xbox :/


Min nevø købte Cod 4 og PGR 4 samme dag - spillede dem den ene dag og RRoD - derefter kunne han så hente sit nye GH 3 han havde forudbestilt og betalt... nu sidder han derhjemme med 3 helt nye spil julen over og ingen box... han er svært utilfreds.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf VilhelmNielsen » 29. nov 2007 14:43

Jeg får sjovt nok mere ondt i håndledet af GH, end af at spille rigtig Guitar.
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf billycorgan » 30. nov 2007 00:35

skulle lige prøve free bird på expert i training (Gh2), og den sektion hvor man skal køre grøn - gul - orange - gul - grøn osv. osv. gav min hånd op, den stoppede med at reagere i 2 sek, og så stoppede jeg med at spille!
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf LungBruzh » 30. nov 2007 03:03

Nu har jeg gamet GH3 siden kl 20 ca. og stoppede for en 30-40 minutter siden (online holder!!!) og da jeg ikke gad prøve mere mod Lou ... (fandt en cheat til at åbne op for bonus sangene så jeg kunne spille TTFAF - og jeg har da lidt ømme håndled, men ikke mere end det.

Ifht. alder, så tror jeg ikke det er så vigtigt, tror mere at det man belaster dem med i sit job har noget at sige. Og så om man er vant til at spille alm. guitar eller GH, så musklerne er tilvænnet.

Jeg kan sagtens sidde en hel aften og spille alm. guitar også uden bøvl.

Nåja... og jeg er 32 :-)
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster