Xboxlife forum

GH III - ødelagt... bare lidt.

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf OldTymer72 » 27. nov 2007 18:50

WollaMan skrev:
sniper_Nolight skrev:min hjerne fatter ikke det første mosh stykke... ikke engang med sp kommer jeg sikkert over...


Jeg har kun spillet den ene gang, så jeg kan ikke rigtig huske den. Har du spillet over live??? Det er skide skægt :D


ja jeg fik den der meet your maker achievement i første forsøg... jeg ved ikke om det kan passe jeg i første forsøg nailede en neversoft ansat... derudover har jeg tabt en del gange :D
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Partyboy » 27. nov 2007 18:56

sniper_Nolight skrev:
WollaMan skrev:
sniper_Nolight skrev:min hjerne fatter ikke det første mosh stykke... ikke engang med sp kommer jeg sikkert over...


Jeg har kun spillet den ene gang, så jeg kan ikke rigtig huske den. Har du spillet over live??? Det er skide skægt :D


ja jeg fik den der meet your maker achievement i første forsøg... jeg ved ikke om det kan passe jeg i første forsøg nailede en neversoft ansat... derudover har jeg tabt en del gange :D


Hvor sjovt.
Fik den selv 2. gang jeg spillede over Xbox LIVE.

Normalt syntes jeg de "Meet the maker" achievements er umulig, men det ser ud til halvdelen af GH spillere har haft en finger med i spillet. ;)
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf LungBruzh » 27. nov 2007 18:57

Den er "viral" dvs. at den tæller også hvis du nakker en der har nakket en af dem osv.

Så det er ikke sikkert at det er en fra Neversoft du har spillet imod.
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf WollaMan » 27. nov 2007 20:33

LungBruzh skrev:Den er "viral" dvs. at den tæller også hvis du nakker en der har nakket en af dem osv.

Så det er ikke sikkert at det er en fra Neversoft du har spillet imod.


Har du ikke fået guitar hero 3 endnu? Jeg håber sq du får det inden weekenden :D

Har slettet den sidste ændring, da jeg selv har fundet ud af det. Skulle bare lige læse noget mere igennem :D :D :D
Senest rettet af WollaMan 27. nov 2007 21:03, rettet i alt 1 gang.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf LungBruzh » 27. nov 2007 20:58

Nopes... Skou vil sende det i morgen ... så jeg burde have det torsdag. Der er gået lidt fisk i det, men jeg håber det kommer der. Så skal der bare blødes igennem på nallerne :-) Er ved at gå til af at vente på det.
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf WollaMan » 27. nov 2007 21:01

LungBruzh skrev:Nopes... Skou vil sende det i morgen ... så jeg burde have det torsdag. Der er gået lidt fisk i det, men jeg håber det kommer der. Så skal der bare blødes igennem på nallerne :-) Er ved at gå til af at vente på det.


Ok. Han har også lige fået adresserne her til aften. Jeg havde sendt dem via PM, og det var ikke en god idé, da han får 1 milliard PM´er om dagen :D Men nu har han fået dem via mail, så nu skulle det hele være iorden.

Jeg vil lige sige at jeg har tilmeldt mig en turnering imorgen så håber jeg sq at ANTHRAX tour group bliver repræsenteret ordentligt :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf LungBruzh » 28. nov 2007 16:20

GL Wollaman!!

REPRESENT!!! :-)

Og så håber jeg at jeg er med på vognen fra imorgen aften :-) Gad vide om jeg orker at knalde mig igennem hele career delen på en aften uden at miste mine arme... haha - vil så gerne nå hen til sidste tier så hurtigt som muligt :-)
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf WollaMan » 28. nov 2007 17:12

LungBruzh skrev:GL Wollaman!!

REPRESENT!!! :-)

Og så håber jeg at jeg er med på vognen fra imorgen aften :-) Gad vide om jeg orker at knalde mig igennem hele career delen på en aften uden at miste mine arme... haha - vil så gerne nå hen til sidste tier så hurtigt som muligt :-)


He he, jo tak.

Mon ikke det skulle kunne la' sig gøre :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf WollaMan » 28. nov 2007 18:01

Damn Lung... Det går sq ikke så godt lige nu. Tror sq jeg skal til at tage mig lidt sammen :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Zt3pH » 28. nov 2007 21:39

Pense007 skrev:Mosh i Raining Blood er en killer.. :( Jeg mangler kun den sang, og så er der boss battle med Lou!


Det er der mosh noget er faktisk ikke så svært... man skal bare lade være med at prøve at lave det med hammer-on og pull offs, jeg strummede som en sindsyg, så virkede det...

Men jeg synes da bestemt at boss batlen mod lou er syg på hard. Faktisk pisser den mig virkeligt af...

Andre der har det på samme måde?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster